‘Testigo de cargo: La historia de ETA y sus víctimas en televisión’ liburuaren aurkezpena

Noiz eta non

2019/10/17, 19:30 - 00:00

Kokapena

Ignacio Aldecoa Kultura Etxea
Av. Florida ibilbidea 9. -01005- Vitoria-Gasteiz (Araba)

Deskribapena

Terrorismoaren Biktimen Oroimenerako Zentro Fundazioa Gasteizen aurkeztuko du, Ediciones Beta argitaletxearekin eta Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearekin batera, ETAren terrorismoak eta bere biktimek informaziozko besteko telebistetan duten irudia aztertzen duen lehenengo liburua.

Ekitaldia datorren ostegunean, urriak 17, izango da, 19:30etan, Ignacio Aldecoa Kultur Etxean (Florida pasealekua, 9, 01005 Gasteiz). Bertan hartuko dute parte Marta Buesak, Florencio Dominguez Iribarren, Terrorismoaren Biktimen Oroimenerako Zentro Fundazioko zuzendariak, eta liburuaren egileek: Santiago de Pablo UPV/EHUko katedraduna, David Mota Zurdo eta Virginia López de Maturana, UPV/EHUko irakaslea.