Antzinako erlijio eta historiografiari buruzko I. jardunaldi zientifikoa

Noiz eta non

Noiztik: 2015/06/17 Noiz arte: 2015/06/16, 09:30 - 12:25

Irudia

Deskribapena

Asteazkenean, ekainak 17 dituela, 9:30etan hasita, Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Letren Fakultateko 1.06 ikasgelan, antzinako erlijio eta historiografiari buruzko I. jardunaldi zientifikoa burutuko da ‘El estudio de las religiones de Hispania en el s. XXI: problemas y avances' [Hispaniako XXI. Mendeko erlijioen azterketa: problemak eta aurrerapenak] izenburuaz.

Jardunaldi  hau Ekonomia eta Lehiakortasunerako ministerioaren I+G+B plan nazionaleko HAR2011-25370/HIST ikerketa proiektuak (www.religio.es), Euskal unibertsitate sistemaren IT 760-13 ikertaldeak eta Julio Caro Baroja Historiografia Institutuak antolatzen dute eta UPV/EHUren Antzinate Jakintzen Institutuaren lankidetzaz burutzen da.

Informazio gehigarria