XSLaren edukia

Informazio eta Komunikazio Teknologiak Haur Hezkuntzan25912

Ikastegia
Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea
Titulazioa
Haur Hezkuntzako Gradua
Ikasturtea
2023/24
Maila
2
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Gaztelania
Kodea
25912

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala1218
Ordenagailuko p.4872

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

Irakasgaiaren Azalpena eta Testuingurua zehazteaToggle Navigation

Irakasgai honek aukera ematen du gogoeta egiteko IKTek, hezkuntza berrikuntza eragile gisa, gizartean eta hezkuntzan duten eraginaz, eta, ikasle eta irakaslearen gaitasun digitalaz. IKTen bitartez ematen diren elkarrekintza, komunikazio eta lankidetza prozesuen inguruko ezagutzak eskaintzen ditu eta baita hezkuntza-praktiketan egiten den IKTen erabilpenaren inguruan ere. Etorkizuneko hiritarren alfabetizazio digitala bermatuko duten pertsonak hezitzea du helburu, hiritar gisa Ezagutzaren Gizartean sartze aktiboa izan dezaten. Testuinguru birtualak hezkuntzaren baliabide eta eszenatoki bezala aurkeztuko dira. IKTekin egiten diren irakaskuntza-jarduera egokien identifikazioa, inplementazioa eta balorazioa egiteko aukera egongo da. Seihileko beste Irakasgaiekin batera diziplinarteko izaera duen proiektuan parte hartuko du. Lan honen garapenean ikasleek lehenengo praktikaldian bereganatu dituzten esperientziak eta ezagutzak kontutan hartuko ditu.

Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation

Lortu behar diren bost konpententziak honako hauek dira:

1. IKTek hezkuntzan eta gizartean duten eragina eta familiako zein eskolako hezkuntzan nola eragiten duten aztertzea eta modu kritikoan txertatzea

2. IKTen bidez elkarrekintza, komunikazio eta lankidetzako prozesuak ezagutzea, horiek sustatu ahal izateko

3. Teknologian oinarritutako ikaskuntza-irakaskuntza prozesu berritzaileak planifikatzea, garatzea eta ebaluatzea, hezkuntza-testuinguru formaletan

4. IKTen bidez hezkuntza-materialak aukeratzen, egiten eta ebaluatzen jakitea, aurrez aurreko irakaskuntzaren eta irakaskuntza birtualaren testuinguruetan

5. Bizitzan zeharreko ikaskuntza iraunkorraren eta garapen profesionalaren kultura garatzea

IRAKASGAIA IKASTEAREN EMAITZAK



GAITASUNAK IKASTEAREN EMAITZAK

1. IKTek hezkuntzan eta gizartean duten eragina eta familiako zein eskolako hezkuntzan nola eragiten duten aztertzea eta modu kritikoan txertatzea. -Aztertzen du IKTek Haur Hezkuntzan duten eragin sozial eta hezitzailea, ezagutzaren gizartean ematen zaien erabilerari buruz hausnarketa kritikoa eginez.

2. IKTen bidez elkarrekintza, komunikazio eta lankidetzako prozesuak ezagutzea, horiek sustatu ahal izateko

-Interakzioa, komunikazio eta lankidetza-prozesuak errazten dituzten IKT tresnak ezagutzen ditu eta arduraz eta segurtasunez erabiltzen daki.

3. Teknologian oinarritutako ikaskuntza-irakaskuntza prozesu berritzaileak planifikatzea, garatzea eta ebaluatzea, hezkuntza-testuinguru formaletan

-IKTetan oinarritutako hezkuntza- proposamen berritzaile bat planifikatu, garatu eta ebaluatzen du.

4. IKTen bidez hezkuntza-materialak aukeratzen, egiten eta ebaluatzen jakitea, aurrez aurreko irakaskuntzaren eta irakaskuntza birtualaren testuinguruetan.

-IKTen bidez, Hezkuntza-materiala prestatzen du ikasgelako irakaskuntza testuinguruan erabiltzeko.

-IKTak erabiliz, material didaktikoa garatzen du ikaskuntza birtualaren testuinguruan erabiltzeko.

-Testuinguru bakoitzerako egokienak diren IKT materialak aukeratu eta baloratzen ditu.

5. Bizitzan zeharreko ikaskuntza iraunkorraren eta garapen profesionalaren kultura garatzea

-Hezkuntza blog garatzen du bat non gaiari buruz egindako hausnarketan biltzen diren.

-Hausnartzen du irakasleen garapen profesionalean IKTek eta ikus-entzunezko hizkuntzek duten inpaktuaren inguruan.

-Etengabeko ikaskuntzaren kultura bat garatzearen beharraz hausnarketa egiten du.





Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation

1. GAIA.- JAKINTZAREN GIZARTEA

• Zientzia, Teknologia eta Gizartea: Ezagutzaren Gizartea

• Haur Hezkuntzako kurrikuluma: Eten Digitala eta Konpetentzia digitala

• Haurtzaroa eta ikus kultura

Gai honetan ezagutzaren gizartearen ezaugarriak hurreratuko dira. Landuko da IKTen erabilera hezkuntza berrikuntzaren motor gisa.

2. GAIA.- INFORMAZIO ETA KOMUNIKAZIO TEKNOLOGIAK HEZKUNTZARAKO

• Teknologia-bateratzea

• Hezkuntzarako bitartekari eta eskenatoki berriak: Web 2.0 testuinguruak

• Baliabide didaktikoen diseinua, elaborazioa, inplementazioa eta balorazioa sarean



Konbergentzia teknologikoa landuko da eta Web 2.0 eta sortzen ari diren beste teknologiek haurren ikaste jarduerak garatzeko orduan eskaintzen dituzten baliabideak aztertuko dira. ikus-entzunezko baliabideak diseinatu eta garatuko dira ikaste-irakaste prozesuetan erabiltzeko; edo diseinatu garatu eta ebaluatuko dira, adin honetako haurrentzako tailerrak, haurrentzako jardueraren garapenarekin bat etorriz.

3. GAIA.- INFORMAZIO ETA KOMUNIKAZIOen IRAKASKUNTZA-JARDUERA EGOKIAK

• Hezkuntza-berrikuntza eta IKTen erabilera

• Irakaskuntza-jarduera egokien identifikazioa, inplementazioa eta balorazioa

Gai honetan, IKTekin egiten diren praktika onak identifikatzeko, ezartzeko eta ebaluatzeko gakoak bilatuko dira.

MetodologiaToggle Navigation

Fakultateko erabakiaren arabera, ikasgaiaren alderdi teorikoa ( 1 kredito) birtualki emango da.

Irakasgai hau landuko da Ikaskuntza metodologia aktiboen bidez. Bakarkako zein taldeko irakurketa eta tailer praktikoak egingo dira tartekatuta: 1) ikasturteko proiektu batean oinarritutako ikasketa garapenarekin eta 2) Haur Hezkuntzarako IKT tailerren diseinu, garapen eta ebaluazioarekin



Ikasgaiak bere garapenerako eta ikasleen konpetentzien lanketarako behar dituen irakurgaiak, bideoak, irakaslearen azalpenak, ikasleen azalpenak, ikasleen talde lanak...

eGelaren bitartez landu ahal izango ditugu eta bertan eskuragarri izan ahal izango ditugu egoerak hala eskatuko balu".

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

  • Azken Ebaluazioaren Sistema
  • Kalifikazioko tresnak eta ehunekoak:
    • Banakako lanak (%): 10
    • alde lanak (arazoen ebazpenak, proiektuen diseinuak) (%): 40
    • Lanen, irakurketen... aurkezpena (%): 15
    • Portfolio (%): 20
    • modular (%): 15

Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

Ikasleek ebaluazio jarraituaren sistema ukatzeko 9. astea baino lehen idatzi baaten bidez, abisatu egin behar diote irakasleari

Taldearen lan aurkezpenetan irakasleak erabakiko du taldekideen artean nork egingo duen aurkezpena, Irakasleak taldeari esango dio, aurkezpena egin baino lehen.

Klasetara etortzen direntzat blog-portafolioaren aurkezpenaren bitartez izango da, egindako lan desberdinekin antolatuta izango da eta nahiko informazioarein egindako lanari esanahia emateko.

Nota holaxe izango da eta ikasgaia aprobatzeko aktibitatea hauek ongi eta aprobatuak izan behar ditut:



-%10 zati teorikoa eta aprobatu egin beharrekoa ( 1 kredito)



-%80 egidako lanaren kalitateagatik lortuko da. Egin eta aprobatu beharrekoa hau izango da:

Talde lana, tailerrak, klaseetan egindako aurkezpenagatik eta blog-portafolioan antolatutako ikaskuntza ebidentziak. Partaidetza eta konpromisua baloratuko da ere.



-Notaren %10 egin beharreko derrigorrezko lan modularraren arabera izango da.



Irakaleek jarraipen ebaluazioari esker bere nota eskuratuko dute eta azterketa finalagatik ebaluatua izateko irakasleari idatzi baten bidez eskatu egin behar diote 9. asteara iritsi baino lehen.

Etengabeko ebaluazioa, egoerak hala eskatuko balu, eGelaren bitartez egin ahal izango da; hau da, bai ebaluazioarako beharrezkoak diren materialak igoz (entregagaiak, praktikak...), baita kalifikazioa eman ere. Azkeneko froga egin behar duten ikasleek eGelaren bitartez egin ahal izango dute modu presentzialean egiterik egongo ez balitz".

Ezohiko deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

AZKEN EBALUAZIOA, KLASERA ERREGULARKI EZ DATORREN eta UPV/EHUn INDARREAN DAGOEN ARAUTEGIAREN ARABERA azken froga batera aurkezteko eskubidea duen ikasleari bideratua dago. Ikasle horientzako azken ebaluazioa bakarka garatzeko idatzizko azterketa izango da. Ikaslea azken ebaluazio frogara aurkezten ez bada ikasleak deialdiari uko egiten diola ulertuko da, eta “Aurkezteke” jarriko zaio.

Egin beharreko azterketa 1) nahitaez erabili beharreko materialari buruz eta 2) teknologia 2.0-ren hainbat aplikazioen erabilpenaz izango da (adibidez blogs, google; drive,you tube y vimeo, etc)

1) Nahitaez erabili beharreko materiala

1) Sancho, J. M. (2008) De TIC a TAC, el difícil tránsito de un vocal. Investigación en la escuela, 64, 19-30.



2) Revista TERA 2.0 (https://issuu.com/espiral/docs/cast_entera2.0_2014):delakotik jarraian azaltzen diren artikuluak :



-Investigación, administración y docencia. Panorámica sobre Educación Infantil y Tic.

-¿Cómo usar las TIc en la Educación Infantil?

-Abre la pantalla y mira.

-Los robots: iniciaión a la robótica y los lenguajes de proramación,

-¿Es posible la clase invertida en la educación infantil?

-Realiad aumentada en educación infantil.

-¿Cómo aprendes a ser maestra? Tic, Género y narrativas visuales de laas futuras maestras de educación infantil.



3) FORMACION DEL PROFESORADO DE EDUCACION INFANTIL

-Correa,J.M. y Aberasturi-Apraiz, E (2015). Redes sociales e identidad digital docente. Experiencias de aprendizaje de futuras maestras de educación infantil a partir de la exposición artística Big Bang Data Opción 31, 311 - 333

-Correa, J.M. (2015). ¿Cómo aprendes a ser maestra?: Tic, género y narrativas visuales de futuras maestras de educación infantil. Reire 8 (2), 256 - 268

-Correa, J.M., Aberasturi,E., Gutierrez-Cabello, A.(2016). Ciudadanía digital, Activismo docente y Formación de futuras maestras de educación Infantil. Revista Latinoamericana de Tecnología Educativa, 15(2). 33-54



4) Hernández, F. y Sancho, J.(2011). La introducción de las TIC no demuestra que el alumnado aprenda mejor. M. (2011). Entrevista a Larry Cuban. Cuadernos de Pedagogía, 411, 40 – 45.

5) J.M. Correa y L.P. Gutiérrez (2010). Buenas prácticas con Tic en un taller de cuentos.

6) Reitman, J. (2014. Hombres, mujeres y niños. Paramount Pictures

7) Stone, O. (2016). Snowden. Endgame Entertainment

8) Peirano, M. (2015) ¿ Por qué me vigilan si no soy nadie? https://www.youtube.com/watch?v=NPE7i8wuupk

9) Al-Mansour, H.(2012). La bicleta verde (Wadjda).

10) Makhmalbaf, H. (2007). Buda explotó de vergüenza.

II) Tecnología 2.0 el siguiente documento contiene diferentes aplicaciones básicas que habrá que demostrar su dominio: https://issuu.com/joxemi/docs/contenidos_2.0

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

11) Sancho, J. M. (2008) De TIC a TAC, el difícil tránsito de un vocal. Investigación en la escuela, 64, 19-30.

2) Revista TERA 2.0 (https://issuu.com/espiral/docs/cast_entera2.0_2014):los siguientes artículos:

-Investigación, administración y docencia. Panorámica sobre Educación Infantil y Tic.
-¿Cómo usar las TIc en la Educación Infantil?
-Abre la pantalla y mira.
-Los robots: iniciaión a la robótica y los lenguajes de proramación,
-¿Es posible la clase invertida en la educación infantil?
-Realiad aumentada en educación infantil.
3) Formación del profesorado de E.I.en tic
Correa, J.M. (2016).¿Cómo aprendes a ser maestra? Tic, Género y narrativas visuales de laas futuras maestras de educación infantil.
Correa,J.M. y Aberasturi-Apraiz, E (2015). Redes sociales e identidad digital docente. Experiencias de aprendizaje de futuras maestras de educación infantil a partir de la exposición artística Big Bang Data Opción 31, 311 - 333
Correa, J.M., Aberasturi,E., Gutierrez-Cabello, A.(2016). Ciudadanía digital, Activismo docente y Formación de futuras maestras de educación Infantil. Revista Latinoamericana de Tecnología Educativa, 15(2). 33-54
4) Hernández, F. y Sancho, J.(2011). La introducción de las TIC no demuestra que el alumnado aprenda mejor. M. (2011). Entrevista a Larry Cuban. Cuadernos de Pedagogía, 411, 40 – 45.
5) J.M. Correa y L.P. Gutiérrez (2010). Buenas prácticas con Tic en un taller de cuentos.
6) Reitman, J. (2014. Hombres, mujeres y niños. Paramount Pictures
7) Stone, O. (2016). Snowden. Endgame Entertainment
8) Peirano, M. (2015) ¿ Por qué me vigilan si no soy nadie? https://www.youtube.com/watch?v=NPE7i8wuupk
9) Al-Mansour, H.(2012). La bicleta verde (Wadjda).
10) Makhmalbaf, H. (2007). Buda explotó de vergüenza.
II) Tecnología 2.0 el siguiente documento contiene diferentes aplicaciones básicas que habrá que demostrar su dominio: https://issuu.com/joxemi/docs/contenidos_2.0

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

Area, M. (2007). Algunos principios para el desarrollo de buenas prácticas pedagógicas con las TICs en el aula. Comunicación y pedagogía: Nuevas tecnologías y recursos didácticos, 222, 42 47.

Area, M. (2009a). Introducción a la tecnología educativa. Eskuragarria hemen: https://goo.gl/6mUPXW

Area, M. (2009b). La competencia digital e informacional en la escuela. Comunicación presentada en curso “Competencia digital”.Universidad Menendez y Pelayo, Santander.

Area. M. (2015). Reinventando la escuela en la sociedad digital. Del aprender repitiendo al aprender creando. In M. Poggi (Koordk.), Mejorar los aprendizajes en la Educación Obligatoria. Políticas y factores (167-197 orr.). Buenos Aires: IIPE - UNESCO.

Area, M., Gros, B., eta Marzal, M.A. (2008). Alfabetizaciones y Tecnologías de la Información y la Comunicación. Madril: Síntesis.

Bustillo, J., y Antón, A. (2020). Análisis de la percepción que tiene el futuro profesorado sobre el estado actual del mundo RIFOP: Revista Interuniversitaria de Formación del Profesorado, 95(34.1), 197-212.

Cabero, J. (2014). Nuevos escenarios tecnológicos para innovar en la educación. I Seminario Iberoamericano de Innovación Docente de la Universidad Pablo de Olavide-n aurkeztutako komunikazioa, Sevilla.

Cabero, J., De la Horra, I., eta Sánchez, J. (2018). La realidad aumentada como herramienta educativa. Madril: Paraninfo.

Camacho, K. (2006). La Brecha digital. In A. Ambrosi, V. Peugeot, eta D. Pimienta (Edk.), Palabras en Juego: Enfoques Multiculturales sobre las Sociedades de la Información. C & F Éditions.

Carretero, S., Vuorikari, R., eta Punie, Y. (2017). DigComp 2.1: The Digital Competenece Framework for Citizens. Luxemburgo: Publications Office of the European Union.

Castaño, C., Maíz, I., Palacio, G., eta Villarroel, J.D. (2008). Prácticas educativas en entornos Web 2.0. Madrik: Síntesis.

Castaño, C., eta Cabero J. (2013). Enseñar y Aprender en entornos M-Learning. Madril: Síntesis.

Cejas-León, R., Navío-Gámez, A., eta Meza-Cano, J. M. (2017). Conexiones entre tecnología, pedagogía y contenido disciplinar (TPACK). La formación en TIC y su transferencia a la función docente. In R. Roig-Vila. (ed.). Investigación en docencia universitaria. Diseñando el futuro a partir de la innovación educativa (114-122 orr.). Bartzelona: Octaedro.

Correa, J.M.(2010). Políticas educativas TIC en el País Vasco y buenas prácticas de enseñanza y aprendizaje. Madril: Paraninfo.

Correa, J.M., Losada, D., eta Fernández, L. (2012). Políticas educativas y prácticas escolares de integración de las tecnologías en las Escuelas del País Vasco: Voces y cuestiones emergentes. Campus Virtuales: Revista Científica Iberoamericana de Tecnología Educativa, 1(1), 21-30.

De Juan, J.M. (2016). Irakasleriaren Gaitasun Digitala Hezkuntza Sisteman. UPV/EHU.

De Pablos, J. (2009). Tecnología Educativa: La formación del profesorado en la era de Internet. Malaga: Aljibe.

De Pablos, J., Area, M., Valverde, J., eta Correa, J.M. (2010). Políticas Educativas y Buenas Prácticas con TIC. Bartzelona: Grao.

Del Viso, N. (2013). La huella del consumismo tecnológico. Madril: FUHEM.

Fernández, A.B., eta Ibáñez, M. (2018). Más mujeres en los estudios de Informática: una propuesta desde el departamento de formación y orientación laboral. RASE, 11(1), 116-134.

González, T. (2008). Buenas prácticas en el uso de las TIC. Comunicación y pedagogía, 222, 32-35.

Gutierrez-Cabello, A., Correa Gorospe, J.M., Aberasturi-Apraiz, E. (2020). Disidencia artística frente al control digital en la formación de maestras. Revista Izquierdas 49, pp.2127-2145

Harris, J., eta Hofer, M. (2009). Instructional planning activity types as vehicles for curriculum-based TPACK development. En C. D. Maddux (Ed.), Reseach highlights in technology in education 2009 (pp. 99-108). Chesapeake, VA: SITE.

Hernández, F., eta Sancho, J.M. (2015). La visión de los docentes sobre el aprendizaje de los jóvenes. Cuadernos de pedagogía, 453.

INTEF (2017). Marco común de competencia digital docente. Madrid: Ministerio de Educación, Cultura y Deporte.

Koehler, M.J., Mishra, P., eta Cain, W. (2015). ¿Qué son los Saberes Tecnológicos y Pedagógicos del Contenido (TPACK)? Virtualidad, Educación y Ciencia, 10(6), 9-23.

Murillo, J.L. (2010). Programas Escuela 2.0 y Pizarra Digital: un paradigma de mercantilización del sistema educativo a través de las TICs. REIFOP, 13(2), 65-78.

Lluna, S., y Pedreira, J. (2017). Los nativos digitales no existen. Bartzelona: Deusto.

Ochoa-Aizpurua, B., Correa-Gorospe, J. M., & Gutiérrez-Cabello, A. (2019). Las TIC en la atención a la diversidad educativa: el caso de la Comunidad Autónoma Vasca . Revista De Educación a Distancia (RED), 19(61). https://doi.org/10.6018/red/61/07

Pérez, A. (2010). Escuela 2.0. Mucho más que 1x1. Boletic, 10, 70-79.

Pérez, M.A., eta Delgado, Á. (2012). De la competencia digital y audiovisual a la competencia mediática: dimensiones e indicadores. Revista científica de educomunicación, 20(39), 25-34.

Reina, M., eta Reina, S. (2014). Los robots: Iniciación a la robótica y los lenguajes de programación. enTERA2.0, 2, 98-108.

Sancho, J.M. (2006). Tecnologías para transformar la educación. Madril: Universidad Internacional de Andalucía / Akal.

Sancho, J.M. (2008). De TIC a TAC, el difícil tránsito de una vocal. Investigación en la escuela, 64, 19-30.

Sancho, J.M. (2009). La Tecnología Educativa en un mundo tecnologizado. Archidona Malaga: Aljibe.

Trujillo, F. (2014). Artefactos digitales. Una escuela digital para la educación de hoy. Bartzelona: Grao.

Gehiago sakontzeko bibliografia

Alba, I. (2011). Kameraren atzetik. Irudien bidez narrazioak egitea: Gidoitik filmera. Barcelona: Montesinos.
Area, M. (2007). Algunos principios para el desarrollo de buenas prácticas pedagógicas con las TIC en el aula. Comunicación y Pedagogía, 222, 42-47.
Area, M. (2012). La alfabetización informacional y digital: fundamentos pedagógicos para la enseñanza y el aprendizaje competente. Revista española de Documentación Científica, Monográfico, 46-74.
Buckingham, D. (2008). Repensar el aprendizaje en la era de la cultura digital. El monitor, 18, 27-30.
Cacheiro, M.L. (2011). Recursos educativos TIC de información, colaboración y aprendizaje. Pixel-Bit, 39, 69-81.
Ferrari, A. (2012). Digital Competence in Practice: An Analysis of Frameworks. Sevilla: JRC.
Ferrari, A. (2013). DIGCOMP: A Framework for Developing and Understanding Digital Competence in Europe. Luxemburgo: European Union.
Gértrudix, M., Álvarez, S., Galisteo del Valle, A., Gálvez de la Cuesta, C., y Gértrudix, F. (2007). Acciones de diseño y desarrollo de objetos educativos digitales: programas institucionales. Revista de Universidad y Sociedad del Conocimiento, 4(1).
González, T. (2007). El concepto de buenas prácticas: Origen y desarrollo. Comunicación y Pedagogía, 222, 32-35.
Gutiérrez, A., y Tyner, K. (2012). Media Education, Media Literacy and Digital Competence. Comunicar, XX(38), 31-39.
Ornellas, A., y Sancho, J.M. (2015). Múltiples alfabetismos en la sociedad contemporánea. Cuadernos de pedagogía, 453, 62-65.
Pérez, M.A., y Delgado, A. (2012). From Digital and Audiovisual Competence to Media Competence: Dimensions and indicators. Comunicar, XX(38), 25-34.
Rubia, B., Jorrín, I., y Anguita, R. (2009). Aprendizaje colaborativo y TIC. En J. De Pablos (Ed.), Tecnología Educativa: La formación del profesorado en la era de Internet (pp. 191-214). Málaga: Aljibe.
Santiago, R., y Navaridas, F. (2013). La Web 2.0 en Escena. Pixel-Bit. Revista de Educación y Medios, 41, 19-30.

Aldizkariak

Comunicar. http://www.revistacomunicar.com/
Canal digital de Tecnología Comunicar. http://www.revistacomunicar.com/
Computers & Education. www.elsevier.com/locate/compedu
Comunicación y Pedagogía. http://www.comunicacionypedagogia.com
Cuadernos de Pedagogía. http://www.cuadernosdepedagogia.com/
Edutec-e. http://edutec.rediris.es/Revelec2/
Octeto. http://cent.uji.es/octeto/
Pixel-Bit. http://intra.sav.us.es:8080/pixelbit/
Quaderns digitals. http://www.quadernsdigitals.net/
Relatec. http://campusvirtual.unex.es/revistas/index.php?journal=relatec
Revista de Educación. http://www.revistaeducacion.mec.es/
Revista enTERA2.0. https://ciberespiral.org/es/prensa-y-multimedia/revista-digital-entera2-0

Web helbideak

* 150 herramientas gratuitas para crear materiales educativos con TICs. http://www.humanodigital.com.ar/?s=150+herramientas
* Dialnet. Bibliografia bilatzailea. http://dialnet.unirioja.es/
* Agrega Proiektua. www.proyectoagrega.es/ , http://agrega.euskadi.net/
* Baliabide digitalen biltegia. http://www.saretik.net/agrega/
* Berritzegune Nagusia–Konpetentzia digitala:
http://digitala.berritzegunenagusia.eus/home-page/
* Cool Tools forSchools. http://cooltoolsforschools.wikispaces.com/
* CreativeCommonshttp://es.creativecommons.org/
* EducaconTIC. http://www.educacontic.es/
* EDUTEKA hezkuntza ataria. http://www.eduteka.org/
* Eskola 2.0 ekimena. http://www.eskola20.euskadi.net/
* EU Kids Online:
http://www.lse.ac.uk/media-and-communications/research/research-projects/eu-kids-online.
EU Kids Online, UPV/EHU:
https://www.ehu.eus/es/web/eukidsonline/hasiera.
* Hezkuntzari buruzko bideo motzak. http://ullmedia.udv.ull.es/
* INTEF. Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y Formación del profesorado: https://intef.es/
* Instituto de Tecnologías de la Educación del Ministerio de Educación. http://www.ite.educacion.es/
* Irakasleentzako Baliabideak. http://ntic.educacion.es/v5/web/profesores/
* Irakasleentzat Online prestakuntzarako zerbitzaria. http://formacionprofesorado.educacion.es/
* Irudien, animazioen eta soinuen baliabide-biltegia: http://recursostic.educacion.es/bancoimagenes/web/
* Lizentzia libreko irudiak: https://pixabay.com/
* ODITE, Tendencias y Experiencias Educativas: http://odite.ciberespiral.org/comunidad/ODITE
* Open Source Iniatiative: https://opensource.org/
* STEAM Euskadi: http://steam.eus/
* TED hitzaldien zerbitzaria. http://www.ted.com/
* STEM talent GIRL: https://talent-girl.com/
* What is open education?: https://opensource.com/resources/what-open-education
WikiEmakumeok: https://eu.wikipedia.org/wiki/Wikiproiektu:WikiEmakumeok

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • AMENABAR PERURENA, NERE
  • KARRERA JUARROS, IÑAKI
  • OZERINJAUREGI BELDARRAIN, NAGORE

TaldeakToggle Navigation

31-01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-21

08:30-10:30 (1)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 1.03 - . (1)

31-01 Ordenagailuko p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-30

10:30-12:30 (1)

22-30

12:30-14:30 (2)

Irakasleak

31-01 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-30

10:30-12:30 (1)

22-30

12:30-14:30 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • ANTOLAKUNTZA IKERKETA 2.2 - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II (1)
  • ANTOLAKUNTZA IKERKETA 2.2 - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II (2)

31-01 Ordenagailuko p.-3 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-30

10:30-12:30 (1)

22-30

12:30-14:30 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • ANTOLAKUNTZA IKERKETA 2.2 - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II (1)

31-01 Ordenagailuko p.-4 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-30

10:30-12:30 (1)

22-30

12:30-14:30 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • ANTOLAKUNTZA IKERKETA 2.2 - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II (1)