XSLaren edukia
Komunikazio Komertziala, Korporatiboa eta Instituzionala
- Ikastegia
- Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea
- Titulazioa
- Kazetaritzako Gradua
- Ikasturtea
- 2019/20
- Maila
- 1
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Gaztelania
- Euskara
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 32 | 48 |
Gelako p. | 28 | 42 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
IRAKASKUNTZA EMAITZAK:
1. Komunikazioaren elementu ezaugarriak identifikatu, eta, zehazki, publizitatearen arlora aplikatu.
2. Markaren elementu ezaugarriak identifikatu, eta kasu partikularretara aplikatu.
3. Publizitate-kanpaina baten faseak eta estrategiak diseinatu, parte-hartzaileak bereiziz eta bakoitzaren egitekoak zehaztuz.
4. Erakundeetako identitatea eta irudia zertan datzan ezagutu, zein komunikazio-teknika baliatzen diren identifikatuz, batik bat harreman publikoetako tresna gisa.
5. Talde-lanean aritu, erabakiak lankidetzan hartuz.
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
Gaitegi teorikoa
I- KOMUNIKAZIOA ZUZENDARITZA-ESTRATEGIA GISA: KOMUNIKAZIO KOMERTZIALA, KORPORATIBOA, INSTITUZIONALA ETA POLITIKOA KONTZEPTUAK DEFINITZEN HASTEA
1. Komunikazioa, informazioa eta iritzi publikoa
2. Komunikazio-zuzendaritza
3. Barne- eta kanpo-komunikazioa
II- KOMUNIKAZIO KOMERTZIALA
1. Komunikazio komertziala: hurbilpena
2. Publizitate-sistema
3. Publizitatearen planifikazioa
4. Marka
5. Hedabideen planifikazioa
III- KOMUNIKAZIO KORPORATIBOA: IDENTITATEA, KULTURA ETA JARRERA KORPORATIBOA
1. Enpresa-kultura
2. Korporazioen izen ona
3. Gizarte-erantzukizun korporatiboa
IV- KOMUNIKAZIO INSTITUZIONALA ETA POLITIKOA.
1. Gobernutik egindako komunikazioa
2. Lobbyinga
3. Hauteskunde garaiko komunikazioa
4. Gizarte-erakundeen komunikazioa
V- KOMUNIKAZIO TEKNIKAK: Publizitatea, HHPP, Patrozinioa, Mezenazgoa, Ekintza bidezko komunikazioa, Ekitaldien antolaketa, Promozioen komunikazioa, Propaganda, etab.
Gaitegi praktikoa
1. Marka-irudiaren pretzeptzioa. Markaren garrantzia, komunikazio-kontzeptu gisa.
2. Komunikazio-kanpaina global bat egtea. Analisia, sormena eta hedapena.
3. Komunikazio-kasu baten azterketa. Planteamendua, garapena, balorazio-ondorioak.
MetodologiaToggle Navigation
Praktikak proposatutako gaitegi teorikoari egokituak izango dira, gaitekgi praktikorako adierazten diren hiru bloketan banatuko direlarik.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
1) Etengabeko ebaluazioa:
Irakasgaia gainditzeko lehenengo deialdian hala alde praktikoa, kurtsoan zehar burututako ariketa praktikoen bitartez, nola alde teorikoa, Fakultateak aurreikusitako egun eta baldintzetan test moduko froga baten bitartez gainditu behar dira. Bi aldiak gainditu behar dira irakasgaia gainditzeko. Ikasleren batek gutxienez klaseen %70era etorriko ez balitz, lehen deialdiko azterketara ezingo da aurkeztu.
2) Azkeneko ebaluazioa:
Ikasleak ebaluazio jarraia alboratzen badu, beti ere EHUko araudiak aurreikusten dituen kasuetan, azken proba bat egin ahal izango du, Fakultateak aurreikusitako egun eta baldintzetan. Halaber, eta data berean, kurtsoan zehar eskaturiko praktikak entregatu beharko ditu, aurretik, dagokion irakaslearekin euren aurkezpen eta forma adostuta. Ikaslearen azken nota, gida honetan azaltzen den portzentajeen arabera lortuko da.
Deialdiari uko egiteko:
- etengabeko ebaluazioaren kasuan, eta UPV/EHUko Ikasleen Ebaluaziorako Arautegiak adierazten den bezala, 9 asteko epea izango du ikasleak horretarako ikasturtea hasten denetik kontatzen hasita, eta idatziz eman behar zaio irakasleari uko egiteko adierazpena;
- azkeneko ebaluazioaren kasuan, deialdiari uko egiteko azterketaren momentuan ez azaltzearekin nahikoa izango da, eta kalifikazio bezala “ez aurkeztua” agertuko da aktan.
(Ikusi https://www.ehu.eus/eu/web/estudiosdegrado-gradukoikasketak/ebaluaziorako-arautegia)
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
EGELA plataforma eta aldian-aldian adieraziko diren materialak.
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
ACED, C. (2013). Relaciones Públicas 2.0. Cómo gestionar la comunicación corporativa en el entorno digital. Barcelona: UOC.
CERVERA FANTONI, Á. L. (2004). Comunicación total. Madrid, ESIC.
GARCIA UCEDA, M. (2010). Las claves de la publicidad. Madrid: ESIC.
KOTLER, Ph. eta ARMSTRONG, G. (2014). Marketinaren oinarriak. Bilbo: Deusto.
ORTEGA MARTINEZ, E. (2010). Publizitate-komunikazioa. Donostia: Deusto Argitalpenak.
RIES, A., L. RIES, y R. G. del RÍO (2005). La caída de la publicidad y el auge de las relaciones públicas. Barcelona: Ediciones Urano.
ROJAS ORDUÑA, O. (2008). Relaciones públicas la eficacia de la influencia. Madrid: ESIC.
Gehiago sakontzeko bibliografia
ADC-DIRCOM (2000). El estado de la comunicación en España. Madrid: ADC-Dircom.
ARCEO, J. L. (ed.) (2004). Las Relaciones Públicas en España. Madrid: McGraw Hill.
BARQUERO CABRERO, J. (1999). Manual de Relaciones Públicas empresariales e institucionales. Barcelona: Gestión 2000.
BASSAT, L. (2001). El libro rojo de la publicidad. Barcelona: Plaza&Janés.
BEL MALLÉN, J. I. (coord.) (2004): Comunicar para crear valor. Pamplona: EUNSA.
BOORMAN, N. (2008). No Marcas. Madrid: Temas de Hoy.
COSTA, J. (2001). Imagen corporativa en el siglo XXI. Buenos Aires: La Crujía Ediciones.
COSTA, J. (2004). Dircom on-line. El master de Dirección de comunicación a distancia. La Paz: Editorial Design.
Del PINO, C. A.CASTELLÓ e I. RAMOS-SOLER (2013). La comunicación en cambio constante. Madrid: Fragua.
DUNAY, P., KRUEGER, R. (2010). Facebook Marketing for Dummies. NJ: Wiley Publishing.
KLEIN, N. (2001). No logo. El poder de las marcas. Barcelona: Paidós.
KREPS, G. L. (1995). La comunicación en las organizaciones. Madrid: Addison-Wesley Iberoamericana.
LOSADA DÍAZ, J.C. (coord.) (2004). Gestión de la comunicación en las organizaciones. Barcelona: Ariel.
SOTELO ENRÍQUEZ, Carlos (2001). Introducción a la comunicación institucional. Barcelona: Ariel.
Aldizkariak
Advertising Age
Anuario de la Publicidad Nielsen/Repress
Anuncios. Suplemento mensual de la revista Anuncios
Campaña. Anuario de Campaña
El Publicista
European Journal of Advertising
International Journal of Advertising
IPMARK. Información de Publicidad y Marketing
Journal of Advertising
Journal of Advertising Research
Journal of Current Issues and Research in Advertising
Journal of Media Planning
Journal of Promotion Management
Journal of Broadcasting and Electronic Media
5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation
- AGUIRRE MIGUELEZ, KATIXA
- FERNANDEZ DE ARROYABE OLAORTUA, MARIA AINHOA
- ITURBE TOLOSA, ANDONI
TaldeakToggle Navigation
01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 11:00-13:00 | 09:00-11:00 | |||
2-15 | 11:00-13:00 |
Irakasleak
01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-15 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
01 Gelako p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-15 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
02 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 09:00-11:00 | 11:00-13:00 | |||
2-15 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
02 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-15 | 11:00-13:00 |
Irakasleak
02 Gelako p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-15 | 11:00-13:00 |
Irakasleak
03 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 09:00-11:00 | 09:00-11:00 | |||
2-15 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
03 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-15 | 11:00-13:00 |
Irakasleak
03 Gelako p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-15 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 11:00-13:00 | 09:00-11:00 | |||
2-15 | 11:00-13:00 |
Irakasleak
31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-15 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
31 Gelako p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-15 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
32 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 09:00-11:00 | 11:00-13:00 | |||
2-15 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
32 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-15 | 11:30-13:30 |
Irakasleak
32 Gelako p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-15 | 13:00-15:00 |