Breadcrumb

Información - La Escuela: El Saltillo - Memoria de Actividades - Octubre 2006 - Septiembre 2007

2006ko urria - 2007ko iraila

Urria

Irudia
  • 9 Ontzia atrakalekuz aldatu genuen, Santurtziko kirol portutik Abra-Getxo kirol portura, munduari bira ematen dion "Velux five oceans" belaontzien estropadan parte hartzeko.
  • 14 Saltillo eskola ontziak, batzorde itsasontzi gisa, "Bay of Biscay" belaontzien estropadan hartu zuen parte, irteera eta iritsiera emanez. Estropada hori munduari bira ematen dion "Velux Five Oceans" belaontzien estropadaren atarikotzat jo daiteke.
  • 22 Saltillo eskola ontzia Bizkaiko uretan ainguratu genuen, berriz ere batzorde itsasontzi gisa, "Velux Five Oceans" belaontzien estropadari hasiera emateko.

Kasu honetan, estropadaren antolatzaileek egindako lana eskertzeko, John Grandyk, Coweseko Royal Yacht Squadron klubaren izenean, "White Ensing" bandera eman zion Saltilloko tripulazioari. John Grandyren esanetan, omenaldi txiki hori oso gutxitan egiten da, beraz, ohore handia izan ohi da omenduentzat (eskerrak emateko gutuna V. eranskinean dago).
  • 27 Ekaitz zakar baten ondorioz "Velux Five Oceans" estropadako parte-hartzaile Unai Basurkok irteera portura itzuli behar izan zuen, jasandako kalteak konpontzeko.
    Bestalde, Graham Daltonek ezin izan zuen garaiz irten, belaontzia ez zuelako baldintza egokietan. Urriaren 27an, bi estropadalariak itsasora atera ziren, hainbat eskalatan munduari bira ematen dion estropada honi ekiteko. Noski, Nautika Eskolako ikasleak Saltillo ontziarekin itsasoratu ziren, bi nabigatzaileak agurtzeko eta egun horretan hasitako nabigazioa ona izan zedila opatzeko.

Azaroa

Irudia
  • 5 Egun honetan, Saltacaballos gunean aingura bota genuen, beste urpekaritza saio bat egiteko, UPV/EHUko ikasle eta langileekin eta Aketxe Urpekaritza Klubeko federatuekin.

Urtarrila

• 10 Praktiketako irteera.
  • 12 Praktiketako irteera.
  • 17 Praktiketako irteera (bertan behera gelditu zen, eguraldi txarragatik).
  • 19 Praktiketako irteera.

Otsaila

• 14 Praktiketako irteera (bertan behera gelditu zen, eguraldi txarragatik).
  • 16 Praktiketako irteera (bertan behera gelditu zen, eguraldi txarragatik).
  • 21 Praktiketako irteera.
  • 23 Praktiketako irteera.
  • 28 Praktiketako irteera.

Martxoa

• 2 Praktiketako irteera.
  • 7 Praktiketako irteera (bertan behera gelditu zen, eguraldi txarragatik).
  • 9 Praktiketako irteera.
  • 14 Praktiketako irteera.
  • 16 Praktiketako irteera.
  • 21 Praktiketako irteera (bertan behera gelditu zen, eguraldi txarragatik).
  • 30 Praktiketako irteera (bertan behera gelditu zen, eguraldi txarragatik).

Apirila

• 6 – 9 Praktiketako bidaia Santanderrera.
  • 18 Praktiketako irteera.
  • 20 Praktiketako irteera.
  • 25 Praktiketako irteera.
  • 26 Barnealdeko Abran biziraupen praktikak
  • 27 Praktiketako irteera.
  • 30 Ongietorria "Velux Five Oceans" estropadako lehen sailkatuei (Bernard Stamp eta Hushiro).

Maiatza

• 4 - 9 Hendaiara bidaia, erakusketa nautikoan parte hartzeko.
  • 18 Praktiketako irteera.
  • 19 Praktiketako irteera.
  • 21 Itsasadarrean nabigatu genuen, Itsas Museoraino, Getxoko Julio Caro Baroja institutuko irakasleekin eta Danimarkako institutu bateko irakasleekin.
  • 23 Praktiketako irteera.
  • 25 Praktiketako irteera.

Ekaina

• 20 Irteera UPV/EHUko zuzendari eta dekanoekin.
  • 23 Itsasadarrean gora egin genuen, Bizkaian egindako urpeko arrantzaren Espainiako txapelketa zela eta.

Uztaila / Abuztua

• 2 – 16 Praktiketako bidaia Galiziara, Ferrolen egin zen "VIII Encontro de Embarcacións Tradicionais de Galicia 2007" topaketan parte hartzeko.
  • 16 Galiziako bidaiatik itzuli ondoren, Santurtziko Karmengo Ama Birjinaren Itsas Prozesioan hartu genuen parte.
  • 20 – 22 Antzinako itsasontzien Ijito Kopa estropada.
  • 26 Itsasadarrean gora egin genuen, Itsas Museoraino, erregaia hartzeko.
  • 27 Irteera Nekazaritzako eta Arrantzako Sailburuordetzarekin.
  • Uztailak 28-abuztuak 9 Praktiketako bidaia euskal kostaldean.
  • 25 Ongietorria Cuauhtémoc eskola ontzi mexikarrari.

Iraila

• 13 Bizkaiko Zubiari buruzko film labur batean hartu genuen parte.

• 19 – 25 Praktiketako bidaia Arroxelara, "Le Grand Pavois" erakusketa nautikoan parte hartzeko.