A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Kaos sortzailea eta konplexutasuna ikastaroa: 4. BLOKEA Jabe-gabetzea

Jabe-gabetzea boterea uztea baino ez da, gauden lekuan edo egoeran gaudelarik boterea dugula sentitzen dugunean, botere horri uko egitea eta beherantz uztea, goranzko erresistentzia-moduak ezartzearekin batera. Jabe-gabetzea hainbat eremutan jorratu dugu: jabe-gabetze komunitarioa, Hizkuntzaren jabe-gabetzea, Zientziaren jabe-gabetzea, Hezkuntzaren jabe-gabetzea, jabe-gabetze sanitarioa, Administrazio Publikoen jabe-gabetzea…

Gai horixe du Kaos Sortzailea eta Konplexutasuna nazioarteko ikastaroaren 4. blokea.

Online formazioko koordinatzaileak: Javier ENCINA eta Ainhoa EZEIZA

Dagoeneko zabalik dago online gunea, astez aste egituratua, nahi duenak ikuska dezan: http://ilusionismosocial.org/course/view.php?id=36

Informazio gehiago eta izenematea: http://www.ehu.eus/eu/web/ism/formazioa

Donostiako topaketekin elkarloturik, sei ibilbide formatibo proposatu ditugu, guztira 50 orduko formazio-egiaztagiria jasotzeko. NAHIAGO DUZUN AUKERA egin dezakezu, zure interesen arabera, eta zalantzarik baduzu edo argi ez baduzu, lasai galdeguzu ( ilusionistasozialak@gmail.com )