Eduki publikatzailea

Bitartez

Datu orokorrak

Kokapena
Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea
Ikertzaile nagusia
María José Cantalapiedra González
Doktore kopurua
12
Osakide kopurua
15
Posta elektronikoa
mariajose.cantalapiedra@ehu.eus
Web orria
(Beste leiho bat zabalduko du) http://www.bitartez.eus

Osakideak

  • María José Cantalapiedra González
  • Aingeru Genaut Arratibel
  • Angeriñe Elorriaga Illera
  • César Coca García
  • Iker Merchán Mota
  • Jesús Canga Larequi
  • José Luis de Castro Ruano
  • Leire Iturregui Mardaras
  • Leire Moure Peñín
  • María Ruiz Aranguren
  • Noe Cornago Prieto
  • Rosa Martín Sabaris

Ikerketa-ildoak

Bitartez taldearen jarduerak kazetaritza ikerketan eta komunikazio korporatiboaN jarri du bere arreta, oinarrizko zein ikerketa aplikatua gauzatuz. Bitartez taldearen ikerketa-ildo nagusiak hiru dira:

  1. Komunikabideak, korporazioak eta publikoa: komunikabide eta euskarri zehatz baten komunikazio prozesu lineal, itxi eta berezi batetik komunikazio forma, erabiltzaile eta euskarri anitzerako erabilgarria den prozesu ireki bateranzko igarotzea ahalbidetuko duen prozeduraren eredu teoriko eta praktikoa ikertu, aztertu eta garatzea.
  2. Komunikazioaren arloko profesionalen profilak eta gaitasunak.
  3. Generoa, komunikazioa eta irakaskuntza.

Transferentzia eta berrikuntza eskaintza

  • Erakunde, enpresa, elkarte eta kazetaritza arloetako komunikazioari loturiko produktu teknologikoak garatzea eta ustiatzea.
  • Ingurune digitaleko komunikazio korporatiboari eta kazetaritza komunikazioari buruzko prestakuntza. 
  • Aholkularitza eta/edo komunikazio planak egitea mota guztietako elkartentzat.
  • Estilo liburuak egitea komunikabide eta elkartentzat.
  • Aholkularitza, ikerketa proiektuen hedatze eta transferentzia planak egiteko.
  • Kazetaritza informazioaren eta informazio korporatiboaren trataerari buruzko txostenak, genero ikuspegitik eginak.

Proiektu aipagarrienak

  1. Aplicación de la convergencia hipermedia en la comunicación corporativa: Sala de Comunicación Abierta (SCA)
  • EKONOMIA ETA LEHIAKORTASUN MINISTERIOA
  • 2015-2018
  1. Contrato Libro de Estilo EiTB
  • EiTB
  • 2013
  1. UPV-EHU
  • Locución informativa: del aula al estudio profesional de radio. La colaboración o contrato de radios profesionales como elemento motivador para fomentar creatividad, el aprendizaje activo y el buen rendimiento
  • Transmedia kontakizunak, hiritartasuna eta teknologia
  • Irrati Maratoia
  1. El Correo
  • Desafíos y expectativas en un mercado emergente
  • La comunicación y los medios digitales
  • La revolución digital en los medios de comunicación: nuevas propuestas profesionales
  • Estrategias comerciales y de consumo en medios digitales
  • La revolución digital en los medios de comunicación: de la convergencia a la integración de las redacciones