Breadcrumb

Información - La Escuela: El Saltillo - Memoria de Actividades - Octubre 2007 - Septiembre 2008

2007ko urria - 2008ko iraila

Urria

• 1 Argazki saioa Saltillo itsasontzian, Puzzle Studio bidezko haur arropa katalogo baterako.
  • 9 Ekoiztetxe japoniar batekin lankidetzan, Zubi Esekiari buruzko dokumental baten filmaketa.
  • 24 Saltillon sartzea. 1. taldea. 2007-2008 ikasturteko praktiken hasiera Saltillo itsasontzian.
  • 26 Saltillon sartzea. 2. taldea.
  • 31 Saltillon sartzea. 3. taldea.

Azaroa

• 7 Saltillon sartzea. 4. taldea.
  • 13 Saltillo nabigatzen filmatzeko, Antena 3 telebista kateko erreportaje baterako, irteera bat egin genuen Abra kanpoaldean barrena.
  • 16 Saltillon sartzea. 5. taldea.
  • 21 Saltillon sartzea. 6. taldea.
  • 25 Saltillo Pasaiara eraman genuen, urteko lehorreratzea egiteko.
  • 26 Pasaiako Zamakona ontzioletako orgara igo genuen Saltillo.
  • 26-19 Ontziolako organ egon zen, konponketa eta mantentze lanak egin bitartean.

Abendua

• 119 Pasaiatik Santurtzira eraman genuen Saltillo.

Urtarrila

• 9 Praktiketako irteera.
  • 15 TVE-1erako erreportaje baten grabazioa: "Por la mañana".

Otsaila

• 13 Praktiketako irteera.
  • 15 Praktiketako irteera.
  • 16 Itsasadarrean barrena lehenengo bidaia egin genuen Saltillo eskola ontziaren 75. urteurrena ospatzeko zozketako irabazleekin.
  • 19 Praktiketako irteera.
  • 21 Itsasadarrean gora, Bilboko Itsasadarra Itsas Museoraino igo ginen, erregai deposituak betetzera. Museoan atrakaleku egoki bat dago erregaia dakarren kamioia itsasontziaren aldameneraino hurbiltzeko.
  • 22 Praktiketako irteera.
  • 23 Itsasadarrean barrena bigarren bidaia, Saltillo eskola ontziaren 75. urteurrenaren ildotik.
  • 27 Praktiketako irteera.
  • 29 Praktiketako irteera.

Martxoa

• 1 Itsasadarrean barrena hirugarren bidaia, Saltillo eskola ontziaren 75. urteurrenaren ildotik .
  • 7 Erreportaje bat egin zen itsasontzian, EITBko "Sutanblai" programarako.
  • 8 Itsasadarrean barrena laugarren bidaia, Saltillo eskola ontziaren 75. urteurrenaren ildotik.
  • 12 Praktiketako irteera.
  • 13 Jarduera batzuk egin genituen itsasontzian, Deustuko Ibaigane Ikastolako ikasleekin.
  • 14 Praktiketako irteera.
  • 15 Itsasadarrean gora, Bilboko Itsasadarra Itsas Museoraino igo ginen, Bilboko "Sagusar" klubeko kideekin, klubaren 75. urteurrena ospatzeko.
  • 20 Praktiketako irteera.
  • 21 - 24 Santaderreraino praktiketako irteera.

Apirila

• 6 - 8 Getariara bidaia, Eusko Jaurlaritzarentzat euskara sustatzeko spot bat filmatzeko.
  • 16 Praktiketako irteera.
  • 23 Praktiketako irteera.
  • 25 Praktiketako irteera.

Maiatza

• 1 - 5 Praktiketako bidaia Donibane Lohizuneko, Donostiako eta Getariako portuetatik igaroz.
  • 7 Praktiketako irteera.
  • 14 Praktiketako irteera.
  • 15 Itsasoko biziraupen praktikak egin genituen Nautikako 2. mailako ikasleekin, Abra barruko uretan, itsasoko Gurutze Gorriko langile eta gailuekin koordinatuta.
  • 16 Praktiketako irteera.
  • 17 Irteera unibertsitaterako Sarbide Bulegoko langileekin.
  • 21 Praktiketako irteera.
  • 23 Praktiketako irteera.
  • 26 Urteko irteera UPV/EHUko zuzendari eta dekanoekin.

Uztaila - Abuztua

• 3 Irteera UPV/EHUko Udako Ikastaroekin lankidetzan.
  • 4 Itsasadarrean gora, Bilboko Itsasadarra Itsas Museoraino igo ginen, eta han, zisterna kamioi batetik, erregaiz bete genituen deposituak.
  • 7 -26 Praktiketako bidaia Brest, Douarnenez eta Velle Ile-ra, portu horietan ospatzen diren Itsas Jaialdietara bertaratuz.
  • Uztailak 31-abuztuak 13 Praktiketako bidaia, Euskal Herriko eta Kantabriako portuetatik igaroz.
  • 9 Itsasadarrean gora, Bilboko Itsasadarra Itsas Museoraino igo ginen, deposituak erregaiz betetzeko

Iraila

• 10 – 16 Bidaia Arroxelara, "Le Grand Pavois" erakusketa nautikoan parte hartzeko.
  • 18 El Regato ikastetxeak hala eskatuta, Suediako "Friluftsskolan" ikastetxearekin egiten ari diren ikasle trukea tarteko, itsasadarrean barrena igo gara bi eskoletako ikasle eta irakasleekin.
  • 20 Irteera, Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultateko Idazkaritzako langileekin.
  • 27 Bilboko Akordeoilarien Elkartearen 45. urteurrena dela eta, itsasadarrean gora Bilboko Itsasadarra Itsas Museoraino igo ginen.