Musika Adierazpenaren Garapena II25907
- Ikastegia
- Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea
- Titulazioa
- Haur Hezkuntzako Gradua
- Ikasturtea
- 2023/24
- Maila
- 3
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Euskara
- Kodea
- 25907
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
Irakasgaiaren Azalpena eta Testuingurua zehazteaToggle Navigation
Ikasgai honek Haur Hezkuntzako musika curriculum proposamen desberdinak ezagutu eta aztertzeko aukera ematen digu, aldi berean, etapa honetako musika-edukietan autoikasketa, ikerketa eta berrikuntza bultzatuz.
Musikak haurraren heltze-prozesuan duen garrantziaz jabetzen saiatzen gara, baita berau musikaren alderdi desberdinetan gaitzen ere.
Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation
Gaitasunak:
1.- Jolasa, musika-adierazpenerako baliabide didaktiko gisa erabiltzen jakitea.
2.- Musika-hautematea eta adierazpena, trebetasun motorrak eta sormena sustatzeko dituzten proposamen didaktikoak lantzea.
Ikasketa emaitzak:
1.-Musika eta jolasaren plazerraren bizipena berreskuratu, gelan praktikatuz.
2.-Jolasean oinarritutako ikasketa-jarduerak diseinatzeko gaitasuna.
3.-Abestiak, koreografiak sortzeko gaitasuna izatea.
4.- Musika-baliabide didaktikoak identifikatu eta sailkatzeko gaitasuna.
Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation
1.GAIA ABESTIA ETA HAUR ERREPERTORIOA.
Haurraren errepertorio etaparako ezaguera eta erabilera egokiaren bultzatzea.
2.GAIA. MUSIKA ETA JOLASA.
Ikasketa-jarduerak eta jokoan oinarritzen diren musika-adierazpena erabiltzea eta garatzea.
3.GAIA. MUSIKA -SORMENA: INPROBISATU ETA SORTU.
Inprobisazioa bultzatzen duten jardueren bidez musika-asmaketa eta sormena sustatzea.
4.GAIA MUSIKAREN BALIABIDE DIDAKTIKOAK HAUR HEZKUNTZAN.
Musika adierazpena modu globalizatuan eta interdisziplinazko baliabideko erabileraren bitartez
bultzatzen duten proposamen didaktikoak lantzea.
5.MUSIKA HAUR HEZKUNTZAKO CURRICULUMEAN.
Haurren etapa curriculum-aren musika-oinarriak ezagutzea.
MetodologiaToggle Navigation
Ikasturtean zehar klaseak teoriko-praktikoak izango dira, egitarau honen edukiak landuz. Bertan agertzen diren edukiak gutxiagotik gehiagora garatuko dira, banaka zein taldeka eta irakaslearen zuzendaritzapean.
Modulu-lan bat ere osatuko da.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
- Azken Ebaluazioaren Sistema
- Kalifikazioko tresnak eta ehunekoak:
- Garatu beharreko proba idatzia (%): 50
- Test motatako proba (%): 10
- alde lanak (arazoen ebazpenak, proiektuen diseinuak) (%): 16
- Lanen, irakurketen... aurkezpena (%): 24
Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation
Ebaluaketa jarraia:
Garatu beharreko idatzizko azterketa 50 %
Test motako idatzizko azterketa 15 %
taldeko lanak eta asistentzia 19 %
Moduluko lana 16 %
OHARRA:Klasera etorrri ezin direnak, azken azterketa egin beharko dute, eta bertan bertan irakasgaiaren eduki teoriko zein praktikoak ebaluatuko dira, notaren 100% suposatuko duelarik.
Uko egitea:
OHARRA: Etengabeko ebaluazioaren kasuan, azken probaren pisua bada irakasgaiko kalifikazioaren %40 baino handiagoa, nahikoa izango da proba horretara ez aurkeztea azken kalifikazioa <
Ezohiko deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation
Azken Ebaluazioa (%100)
Ez-ohiko deialdian, ebaluazio sistema azken froga bat izango da, eta
Ez-ohiko deialdiari uko egin nahi dion ikasleak jarraitu beharrezko prozedura: azterketara ez aurkeztearekin nahikoa izango da.
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
- Orff Musika Tresnak, Musika Gela Berezia
- Curriculum Dekretuak (BOE, BOPV):
.REAL DECRETO 1513/2006, de 7 de diciembre, por el que se establecen las enseñanzas mínimas
de la Educación primaria. La Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de
.DECRETO 175/2007, de 16 de octubre, por el que se establece el currículo de la Educación Básica y
se implanta en la Comunidad Autónoma del País Vasco. Suplemento al n.º 218 -martes 13 de
noviembre de 2007
- Ordenagailua
- Ikus-entzunezkoak
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
ALSINA, P.; DÍAZ, M.; GIRÁLDEZ, A. (2008). La música en la escuela infantil (0-6). Barcelona. Graó.
DELALANDE, F. (1995). La música es un juego de niños. Buenos Aires. Ricordi.
HEMSY DE GAINZA, V. (1983). La improvisación musical. Buenos Aires. Ricordi.
PAYNTER, J. (1991). Oír, aquí y ahora. Buenos Aires. Ricordi.
Gehiago sakontzeko bibliografia
- CAMPBELL, P. S. & FREGA, A. L. (2001). Canciones de América Latina: De su origen a la escuela.
Miami, FL. Warner Bros. Publications.
- GARDNER, FELDMAN y KRECHEVSKY (2000). El Proyecto Spectrum.
Tomo I: Construir sobre las capacidades infantiles. Madrid. MECD y Morata.
Tomo II: Actividades de aprendizaje en la educación infantil. Madrid. MECD y Morata.
Tomo III: Manual de evaluación para la educación infantil. Madrid. MECD y Morata.
Aldizkariak
Boletín de investigación educativo-musical del CIEM (Centro de Investigación en Educación Musical).
Eufonía: Didáctica de la música.
Léeme. Revista electrónica de educación musical.
Música y Educación.
Web helbideak
http://musica.rediris.es/leeme/index.html
http://www.filomusica.com/filo82/audicion.html
http://www.ucm.es/info/reciem/index.htm
http://usuarios.lycos.es/guiaudicion
http://www.aulaactual.com/
http://www.aulodia.com/
5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation
- ARABAOLAZA ELORZA, ELIXABETE
- IBARRETXE TXAKARTEGI, GOTZON
- URRUZOLA ESNAOLA, MARIA VICTORIA
TaldeakToggle Navigation
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-19 | 08:30-10:30 (1) | ||||
28-29 | 08:30-10:30 (2) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 2.05 - . (1)
- Aula 2.05 - . (2)
31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-19 | 10:30-12:30 (1) | 10:30-12:30 (2) | 10:30-12:30 (3) | ||
28-30 | 10:30-12:30 (4) | 10:30-12:30 (5) | 10:30-12:30 (6) | 10:30-12:30 (7) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- MUSIKA GELA - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II (1)
- MUSIKA GELA - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II (2)
- MUSIKA GELA - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II (3)
- MUSIKA GELA - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II (4)
- MUSIKA GELA - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II (5)
- MUSIKA GELA - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II (6)
- MUSIKA GELA - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II (7)
31 Gelako p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-19 | 08:30-10:30 (1) | 08:30-10:30 (2) | 08:30-10:30 (3) | ||
28-30 | 08:30-10:30 (4) | 12:30-14:30 (5) | 08:30-10:30 (6) | 08:30-10:30 (7) |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- MUSIKA GELA - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II (1)
- MUSIKA GELA - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II (2)
- MUSIKA GELA - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II (3)
- MUSIKA GELA - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II (4)
- MUSIKA GELA - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II (5)
- MUSIKA GELA - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II (6)
- MUSIKA GELA - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II (7)