XSL Content

Current Trends in Teaching the Sciences and Mathematics27626

Centre
Faculty of Education - Bilbao
Degree
Bachelor's Degree in Infant Education
Academic course
2023/24
Academic year
4
No. of credits
6
Languages
Basque
Code
27626

TeachingToggle Navigation

Distribution of hours by type of teaching
Study typeHours of face-to-face teachingHours of non classroom-based work by the student
Lecture-based2436
Seminar57.5
Applied classroom-based groups3146.5

Teaching guideToggle Navigation

Description and Contextualization of the SubjectToggle Navigation

Irakasgai hau hautazkoa izanda, 3. mailan lantzen diren irakasgaien osagarria da eta "Haur Hezkuntzako eskolaren berrikuntza" minorraren parte da.

Skills/Learning outcomes of the subjectToggle Navigation

GAITASUNAK:

- Gelako praktiken inguruan taldeka hausnartzea, irakasleen lana hobetzeko eta berritzeko.

- Heziketa prozesuen konplesutasuna ulertzea, baita gizartearen eskakizunei erantzuna ematen dieten curriculumaren osagai berrien beharra antzematea ere.



HELBURUAK:

- Haur Hezkuntzako matematika eta zientzien irakaskuntzarako metodologia ezberdinak eta baliabide egokiak ezagutzea.

- Proposamen berritzaileak aztertzea eta berauek maila desberdinetan praktikan jartzeko dituzten posibilitateak baloratzea.

- Egungo metodologia joerak islatzen dituzten irakaste-ikaste jarduerak diseinatzea.

Theoretical and practical contentToggle Navigation

- Zientzien eta Matematikaren irakaskuntzako berrikuntzarako joerak eta proposamen metodologikoak.

- Berrikuntzaren helburu nagusiak, haur hezkuntzako gelarako egokituak, eta berrikuntzaren garrantzia etapa honetan.

- Proiektuak eta material berritzaileak: proiektu batzuen ezagutza, azterketa, balorazioa, eta gure ingurune hurbilerako egokitzapena.

- Matematika eta zientzien irakaskuntzarako berrikuntzaren lerro estrategikoak.

MethodologyToggle Navigation

METODOLOGIA:

a)Taldeko lana bultzatuko da, dokumentuak eta informazioak aukeratzeko eta baloratzeko, proiektuak aztertzeko, etab.

b)Binakako lana: informazioa bilatzeko, artikuluak irakurtzeko, etab.

c)Irakasleen aurkezpenak: gaiak bideratzeko, emaitzak biltzeko, etab.



Oharra: Unibertsitatearen nahiz Osasun agintarien aginduz, irakasgaiaren beraren presentzialtasuna aldatu beharko balitz, egin beharreko moldaketak irakasgaiaren eGelan argitaratuko lirateke.

Assessment systemsToggle Navigation

  • Final Assessment System
  • Tools and qualification percentages:
    • Hurrengo atalean azalduko da (%): 100

Ordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation

1. Etengabeko ebaluazioa. Ebaluaketa egiteko hurrengo tresnak kontuan hartuko dira:

- froga idatzia: % 30-40

- taldeko lanak: % 60-70

Aurreko tresnak derrigorrezkoak dira, eta derrigorrezkoa da %50eko puntuazioa lortzea tresna bakoitzean irakasgaia gainditzeko. Tresnaren batean kalifikazioa %50ekoa baino txikiagoa bada, azken kalifikazioa tresna guztien arteko kalifikazioarik baxuena izango da.



2. Azken ebaluazioa. Jarduera bat baino gehiagoz osaturik dagoena (idatzizkoak eta ahozkoak).



Ikasleek eskubidea izango dute azken ebaluazio bidez ebaluatuak izateko, etengabeko ebaluazioan parte hartu zein ez hartu. Eskubide hori baliatzeko, ikasleak etengabeko ebaluazioari uko egiten diola jasotzen duen idatzi bat aurkeztu beharko dio irakasgaiaren ardura duen irakasleari eta, horretarako, bederatzi asteko epea izango du.



Oharra: Urruneko ebaluazioa egiteko beharra sortuko balitz, irakasgaiaren eGelan argitaratuko lirateke egin beharreko moldaketak.Kasu horretan, nagusiki eGelaren bidez UPV/EHUk komunitatearen eskura jartzen dituen baliabide telematikoak erabiliko lirateke. Baldin eta,salbuespenez, beste baliabide osagarriaren bat erabili beharko balitz, ikasleei aldez aurretik jakinaraziko litzaieke.

Extraordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation

Ohiko deialdirako jarritako irizpideak erabiliko dira.



Oharra: Urruneko ebaluazioa egiteko beharra sortuko balitz, irakasgaiaren eGelan argitaratuko lirateke egin beharreko moldaketak.Kasu horretan, nagusiki eGelaren bidez UPV/EHUk komunitatearen eskura jartzen dituen baliabide telematikoak erabiliko lirateke. Baldin eta,salbuespenez, beste baliabide osagarriaren bat erabili beharko balitz, ikasleei aldez aurretik jakinaraziko litzaieke.

Compulsory materialsToggle Navigation

DECRETO 175/2007, de 16 de octubre, por el que se establece el currículo de la Educación Básica y se implanta en la Comunidad Autónoma del País Vasco.

BibliographyToggle Navigation

Basic bibliography

ALGÁS, P., BALLESTER, J., SANMARTÍ, N., TARÍN, R., VENTURA, M. (2010) Los proyectos de trabajo en el aula. Reflexiones y experiencias prácticas. Barcelona: Graó. Colección: Claves para la innovación educativa.

CHARD, S.C. (2019) El aprendizaje por proyectos en Educación Infantil y Primaria.Ed.Morata.

CHARLESWORTH, R. ETA LIND, K. K. (2012). Math and Science for Young Children. Wadsworth Cengage Learning, Belmont CA.

ESCAMILLA, A. (2015) Proyectos para desarrollar inteligencias múltiples y competencias clave. Barcelona: Graó.

GORGOSO, M. C. S., BARRERA, S. M. S., ROMÁN, V. F., & SEOANE, D. F. (2015). El trabajo por proyectos en Educación Infantil: aproximación teórica y práctica. RELAdEI. Revista Latinoamericana de Educación Infantil, 4(3), 159-176.

HERNÁNDEZ, F. y VENTURA, M. (1997) La organización del curriculum por proyectos de trabajo. Barcelona: Graó.

LA GUÍA, M. J Y VIDAL, C (2001). Rincones de actividad en la escuela infantil (0 a 6 años). Barcelona. Graó.

MAJÓ, F. y BAQUERÓ, M. (2014) Los proyectos interdisciplinarios. 8 ideas clave. Barcelona: Graó.

POZUELOS ESTRADA, F.J. (2007) Trabajo por proyectos en el aula: descripción, investigación y experiencias. Sevilla: Cooperación Educativa.

SENSAT, R. (2006). Materiales para la acción educativa. 'Rincón a rincón'. Actividades para trabajar con niños y niñas de 3-8 años. Barcelona: Associació de Mestres Rosa Sensat

Journals

Infancia y Aprendizaje, In-fan-cia, Cuadernos de Pedagogía, Alambique, Aula de infantil,Hik Hasi.

Web addresses

http://cienciaeducacioninfantil.es
http://eucocinoticocinas.blogspot.com.es
http://www.proiektuak.net/index_e.php
http://www.berritzeguneak.net
http://zientziaberri.blogspot.com.es/p/balibideakrecursos.html

Examining board of the 5th, 6th and exceptional callToggle Navigation

  • BERCIANO ALCARAZ, AINHOA
  • RODRIGUEZ LOINAZ, GLORIA
  • ZAMALLOA ECHEVARRIA, TERESA

GroupsToggle Navigation

31 Teórico (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
1-8

08:30-10:00 (1)

9-15

08:30-10:00 (2)

Teaching staff

Classroom(s)

  • 1S13G - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (HORIZONTAL) (1)
  • 0S02T- geologia eta biologia laborategia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL) (2)

31 Seminar-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
5-5

13:00-15:30 (1)

10-10

13:00-15:30 (2)

Teaching staff

Classroom(s)

  • 0S04T- matematika laborategia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL) (1)
  • 0S04T- matematika laborategia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL) (2)

31 Seminar-2 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
5-5

13:00-15:30 (1)

10-10

13:00-15:30 (2)

Teaching staff

Classroom(s)

  • 0S03T-matematika laborategia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL) (1)
  • 0S03T-matematika laborategia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL) (2)

31 Applied classroom-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
1-8

10:30-12:30 (1)

9-10

10:30-12:30 (2)

11-15

10:30-12:30 (3)

Teaching staff

Classroom(s)

  • 0S04T- matematika laborategia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL) (1)
  • 0S04T- matematika laborategia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL) (2)
  • 0S02T- geologia eta biologia laborategia - FACULTAD DE EDUCACION DE BILBAO (VERTICAL) (3)