Zientzia eta Teknologia Fakultateak 2024ko Enplegu eta Enpresen Aurkezpen Jardunaldia antolatu du

• Ekitaldia

Noiz eta non

2024/02/21, 12:00

Kokapena

Zientzia eta Teknologia Fakultatea
Sarriena. -48940- Leioa-Erandio (Bizkaia)

Deskribapena

Ekitaldiak 600 ikasle eta etorkizuneko zientzialariak eskatzen dituzten 53 enpresa lotuko ditu beren plantilletan sartzeko

Datorren otsailaren 21ean, asteazkena, UPV/EHUko Zientzia eta Teknologia Fakultateko ikasleek sektoreko enpresekin lehen harremana izateko aukera izango dute  Enpresa eta Berrikuntza Teknologikoko Zentroen Aurkezpenerako XIX. Jardunaldien barruan. Fakultatean eskaintzen diren gradu desberdinetako ikasleek praktikak non egin ikusteko edo curriculum vitaea aurkeztu ahal izateko aukera bat da.

Guztira 53 enpresa eta zentro izango dira, besteak beste, Iberdrola, Tecnalia edo Hubbell Incorporated bezalakoak. Azken urteko 600 ikasle baino gehiago bisitatzea aurreikusten da. Enpresen standak gradu-aretoan, hitzaldi-aretoan eta lehen solairuko hainbat gelatan (1.1etik 1.11ra bitarteko gelak) egongo dira, ikasketen arabera: biozientziak, geologia, matematika, fisika, ingeniaritza elektronikoa, kimika edo ingeniaritza kimikoa.