2021/2022 ikasturteko Ekonomia eta Enpresa Fakultatearen Graduazio Ekitaldia

Noiz eta non

2023/03/28, 18:00

Kokapena

Areto nagusia - Ekonomia eta Enpresa Fakultatea (Sarriko)
Lehendakari Agirre 83. -48015- Bilbao (Bizkaia)

Deskribapena

UPV/EHUko Ekonomia eta Enpresa Fakultateak 2021/2022 ikasturteko ikasleen graduazio ekitaldia egingo du asteartean, martxoaren 28an, fakultateko Areto Nagusian. Promozio honen aitabitxia Mikel Etxebarria izango da, Erromako Klubeko Espainiar Kapituluko Euskal Taldearen koordinatzailea.

Ikastetxeak 2021/2022 ikasturtean bere 375 tituludunen artean gradu bakoitzeko espediente onenak aitortuko ditu ekitaldian:  Cristina Rodríguez Ávila, Gradu Bikoitza – Enpresen Administrazio eta Zuzendaritza + Zuzenbidea; Janire Tapia Herrero, Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzako Gradua; Shubham Barroso Maeso, Ekonomiako Gradua; Maider Cueva Sánchez, Marketineko Gradua y Laura de Freitas Pellon, erga Sistemako eta Administrazio Publikoko Gradua.

Era berean, fakultateko espedienterik onena ere aitortuko da: Cristina Rodríguez Ávila, Gradu Bikoitza – Enpresen Administrazio eta Zuzendaritza + Zuzenbidea.

Ikasturte horretan 375 ikaslek amaitu dituzte ikasketak, eta honela banatzen dira:

• Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzako Gradua: 212 ikasle
  • Gradu Bikoitza – Enpresen Administrazio eta Zuzendaritza + Zuzenbidea: 52 ikasle
  • Ekonomiako Gradua: 62 ikasle
  • Marketineko Gradua: 29 ikasle
  • Zerga Sistemako eta Administrazio Publikoko Gradua: 20 ikasle

Ekitaldian izango dira:

• Jon Barrutia, Ekonomia eta Enpresa Fakultateko dekanoa.
  • Mikel Etxebarria, Erromako Klubaren Espainiako Kapituluko Euskal Taldearen koordinatzailea eta 63. promozioko aitabitxia.
  • Miren Artaraz, Eusko Jaurlaritzako Unibertsitate Politika eta Koordinazioko zuzendaria.
  • Iñaki Ruiz, Ekonomialarien Euskal Elkargoko presidentea.
  • Eva Ferreira, UPV/EHUko errektorea

Ekitaldiaren ostean, Euskal Herriko Unibertsitateko koroak errezitala emango du.