Eduki publikatzailea

Mintegia Mintegia

Beckhoff Teknologiak: TwinCAT 3 + EtherCAT

Industri automatizazio aplikazioetarako Beckhoff Erantzunak bi teknologia aurreratuetan oinarritzen dira:

• TwinCAT 3: Kontrol aplikazioak garatzeko eta exekutatzeko softwarea da, ezagunak diren IEC61131-3 lengoaiak barneratzen ditu, orain objektuei zuzendutako programazioa onartzen du, horrez gain C/C++ edo Matlab/Simulink programak erabil daitzeke denbora errealeko prozesaketak egiteko. Hau guztia Microsoft Visual Studio programazio-ingurunean integraturik.
  • EtherCAT: Ethernet eremu-busa da eta 2003. urtean Beckhoff-ek garatu zuen, horren itartez kontrol sistemaren periferikoak konekta daitezke era deterministikoan eta sinkronikoan, halan hola sarrerak eta irteerak konekta daitezke (bai digitalak zein analogikoak), eta serbokontrolatzaileak konekta daitezke ere.

Hizlaria: Jon Ander Elejaga Elorriaga

Komunikazioaren informazioa