XSLaren edukia

Publizitateko Multimedia Errealizazioa

Ikastegia
Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea
Titulazioa
Publizitateko eta Harreman Publikoetako Gradua
Ikasturtea
2018/19
Maila
4
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala3958.5
Ordenagailuko p.2131.5

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

HelburuakToggle Navigation

Irakasgai honek hurrengo gaitasun zuzenak eskuarazten dizkie ikasleei:



1. Publizitate komunikazioaren parte diren multimedia teknologien interpretazio kritikoa bideratu.



2. Publizitate proiektuak garatzeko beharrezkoak izan daitezkeen materiale espresibo, hizkuntza zein estrategia narratibo ezberdinak baloratu.



3. Beharrezkoak ez diren edo erabilerarik izango ez dituzten teknologia, teknika eta prozesuak alderatzeko gaitasuna.



4. Multimedia proiektuak aurrea ateratzeko beharrezkoak diren trebetasun orokorrak (orientazio, koordinazio eta zuzendaritza) garatu.



5. Azalpen eta multimedia erako proiektuen defentsan beharrezkoak diren trebetasunak aplikatu



Irakasgai honek hurrengo gaitasun orokorrak eskuarazten dizkie ikasleei:



1.Komunikazio arazoen erabakirako ikuspegi sortzaile berriak laburbiltzea, garatzea eta ematea.



2. Helburu-identifikaziora eta akzio plangintzara bideraturiko estrategiak proiektatu eta diseinatzea, publizitate eta harreman publikoko proiektuen garapenaren testuinguruan.



3. Genero, formatu eta publizitate eta harreman publikoko komunikabide desberdinetan lanaren eta ikerkuntzaren proiektu, lorpen eta emaitzak eraginkortasun, hitz-jario eta era argudiatuan komunikatzea eta adieraztea.

Irakasgai-zerrendaToggle Navigation

Programa teorikoa



1. Multimedia proiektuen produkzio prozesua. Testuingurua eta planteamendua.



2. Materiale espresiboen erabilera multimedia publizitate proiektuetan. Adibideak



3. Erabiltzaile-sortzailea: sare sozialak eta multimedia publizitatea. Adibideak.



4. Erabilera anitzetarako aparailuak eta multimedia publizitatea. Adibideak.





Programa praktikoa



Irakasgaiaren alderdi praktikoa atal praktikorako irakaskuntza gidak ezarzten dituen tarteen artean kokatzen da. Edozein multimedia proiektuk izan behar dituen hiru faseetan banatzen da. Ikaslegoak Fakultateko espazioak eta tresnak izango ditu eskuragai. Arlo praktikoa hurrengo eran banatzen da:



1. Fasea: multimedia publizitate proiektuen inguruko planteamendu eta eztabida.



2. Fasea: multimedia publizitate proiektuen gauzatzea.



3. Fasea: multimedia publizitate proiektuen barreiapena.





MetodologiaToggle Navigation

Irakasgaia bi zatitan banatzen da. Lehenengoa guztiz teorikoa da eta modalitate magistrala erabiliz beharrezkoak diren ideia gako eta kontzeptu konkretuetaz hitz egiten da. Guztira 39 ordutan zehar garatzen da era presentzialean. Bigarren atala guztiz praktikoa da eta sormen eta multimedia formak ditu ardatz nagusi modura. Ikasleek taldeka (gutxienez bi pertsonatakoak eta gehienez 4koak) edo banaka egin dezakete. Atal honetan ordenagailu bidezko 21 ordutako praktika gauzaten da.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

- Ebaluaketa jarraitua



Irakasgaiaren azken nota osoa batzen du eta jarraian azaltzen den moduan banatzen da portzentualki:



1. Multimedia publizitate proiektuen inguruko planteamendu eta eztabida tarteak azken notaren %5 suposatzen du. Atal praktikoko 1. fasea eta atal teorikoko 1. Gaia batzen ditu. Aipatu portzentaia ikaslegoak banaka edo taldean egindako idatzizko memoria batekin justifikatuko du.



2. Multimedia publizitate proiektuen gauzatzea tarteak azken notaren %60 suposatzen du. Atal praktikoko 2. fasea eta atal teorikoko 2, 3 eta 4. Gaiak batzen ditu.



3. Multimedia publizitate proiektuen barreiapena tarteak azken notaren %35 suposatzen du. Atal praktikoko 3. fasea da. Aipatu portzentaia bi zatitan banatuko da: egindako propiektuaren inguruko idatzizko memoria baten bidez (%15) eta proiektuaren jende aurreko ahozko azalpen baten bidez (%20).



Ikasleen Ebaluaziorako Arautegiaren 8.3 artikuluari jarraiki ikasleak etengabeko ebaluazioari uko egiten diola jasotzen duen idatzi bat aurkeztu beharko dio irakasgaiaren ardura duen irakasleari eta horretarako, bederatzi asteko epea izango du lauhilekoa hasita.





Azken probak hurrengo jarduerak bilduko ditu:



- Ebaluaketa proben egutegian ezarritako egun ofizialean ikasleak banakako lan bat aurkeztu beharko du gelan. Idatzizko memoria itxura izango duen lan batean ikasleak aurretiaz irakaslearekin hitzartutako multimedia erako publizitate objektuak azaldu beharko ditu. Azken notaren %20.



- Egun eta ordutegi berean, egindako Proiektua entregatu beharko du. Azken notaren %60.



- Burututako multimedia erako objektuen ahozko defensa. Azken notaren %20.



Ikasleen Ebaluaziorako Arautegiaren 12.2 artikuluari jarraiki deialdiari uko egin nahi dioten ikasleek irakaskuntza aldia bukatu baino hilabete lehenago egin beharko dute eskaria. Eskari hori idatziz aurkeztu beharko zaio irakasgaiaren ardura duen irakasleari



Azken probaren kasuan ebaluaketa egun ofizialean egin beharreko probara ez aurkezte hutsak ekarriko du automatikoki deialdiari uko egitea.









Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

Hurrengo materialen erabilera beharrezkoa da irakasgaiaren barruan:

a) sesio magistral zein praktikoetan irakasleak banatu eta ezagutzera emandakoak, eta,

b) Moodle plataforman (Egelan) jarritako material teoriko zein praktiko guztiak eta baita ikasleek publiko egin ditzaketen beste edozein ere.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

Bou, G. (2.003). El Guión Multimedia, Madril, Anaya Multimedia.



Lievrouw, L. et Livingston S. (Eds.) (2.002). Handbook of New Media, London, Sage.



Murria, J. (1.999). Hamlet en la holocubierta. El futuro de la narrativa en el ciberespacio, Bartzelona, Paidós.



Pérez, F. (2.002). Introducción a la multimedia: realización y producción de programas, Madril, IORTV.



Svanaes, D. (2.000). Understanding Interactivity: Steps to a Phenomenology of Human-Computer Interaction, Norway, Trondheim.

Gehiago sakontzeko bibliografia

Chuvieco, J. (2.002). Realización Multimedia, Madril, Paraninfo.


Eco, U. (1.999). Seis paseos por los bosques narrativos, Madril, Lumen.

Aldizkariak

Revista Mosaic de la Universidad Oberta de Catalunya: http://mosaic.uoc.edu

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • ARANA ARRIETA, EDORTA
  • CASADO DEL RIO, MIGUEL ANGEL
  • MIGUEL DE BUSTOS, JUAN CARLOS

TaldeakToggle Navigation

01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-1

11:00-13:00

13:00-15:00

2-15

11:00-12:30

13:00-14:00

Irakasleak

01 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
2-15

12:30-14:00

Irakasleak

01 Ordenagailuko p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
2-15

14:00-15:30

Irakasleak

01 Ordenagailuko p.-3 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
2-15

14:00-15:30

Irakasleak

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-1

13:00-15:00

13:00-15:00

2-15

13:00-15:00

13:00-13:30

Irakasleak

31 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
2-15

13:30-15:00

Irakasleak