Información - RRE: JEPE - Colegio Oficial de Ingenieros de Telecomunicación

Telekomunikazio Ingeniarien Elkargo Ofiziala

Jarduera-sektoreak: IKT

Deskribapen

Lanbide-elkargoak zuzenbide publikoko erakundeak dira, eta lanbide bateko kideak biltzen dituzte, lanbide horretan hobeto jardutea eta kideen interes profesionalak defendatzea bermatzeko.

1967az geroztik, Telekomunikazio Ingeniariak COITen integratuta daude, eta, gaur egun, Elkargoak 9.000 elkargokide inguru biltzen ditu, eta Elkargoaren Demarkazioen bidez (Katalunia, Valentziako Erkidegoa, Galizia, Murtziako Eskualdea, Ekialdeko Andaluzia eta Melilla, Mendebaldeko Andaluzia eta Ceuta, Euskal Autonomia Erkidegoa, Aragoi eta Kanariak) eta gainerako CCAAn eskuordetutako organoen bidez parte hartzen du autonomia-erkidego guztietan. Horrek aukera ematen du, modu koordinatuan, gure herrialdeko telekomunikazio-ingeniari guztiei jarduerak eta jarduerak helarazteko, haien bizilekua edozein dela ere.
Gaur egungo gizartean, telekomunikazioen presentzia hazi egiten da eta pertsonen eguneroko jardueretan integratzen da, haien bizitzak hobetzeko. Horregatik, Elkargoak etengabe lan handia egiten du unibertsitateekin, udalekin, autonomia-erkidegoekin, Estatuko Administrazioarekin eta sektoreko gainerako enpresa eta eragileekin, erabilgarriak izateko eta gure ezagutza profesionalak eta esperientzia gizarte osoari emateko helburu nagusiarekin.

Elkargokideengandik hurbilago egon ahal izateko, Telekomunikazio Ingeniarien Elkargo Ofizialak (COIT) lurralde-egitura bat garatu du, Elkargoaren lurralde-mugapeen sare batek osatua, eta COITPV Euskal Autonomia Erkidegoko Telekomunikazio Ingeniarien Elkargo Ofizialaren siglak dira.