Ingeniariak – Deustu 42. estropadaren desafioa

2024/03/05, 18:00

Kokapena

Itsasmuseum Bilbao
Ramón de la Sota Kaia 1. -48013- Bilbao (Bizkaia)

Deskribapena

Asteartean, martxoaren 5ean, 18:00etan, Bilboko Itsasmuseum-a izango da Ingeniariak eta Deustuko tripulazioaren arteko desafio-ekitaldiaren agertokia, euren aitabitxiek lagunduta. Patricia Arias, Banco Santander Euskal Herriko lurralde zuzendaria, Deustuko amabitxia izango da, eta Fernando Cayuela, Portugaleteko Nautika Eskolako zuzendari ohia, irakasle jubilatua, eta  merkataritza-ontzidiko kapitaina, Bilboko Ingeniaritza Eskolako aitabitxia.

1995az geroztik egiten den ekitaldian, aurreko edizioko irabazle izan ez zen tripulazioak beste enfrentamendu baterako erronka botako dio irabazleari. 41. edizioko porrotaren ondoren, Bilboko Ingeniaritza Eskolak desafio egingo die Deustuko arraunlariei, eta Ingeniariek jaurtitako arraunketa jasoko dute. Gainera, zozketa egingo da zein kaletatik arraun egingo duten jakiteko.

Desafioa, martxoaren 22an, ostirala, 18:00etan egingo den estropadaren aurreko ekitaldietako bat da. Zilarrezko erretilua nork jasotzen duen jakiteko gutxiago geratzen da: Ingeniariak, 15 garaipenekin, edo Deustu, 26ko palmaresarekin.