Breadcrumb

Información - La Escuela: El Saltillo - Memoria de Actividades - Octubre 2010 - Septiembre 2011

2010eko urria – 2011ko iraila

Urria

• 16 Irteera, Nautika eta Itsasontzi Makineria Goi Eskola Teknikoko nabigazioko irakasle Imanol Basterrecheak eskatuta.

Azaroa

• 3 Praktiketako irteera
  • 5 Praktiketako irteera
  • 6 Irteera Guascor enpresako langileekin.
  • 11 – 12 UPV/EHUk antolatutako "Zientzia Astea"-n parte hartu genuen.
  • 24 Praktiketako irteera.
  • 25 Itsasontzia pantalanean atrakatu genuen, RO-RO arrapala bat Zamakona ontzioletara sartzeko maniobra errazteko. Maniobra amaitutakoan, kaiarekiko perpendikularki atrakatuta jarri genuen berriro Saltillo.
  • 27 Santurtziko Udalak hala eskatuta, Santurtziko kirol portuko kontsumo pantalanera eraman genuen itsasontzia, tokiko egutegirako argazki saio bat egiteko.

Abendua

• 10 Praktiketako irteera.
  • 15 Praktiketako irteera.

Urtarrila

• 10 Itsasontzia pantalanean atrakatu genuen, Zamakona ontzioletako RO-RO arrapala bat ateratzeko maniobra errazteko.

Martxoa

• 9 Praktiketako irteera.
  • 11 Praktiketako irteera.
  • 18 Praktiketako irteera.
  • 23 Praktiketako irteera.
  • 25 Praktiketako irteera.
  • 30 Praktiketako irteera.

Apirila

• 1 Praktiketako irteera.
  • 6 Praktiketako irteera.
  • 11 Pasaiara eramatea, itsasontzia Pasaiako Zamakona ontzioletako orgara igotzeko.
  • 12 Orgara igotzeko maniobra.
  • 15 Orgatik jaisteko maniobra.
  • 16 Berriro Santurtzira eramatea.

Maiatza

• 4 Praktiketako irteera.
  • 6 Praktiketako irteera.
  • 7 Baleontzien estropada tradizionala, Nautika eta Itsasontzi Makineria Goi Eskola Teknikoaren eskutik. Saltillo ontzi eskolatik segimendu eta koordinazio lanak egin genituen.
  • 11 Praktiketako irteera.
  • 12 Irteera UPV/EHUko HELAZko langileekin.
  • 13 Praktiketako irteera.
  • 20 Irteera Nautika eta Itsasontzi Makineria Goi Eskola Teknikoko AZPko langileekin.
  • 21 Irteera UPV/EHUko graduondoko langileekin.
  • 27 Irteera Bilboko Ingeniaritza Eskolako langileekin.

Ekaina

• 24 – 27 Saltillo eskola ontziak Getxo Sea Week-en parte hartu zuen. Ekimen hori dela eta, Abra-Getxo kirol portura eraman genuen ontzia, eta bertan egon zen asteburuan zehar, jendeak ikusteko. Itzuleran, Triano Media ekoiztetxeak irudiak hartu zituen EITBrako.

Uztaila

• 1 Irteera UPV/EHUko zuzendari eta dekanoekin.
  • 12 – 31 Eusko Jaurlaritzako Turismo Sailak antolatuta, Santiagorako iparraldeko bidea sustatzeko bidaia bat egin genuen. Hondarribin hasi eta Burelan buka, portuz portu bidaiatu genuen, kultura eta kirol munduko pertsona ezagunekin.

Abuztua

• 25 – 30 Hondarribiko itsas azoka dela eta, Saltillo portu horretara eraman genuen, asteburuan zehar jendeak ikusteko.

Iraila

• 10 Nabigatzera irten ginen, belaontzi berriak probatzeko.
  • 12 Itsasadarrean gora, Bilboko Itsasadarra Itsas Museoraino igo ginen, erregaia hartzera.
  • 14-25 Urtero Arroxelara egiten den bidaia, Euskal Herriko kirol portuak sustatzeko helburuarekin "Le Grand Pavois"-en parte hartzeko.