XSLaren edukia
Ekologia
- Ikastegia
- Zientzia eta Teknologia Fakultatea
- Titulazioa
- Biologiako Gradua
- Ikasturtea
- 2023/24
- Maila
- 3
- Kreditu kopurua
- 12
- Hizkuntzak
- Gaztelania
- Euskara
- Ingelesa
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 72 | 98 |
Mintegia | 12 | 24 |
Gelako p. | 8 | 18 |
Laborategiko p. | 20 | 32 |
Landa p. | 8 | 8 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
GAITASUN ESPEZIFIKOAK:
1. Ulertu nolako harremanak dituzten bizidunek beren artean eta ingurune abiotikoarekin, banako-, populazio- zein komunitate-mailan
2. Ekosistemen osagai biotiko eta abiotiko nagusiak zein prozesu nagusiak identifikatu
3. Ekosistemen funtzionamendua ezagutu eta espazioan zein denboran duten aldakortasuna analizatu
4. Giza-jarduerek eragindako ingurumen-arazoak eta banako, populazio, komunitate eta ekosistemen gaineko eragina identifikatu eta analizatu
5. Biodibertsitatearen garrantzia, baita erregulatzen duten prozesuena ere, ebaluatu eta kontserbaziorako estrategia nagusiak ezagutu
6. Ikerketa ekologikoak planifikatu eta Ikerketa ekologikoan erabiltzen diren metodo eta teknikak erabili
ZEHARKAKO GAITASUNAK:
1. Datu-ekologiko multzotatik informazio gakoa ateratzeko gai izan, ondorioak lortzeko
2. Ideiak adierazi, ahoz eta idatziz, argi eta moduz sinesgarrian, ekologiako hizkera zientifiko-tekniko berezia erabiliz
3. Taldearen kohesioa bultzatu komunikazioaren eta lanen banaketa orekatuaren bidez
4. Ikasgaiaren aspektu guztiak zentzuz baloratu eta arrazoiketa kritikoa erakutsi
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
TEORIA EGITARAUA
1. EKOLOGIARAKO SARRERA
Definiaioak eta kontzeptua. Historia eta egungo egoera. Antolaketa-mailak. Beste zientziekiko harremana.
2. HURBILKETA METODOLOGIKOAK
Ekologia eta metodo zientifikoa. Landa- eta laborategi-esperimentuak. Ekosistema ikerketa-gai gisa. Ekosistemen ikerketa eta eredugintza.
3. IKERKETA EKOLOGIKOAK
Plangintza: aldagaiak eta eskalak. Laginketa motak. Laginaren tamaina. Laginketa ingurune desberdinetan. Tratamendu estatistikoa: unibariantea, bivariantea eta multibariantea.
4. ANIMALIA- ETA LANDARE-POPULAZIOEN LAGINKETA
Zentsuak eta laginak. Animalia-populazioetarako metodoak: markaketa, harrapaketa selektiboa, harrapaketa progresiboa. Metodo ez-zuzenak. Landarediaren deskripzioa.
5. BIZIDUNAK ETA INGURUNEA
Ingurunea: baldintzak eta baliagaiak. Jasankortasun-mugak. Baliagai mugatzailea detektatzen. Ingurune-presioa eta hautespen naturala: faktore historikoak. Nitxo ekologikoa.
6. LEHORRALDEA
Klima eta biomak. Moldamenak muturreko tenperaturetara eta ur-eskariara. Lurzorua: ezaugarriak. Lurzoruko fauna: moldamenak. Lurzorua, landaredia eta klimaren arteko erlazioa.
7. UR-INGURUNEA
Ezaugarriak. Uretako ekosistema eta komunitateak. Gazitasuna eta arazo osmotikoak. Uraren mugimenduak bizidunen gainean duen eragina. Oxigenoaren arazoa. Geruzapenaren ondorioak.
8. POPULAZIOEN EKOLOGIA
Populazioa ikergai gisa: ezaugarriak. Bizidunen banapena espazioan. Populazioaren parametroak. Bizitza-taulak. Biziraupen-kurbak. Bizi-estrategiak.
9. POPULAZIOEN HAZKUNDEA
Handitze-tasa intrintsekoa. Ereduak: aurrikuspen deterministikoak. Prozesu estokastikoak. Iraungipen-probabilitatea. Metapopulazioak.
10. UGARITASUNAREN ERREGULAZIOA
Erregulazioaren gaineko teoriak. Dentsitatearen menpeko eta ez-menpeko erregulazioa. Erregulazioaren eredua. Faktore gakoaren analisia.
11. LEHIA
Ezaugarri orokorrak. Nitxo ekologikoa eta lehia. Lehia-mekanismoak. Exklusio konpetitiboa eta bizikidetza: ereduak. Lehia eta bizi-estrategiak.
12. HARRAPAKARITZA
Motak. Harrapakinen babesak. Erantzun funtzional eta numerikoa. Harrapakari-harrapakin populazioen erregulazioa. Harrapakaritzaren ereduak.
13. MUTUALISMOA
Motak. Mutualisten ezaugarri bereziak. Ezaugarri ebolutiboak. Mutualismoaren ereduak.
14. POPULAZIO-EKOLOGIAREN APLIKAZIOAK
Hustiaketa eta uzta maximo jasangarria. Arrantzaren erregulazioa: ereduak. Izurrien kontrola: printzipioak eta metodoak. Kontrol biologikoa eta kudeaketa integratua.
15. KOMUNITATEA
Komunitatea. Egituraren deskriptore kualitatiboak. Ugaritasunaren banapenaren ereduak. Dibertsitatea: indizeak. Dibertsitatearen aplikazioak.
16. EKOIZPEN PRIMARIOA
Dibertsitate metabolikoa. Ekoizle primarioak eta efizientziak. Ekoizpen primarioaren banapena Biosferan. Ekoizpen primarioaren kontrola. Neurketa-metodoak.
17. EKOIZPEN SEKUNDARIOA
Janariaren karakterizazioa. Bazka-estrategiak. Ekoizpen sekundarioaren efizientziak. Deskonposizioa. Ekoizpen sekundarioaren kontrola. Neurketa.
18. LOTURA TROFIKOAK
Bazka-sareak: ezaugarriak. Goitik beherako eta behetik gorako kontrola. Espezie gakoak. Piramide ekologikoak. Energia fluxua ekosistema desberdinetan.
19. ZIKLO BIOGEOKIMIKOAK
Ezaugarri orokorrak. Mantenugaien zirkulazioa uretako eta lehorreko ekosistemetan. Ziklo-motak. Karbonoaren, oxigenoaren, nitrogenoaren, fosforoaren eta sufrearen zikloak.
20. EKOSISTEMAREN ALDAKETA DENBORAZKOAK
Fluktuazioak. Ziklo eta erritmoak. Segida ekologikoa: motak. Klimaxaren teoriak. Segidaren mekanismoak. Joerak segidan. Egonkortasunaren kontzeptua.
21. BARREIADURA ETA INTSULARITATEA
Barreiadura-mekanismoak. Intsularitatea eta espezie-aberastasuna. Irletako komunitateen dinamika. Irlen biogeografiaren aplikazioa.
22. INGURUMENAREN ALDAKETAK
Ingurumenaren aldakortasuna eta katastrofe naturalak. Gizakiaren eragina: etapak eta motak. Kutsadura eta haren eragina.
23. ALDAKETA GLOBALA
Biosferaren homeostasia eta homeorresia. Gaia hipotesia. Egungo meatxuak: ozono geruza eta berotegi efektua. Giza demografia eta aurrikuspenak.
24. BIODIBERTSITATE ETA KONTSERBAZIOA
Kontzeptua. Biodibertsitatearen garrantzia. Biodibertsitatea erregulatzen duten prozesuak. Iraungipen-kausak. Espezieen zaurgarritasuna. Kontserbazioa: estrategiak.
PRAKTIKEN EGITARAUA
Laborategi-praktikak:
1. Praktika luzea: Komunitateen erantzuna ingurumen-aldaketen aurrean
Ikerketaren planifikazioa
Laginketa landan
Laginen analisia laborategian
2. Praktika laburra: Laginaren tamaina zehazten
Landa-praktikak:
1. Babesguneetara bisita
Ingurumen-arazoen analisia
Kudeaketa-planak
Gelako praktikak:
- Ekologiako ariketak
Mintegiak:
- Ikerketa ekologikoaren planifikazioa
- Datuen tratamendua
- Emaitzen eztabaida
- Lanen aurkezpena
MetodologiaToggle Navigation
Irakasgai honetan metodologia desberdinak erabiltzen dira:
Klaseak: hauen helburua Ekologiaren eduki teorikoak transmititzea da eta irakasgaian matrikulatuta dauden ikasle guztientzako bideratuta daude. Dozentzia mota honetan irakasleak ikus-entzunezko baliabideak erabiltzen ditu.
Gelako praktikak: Hauetan klaseetan garatutako edukiak osatu, sendotu eta aplikatu egiten dira. Banaka edo talde txikitan ikasleak problemak eta Ekologiako kasu aplikatuakikusten dituzte (adib. Ikerketarako area minimoa zehaztu, bizi-taulak garatu, populazioen dinamikak analisatu eta espezien ateko interakzioak, ekosistemen funtsio-prosezuak ikasi: ekoizpena eta deskonposaketa, sare-trofikoen analisia eta ekositemen nergiatransferentzien estimak, ziklo biogeokimikoak…)
Landa- eta laborategi-praktikak: praktika hauek mintegiekin koordinatuta daude. Talde txikitan garatzen dira eta helburua ikasleak ikerketa ekologiko oso bat egitea da. Bai landan bai laborategian ikasleak Ekologiako oinarrizko metodologia eta tresnak erabiltzen dituzte ingurumeneko aldagaien aldaketei komunitateen erantzunak analisatzeko.
Mintegiak: Mintegiak landa eta laborategi- praktikekin lotuta daude. Ekologia arloko proiektu baten garapenerako, Landa eta laborategi praktikatan lortutako datuen analisirako, emaitzen eztabaidarako eta lanen aurkezpenerako bideratuta daude.
Irteerak: Ikasleak ingurumen arazoekin kontaktuan jartzen dituzte batez ere eremu babestuen kudeaketarekin lotuz.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
Ohiko deialdia
-Ebaluzio jarraiaren sistema:
Lehen lauhilekoaren amaieran, urtarrileko deialdiarekin batera azterketa partziala egingo da. Bigarren lauhilekoaren amaiera, bigarren azterketa bat egingo da bigarren lauhileko gaien inguruan. Bi azterketetara aurkeztez derrigorrezkoa da ebaluazio jarraiaren bidetik joan ahal izateko.
Ebaluazioa azterketa idatzien bitartez egingo da (test motako galderak, erantzun anitzekoak, galdera laburrak, eskemen interpretazioa eta ariketak). Hauek, bien artean, azken emaitzaren % 70 balioko dute. Praktiketako txostenek % 30ko balioa izango dute. Gaia gainditzeko bai azterketa idatzia bai praktiketako txostenak gainditu behar dira. Erantzunen zuzentasuna eta zehaztasuna, eta planteamenduen koherentzia baloratuko dira. Praktiketako txostenetan, gainera, estandar zientifikoekiko egokitasuna baloratuko da.
-Azken ebaluazio sistema:
Ebaluazio jarraiaren sistemari uko egiten dioten ikasleak eta azken ebaluazio sistema hautatzen duenak, etengabeko ebaluazioari uko egiten diola jasotzen duen idatzi bat aurkeztu beharko dio irakasgaiaren ardura duen irakasleari epe baten barruan. Epe hori 18 astekoa izango da ikastegiko eskola egutegian zehaztutakoarekin bat kurtsoa hasten denetik kontatzen hasita. Kasu honetan ebaluazioa azterketa teoriko idatziaren bidez eta azterketa praktikoaren bidez egingo da. Lehenak test motako galderak, erantzun anitzekoak, galdera laburrak, eskemen interpretazioa eta ariketak izango ditu eta azken notaren %70 balioa izango da. Bigarrenak, notaren % 30 balioa izango da, eta honetan ikaslearen ezagutza, trebesia eta konpetentzia gaiaren alde praktikoan erakutsi beharko du. Gaia gainditzeko bai azterketa idatzia bai praktikoa gainditu behar dira.
-Etengabeko ebaluazioaren zein azken ebaluazioaren sistema jarraitzen duten ikasleentzako, nahikoa izango da azken probara ez aurkeztea ikasgaiaren azken kalifikazioa ez aurkeztua izan dadin.
-Irakasgaiko ebaluazio probetan (ebaluzio jarraiaren sistema eta azken ebaluazio sistema) ikasleek debekatuta izango dute liburuak, oharrak edo apunteak erabiltzea, bai eta tresna edo gailu telefoniko, elektroniko, informatiko edo bestelakoak erabiltzea ere. Jokabide makur eta iruzurrezkoren bat gertatzekotan, UPV/EHUko ebaluazio probetan eta lan akademikoetan jokabide makur eta iruzurrezkoak eragozteari eta etika akademikoari buruzko protokoloan zehazten dena aplikatuko da.
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
-Begon M, Townsend CR & Harper JL. 1999. Ecología: individuos, poblaciones y comunidades. Omega, Barcelona.
-Krebs CJ. 1986. Ecología: Análisis experimental de la distribución y abundancia. Pirámide, Madrid.
-Molles MC. 2011. Ekología: Kontzeptuak eta Aplikazioak. Euskal Herriko Unibertsitatea.
-Ricklefs RE. 1998. Invitación a la ecología: la economía de la naturaleza. Editorial médica Panamericana, Bogota.
-Smith RL & Smith TM. 2007. Ecología. Addison-Wesley, Madrid.
Gehiago sakontzeko bibliografia
-Akçakaya HR, Burgman MA & Ginzburg LR.1999. Applied population ecology. Principles and computer exercises. Sinauer Associates, Inc. Massachusetts.
-Alberti, M. 2008. Advances in urban Ecology. Springer.
-Allaby M. 2010. (4 ed) Dictionary of Ecology. Oxford University Press, New York.
-Allan JD. & Castillo M. 2007. (2 ed) Stream ecology. Structure and function of running waters. Springer, Dordrecht.
-Duarte, C. M. 2006. Cambio global: Impacto de la actividad humana sobre el
sistema Tierra. CSIC
-Gotelli NJ & Ellison AM. 2013. (2 ed) A primer of ecological statistics. Sinauer Associates, Inc. Massachusetts.
-Jeffers JNR 1991. Modelos en ecología. Oikos-tau, Barcelona.
-Longhurst A. 2006. (2 ed) Ecological geography of the sea. Academic Press, London.
-Magurran AE. 2004. Measuring biological diversity. Blackwell Science Ltd, Oxford.
-McCune B & Grace JB. 2002. Analysis of ecological communities. MjM Software Desing, Oregon.
-McLusky DS & Elliott M. 2004. (3 ed) The estuarine Ecosystem. Ecology, threats and management. Oxford University Press, New York.
-Perry DA, Oren R & Hart SC 2008. Forest Ecosystems. The Johns Hopkins University Press.
Aldizkariak
-Annual Review of Ecology and Systematics
-Annual Review of Ecology, Evolution and Systematics
-Basic and Applied Ecology
-Current Advances in Ecological and Environmental Sciences
-Ecosystems
-Ecology
-Journal of Applied Eecology
-Journal of Ecology
-Nature
-Oikos
-Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America
-Science
-Trends in Ecology & Evolution
5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation
- ELOSEGI IRURTIA, ARTURO
- IRIARTE GABICAGOGEASCOA, MARIA ARANZAZU
- VILLATE GUINEA, LUIS FERNANDO
TaldeakToggle Navigation
01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-3 | 12:00-13:00 | ||||
1-13 | 10:30-11:30 | 09:30-10:30 | |||
5-6 | 12:00-13:00 | ||||
8-11 | 12:00-13:00 | ||||
13-13 | 12:00-13:00 | ||||
16-19 | 12:00-13:00 | ||||
16-29 | 12:00-13:00 | 09:30-10:30 | |||
21-23 | 12:00-13:00 | ||||
25-26 | 12:00-13:00 | ||||
28-28 | 12:00-13:00 |
01 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
6-7 | 12:00-14:00 | ||||
15-15 | 15:00-17:00 | ||||
16-16 | 15:00-17:00 | ||||
18-18 | 15:00-17:00 | ||||
26-26 | 15:00-17:00 |
01 Mintegia-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
7-7 | 12:00-14:00 | ||||
10-10 | 12:00-14:00 | ||||
15-15 | 15:00-17:00 | ||||
16-16 | 15:00-17:00 | ||||
18-18 | 15:00-17:00 | ||||
26-26 | 15:00-17:00 |
01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
4-7 | 12:00-13:00 | ||||
12-14 | 12:00-13:00 | ||||
20-24 | 12:00-13:00 | ||||
27-29 | 12:00-13:00 |
01 Laborategiko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
8-8 | 15:00-18:00 | ||||
9-9 | 15:00-18:00 | 15:00-18:00 | 15:00-18:00 | 15:00-18:00 |
01 Laborategiko p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
11-11 | 15:00-18:00 | ||||
12-12 | 15:00-18:00 | 15:00-18:00 | 15:00-18:00 | 15:00-18:00 |
01 Landa p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
23-23 | 08:30-11:30 14:00-18:00 |
01 Landa p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
23-23 | 08:30-11:30 14:00-18:00 |
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-3 | 12:00-13:00 | ||||
1-13 | 10:30-11:30 | 09:30-10:30 | |||
5-6 | 12:00-13:00 | ||||
8-11 | 12:00-13:00 | ||||
13-13 | 12:00-13:00 | ||||
16-19 | 12:00-13:00 | ||||
16-29 | 12:00-13:00 | 09:30-10:30 | |||
21-23 | 12:00-13:00 | ||||
25-26 | 12:00-13:00 | ||||
28-28 | 12:00-13:00 |
31 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 12:00-14:00 | ||||
6-6 | 12:00-14:00 | ||||
15-15 | 15:00-17:00 | ||||
16-16 | 15:00-17:00 | ||||
19-24 | 15:00-17:00 |
31 Mintegia-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 12:00-14:00 | ||||
9-9 | 12:00-14:00 | ||||
15-15 | 15:00-17:00 | ||||
16-16 | 15:00-17:00 | ||||
19-24 | 15:00-17:00 |
Irakasleak
31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
4-7 | 12:00-13:00 | ||||
12-14 | 12:00-13:00 | ||||
20-24 | 12:00-13:00 | ||||
27-29 | 12:00-13:00 |
31 Laborategiko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
6-6 | 15:00-18:00 | ||||
7-7 | 15:00-18:00 | 15:00-18:00 | 15:00-18:00 | 15:00-18:00 |
31 Laborategiko p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
10-10 | 15:00-18:00 | ||||
11-11 | 15:00-18:00 | 15:00-18:00 | 15:00-18:00 | 15:00-18:00 |
31 Landa p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
23-23 | 08:30-11:30 14:00-18:00 |
31 Landa p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
23-23 | 08:30-11:30 14:00-18:00 |
61 Teoriakoa (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-3 | 12:00-13:00 | ||||
1-13 | 10:30-11:30 | 09:30-10:30 | |||
5-6 | 12:00-13:00 | ||||
8-11 | 12:00-13:00 | ||||
13-13 | 12:00-13:00 | ||||
16-19 | 12:00-13:00 | ||||
16-29 | 12:00-13:00 | 09:30-10:30 | |||
21-23 | 12:00-13:00 | ||||
25-26 | 12:00-13:00 | ||||
28-28 | 12:00-13:00 |
61 Mintegia-1 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
4-8 | 12:00-14:00 | ||||
15-15 | 15:00-17:00 | ||||
16-19 | 15:00-17:00 | ||||
24-24 | 15:00-17:00 |
61 Gelako p.-1 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
4-7 | 12:00-13:00 | ||||
12-14 | 12:00-13:00 | ||||
20-24 | 12:00-13:00 | ||||
27-29 | 12:00-13:00 |
61 Laborategiko p.-1 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
13-13 | 15:00-18:00 | ||||
14-14 | 15:00-18:00 | 15:00-18:00 | 15:00-18:00 | 15:00-18:00 |
61 Landa p.-1 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
23-23 | 08:30-11:30 14:00-18:00 |