Gipuzkoako Ingeniaritza Eskolako taldeak seigarren postua lortu zuen 2018ko MOTOSTUDENT lehiaketan

• Kronika

Lehenengo argitaratze data: 2018/10/08

Irudia

UPV/EHUko Gipuzkoako Ingeniaritza Eskolak Motorland Aragón-en Motostudenteko lehiaketan laugarren aldiz parte hartu zuen. Urte honetan, bosgarren edizioan, 74 herrialdetako 17 herrialdetako kideak bildu ziren eta eskolako taldeak sailkapen orokorraren seigarren postua lortu zuen, 739 punturekin, bigarren sailkatuak lortu zituen 756etatik 17 puntura besterik ez.

Lehiaketa bi zatitan bereizten da: alde batetik, 'Diseinu', 'Berrikuntza' eta 'Industri Proiektua' ataletan banatua dagoen proiektua idazten da. Zati hau, 10 hilabetetan garatu ondoren, Alcañizko lehiaketa zirkuituan lanaren defentsarekin amaitzen da. Seigarren tokia lortu zuen UPV/EHUko Gipuzkoako Ingeniaritza Eskolak 'Berrikuntza' eta 'Proiektu Industriala' ataletan eta bederatzigarren tokia 'Diseinua' atalean.

Lehiaketaren beste zatia proba dinamikoak eta lasterketa bera dira. Desmuntatze mekanikoaren frogan, laugarren postua lortu zen. Entrenamendu askean, prototipoa talde nagusian egon zen, baina saioa amaitzeko minutu gutxi falta zirenean gidaria erori zen eta motoa boxean konpondu behar izan zuten. Hala eta guztiz ere, gidariak entrenamendu kronometratuetako 6. postua lortu zuen.

Azken lasterketan, taldeak postu batzuk galdu zituen irteeran. Lehenengo hiru itzulien ondoren, seigarren postua berreskuratu zen. Azken aurreko itzulian, gidariak posizio bat aurreratu zuen, lasterketan behin betiko bostgarren postua lortuz. Lehiaketako bigarren zatian, proba eta lasterketari dagokionean, seigarren postua lortu zen. Lehiaketa bere osotasunean hartuz, UPV/EHUko Gipuzkoako Ingeniaritza Eskolako taldea seigarren izan zen.

Proiektua 2017ko irailean hasi zen eta urte osoan zehar lan gogorra egin ondoren, eskolako taldeak, EIG-EHU ENGINEERING, lehiaketako motozikleta bat diseinatu eta fabrikatzea lortu zuen. Aurrikuspenak gaindituz, UPV/EHUko Gipuzkoako Ingeniaritza Eskolako taldeak sailkapen orokorraren seigarren postua lortu zuen.