Eduki nagusira joan
Menu nagusia ireki/itxi
  • Euskara
  • Español
  • English
  • Arabako Campusa
  • Bizkaiko Campusa
  • Gipuzkoako Campusa
  • Hasi saioa
  • Euskara
  • Español
  • English
  • Arabako Campusa
  • Bizkaiko Campusa
  • Gipuzkoako Campusa
  • Profilak
  • Ikasketak
  • Egitura
  • Ikerketa
  • Unibertsitatera sartzeko bideak
  • Alorrak
  • Zerbitzuak
  • Direktorioa
Euskal Herriko Unibertsitatea

Psikor Ikerketa Taldea

  • Profilak
  • Ikasketak
  • Egitura
  • Ikerketa
  • Unibertsitatera sartzeko bideak
  • Alorrak
  • Zerbitzuak
  • Direktorioa

Breadcrumb

  1. EHU
  2. Ikerkuntza
  3. Psikor Ikerketa Taldea
  4. Liburuen kapituluak
  5. 2013-2018
Psikor Ikerketa Taldea

Psikor Ikerketa Taldea

Menua Webgunearen menua ireki/itxi
  • Ikerketa Taldea Erakutsi/izkutatu azpiorriak
    • Aurkezpena
    • Lantaldea
    • Ikerketa proiektuak
  • Argitalpenak Erakutsi/izkutatu azpiorriak
    • Artikuluak
    • Liburuak eta gidak
    • Liburuen kapituluak
    • Galdetegiak
  • Irakaskuntza
  • Master eta Doktoregoa Erakutsi/izkutatu azpiorriak
    • Tesiak
    • Master amaierako lanak

Liburuen kapituluak (2013-2018)

  • Rodríguez-Fernández, A., Ramos-Díaz, E., Axpe, I.  The role of resilience and psychological well-being on school engagement and perceived performance: An explanatory model to improve the academic achievement Bernal (Ed.) Health and academic achievement (pp. 33-68). Intech,  2018
  • Madariaga, J. M., Novella, I., Arribillaga, A.  Resiliencia y funcionalidad familiar Cyrulnik, B., y Arnaut, M. (Coord.). ¿Por qué la resiliencia? (pp. 115-127). Barcelona: Gedisa,  2016;  978-84-9784-954-8
  • Echeazarra, I., Ros, I., Infante, G., Zuazagoitia, A.  La implicación en la actividad física: proceso de elaboración del cuestionario CIAF Investigar en psicodidáctica: Una realidad en auge (pp. 204-215). Leioa: EHU/UPV,  2015;  978-84-9082-061-2
  • Irisgarritasuna
  • Lege oharra
  • Kontaktua
  • Mapa
  • Laguntza

EHU