Gure leihoen beste aldean: 40aldi eta ondoko faseetako irudiak (VIII)

• Photocampus

Lehenengo argitaratze data: 2020/05/04

Erabat elurtutako paisaia bat ikusten dugu. Atzealdean, bisutsaren artean, hiru mendi eta haran batzuk bereizten dira. Ezkerrean, zuhaitz zuriz inguratuta dagoen baserri bat altxatzen da. Lehen planoan, hesitutako patio bat hostorik gabeko zuhaixka batekin, dena elurrez estalita.

NON: Leitza. NOIZ: 2020ko martxoak 30. NORK: Manoli Zubitur. Ingeniaritza Kimikoa eta Ingurumenaren Ingeniaritza Saila. Gipuzkoako Ingeniaritza Eskola.

Negu epel baten ondoren, ia elurrik ekarri ez ziguna, udaberrian etorri zen, bere edertasuna erakustera, mundua itxita zegoen bitartean.

Gure "leihoen beste aldean" saileko argazki guztiak Photocampusen

Berrogeialdian eta ondorengo faseetan zuk egindako irudi bat argitaratzea nahi duzu atal honetan?  Bidal iezaguzu, mesedez, helbide honetara: campusa@ehu.eus