A sample text widget

Emakumeak zientzian (2022)

Egun on:

Hasteko, ZORIONAK emakume zientzialari guztioi, gaur gure eguna da eta!
Egun horren harira antolatzen den emakumeak zientzian programan hartuko dugu parte aurten ere.
Aurtengoan, aurrez aurreko saioak antolatuko ditugu datorren astean eta hori dela eta, gaztetxoak izango ditugu bisitan eskoletatik. 3 saio izango dira guztira eta denak Ada Lovelace aretoan.

• Asteartean (15) 10:15etan. Informatika ipuin eta magia bidez. Zenbaketa bitarra (Lore eurizaleak) eta fitxa.
  • Asteazkena (16) 11:15etan. Kriptografia (ikus bideoa, tailerrerako aurkezpena (trantsizioekin) eta fitxa)
  • Ostiralean (18) 11etan. Informatika ipuin eta magia bidez. Algoritmoak (banatzaile despistatuak) eta fitxa

Horrez gain, gure fakultateko kide diren Izaro Fernandez Iriondo eta Libe Mori Carrascalek bideoak grabatu dituzte sareetan egingo den emakume zientzialarien inguruko kanpainarako. Gaur goizeko 10etan egingo den ekitaldi baten ondoren hasiko dira bideo horiek zabaltzen. (Ikus bideoak. Izaro Fernández Iriondo, Libe Mori Carrascal).

Jarraitu sareetan eta zabaldu #emakumeakzientzian

Eskerrik asko

Olatz Arbelaitz Gallego. Emakumeak Zientzian koordinatzen informatika fakultatean

————————————————————–

[Cas] traducido con https://elia.eus/itzultzailea

Egunon:

Para empezar, ¡ZORIONAK a todas las mujeres científicas, que hoy es nuestro día!
Un año más, las mujeres que se organicen en el marco de esta jornada participamos en el programa de ciencia.
Este año vamos a organizar sesiones presenciales la semana que viene, por lo que desde las escuelas tendremos a los más pequeños. Habrá 3 sesiones en total y todas ellas en la sala Ada Lovelace.

• Martes 15 a las 10:15h. Informática a través de cuentos y magia. Conteo binario.
  • Miércoles (16) 11:15h. Criptografía.
  • Viernes 18 a las 11 horas. Informática a través de cuentos y magia. Algoritmos.

Además, Izaro Fernandez Iriondo y Libe Mori Carrascal, miembros de nuestra facultad, han grabado videos para la campaña sobre mujeres científicas en redes. Los videos comenzarán a difundirse tras un acto que tendrá lugar hoy a las 10 de la mañana.

Continuar en redes y ampliar #emakumeakzientzian

eskerrik asko

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu