Mundu Atlantikoaren Historiarako iturburu eta metodoei buruzko II. mintegia

Noiztik: 2019/01/21 Noiz arte: 2019/01/24, 17:00 - 19:00

Kokapena

Letren Fakultatea
Paseo de la Universidad 5. -01006- Vitoria-Gasteiz (Araba)

Deskribapena

Urtarrilaren 21etik 24ra, Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Letren Fakultatean egingo da Mundu Atlantikoaren Historiarako iturburu eta metodoei buruzko II. mintegia, Europa eta Mundu Atlantikoa unibertsitate arteko masterraren baitan antolaturik. Edizio honen gai nagusia, José-Vidal Pelaz eta Alberto Angulok koordinaturik, ‘Biografia eta Historia’ izango da.

Mintegian lau hizlari gonbidatuk hartuko dute parte. Horietako bi presentzialki egongo dira Valladolideko egoitzan eta beste biak Gasteizkoan. Hala ere, saio guztiak bideokonferentziaz emitituko dira eta masterreko egoitza bietan ikusi ahal izango dira. Bertara libreki joan ahal izango dira pertsona interesatu guztiak.

Informazio gehigarria