XSLaren edukia
Marketin Aurreratua
- Ikastegia
- Ekonomia eta Enpresa Fakultatea. Gipuzkoako Atala
- Titulazioa
- Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzako Gradua
- Ikasturtea
- 2020/21
- Maila
- X
- Kreditu kopurua
- 5
- Hizkuntzak
- Gaztelania
- Euskara
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 35 | 52.5 |
Mintegia | 2.5 | 3.8 |
Gelako p. | 7.5 | 11.2 |
Ordenagailuko p. | 5 | 7.5 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
1.- Gaur egungo merkataritza komunikazioaren oinarriak eta bere papera marketinean ezagutu.
2.- Enpresak dituen komunikazio tresna ezberdinak aztertu eta analizatu nola eragiten duten merkataritza helburuen lorpenean.
3.- Merkataritza komunikazioaren kudeaketaren erabaki estrategikoak eta operatiboak planifikatu, gauzatu eta kontrolatu, gaur egungo marketin digitalen ingurunea jasoz.
4.- Marketinaren joerak berriak ezagutu. Merkataritza banaketaren sektorearen bilakaera aztertu eta gaurko egoera ezagutu.
5.- Enpresek erabiltzen dituzten salmenta metodoak aztertu eta garatzen ari diren banaketaren joera berriak ezagutu.
6.- Salmenta indarraren kudeaketa eta administrazioa aztertu. Erabiltzen diren negoziazio teknika ezberdinak ezagutu.
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
1.- Komunikazioa integrala gaur egungo marketin estartegian. Komunikazio kanpainen planifikazioa.
2.- Komunikazio tresnak: Publizitatea, Salmenta-sustapena eta Harreman publikoak.
3.- Komunikazioa eta KIT berriak ingurune digitalean
4.- Banaketa eta marketina: Kontzeptuak eta erabaki estrategikoak banaketan.
5.- Merkataritza banaketako joera berriak.
6.- Salmenta indarraren kudeaketa eta administrazioa.
MetodologiaToggle Navigation
Ikasgai magistralean oinarritutako klase teorikoak.
Kasu eta ariketetan oinarritutako klase praktikoak.
Borondatezko lan praktikoa.
Ikasgaiaren plataforma birtuala.
2020-2021 ikasturtean zehar, irakaskuntza modu presentzialean edo bimodalean egingo da (taldearen tamainak ezinezkoa egiten badu ikasle guztiak ikasgeletara fisikoki bertaratzea). Osasun-arrazoiak direla-eta, irakaskuntza presentziala onartzen ez bada, “on-line” irakaskuntzara pasatuko da.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
EBALUAZIOA egiteko bi aukera egongo dira:
Ebaluazio jarraitua:
-Idatzizko azterketa, garatzekoa notaren %60 balio du
-Klasean planteatutako ariketak, irakurketak, lanak... %10 balio du
-Taldeko lan praktikoa (idatzizkoa eta aurkezpena) %30 balio du
Klasera etorri ezin duten ikasleek lanak egiteko aukera izango dute, irakasleak beharrezkoak diren baliabideak emango baidizkie horretarako. Beraz, haientzat ere azken azterketak 6 puntu balioko ditu. Edonola, ikaslea, klasea etortzerik ez badu eta ebaluaketa jarritua aukeratuko balu, ardura hartu beharko ebaluaketa jarraitua modu egokian garatzeko.
Ebaluaketa ez jarraitua:
Kasu honetan azterketa 10en gainean ebaluatuko da eta posible da ariketa gehigarriak egin behar izatea.
Osasun-arrazoiengatik “on-line” irakaskuntzara pasatu behar bada, kaltetuak gerta daitezkeen zereginak irakaskuntza ez-presentzialera egokituko dira, kalifikazioen ehunekoak mantenduz.
Era berean, aurrez aurreko ebaluazioa egitea eragozten duen osasun-alerta berriro agertzen bada, azterketaren data eta ordua mantenduko lirateke, baina “on-line”, eGela bidez.
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
Irakasgaiaren oinarrizko mareriala Eskolaren argitaratze-zentroan aurkituko dute eta baita e-gelan ere.Material horretan gai desberdinetako diapositibak (ppt), ariketak, praktikak, artikuluak eta abar egongo dira. Lauhilabetean zehar ematen joanga gara material guztia.
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
- ALARD, J.M. eta MONFORT DE BEDOYA, A. (2017): Plan de comunicación on y off en la práctica, ESIC Arg., Madril.
- APARICIO, G. eta ZORRILLA, P. (coords.) (2015): Distribución comercial en la era omnicanal. Pirámide. Madril.
- ARTAL, M.(2013): Dirección de ventas. Esic, Madril.
- BIGNÉ, E. (2003): Promoción Comercial. Esic argitaletxea. Madril..
- DIÉZ DE CASTRO, E.; NAVARRO GARCÍA, A.; PERAL PERAL, B. (2003): Dirección de la Fuerza de Ventas. Esic argitaletxea, Madril.
- DÍAZ, M. eta GONZÁLEZ, O. (2013): La nueva comunicación. Pirámide, Madril.
- ESTRELLA RAMON, A.M. eta SEGOVIA LOPEZ, C. (2016): Comunicación Integrada de Marketing, ESIC Arg., Madril.
- JIMENEZ GOMEZ, I. eta OLCINA ALVARADO, M. (2017): Manual de Comunicación para la Ciudadania Organizada, Libros En Acción Arg., Madril.
- KOTLER, P. eta ARMSTRONG, G. (2014): Marketinaren oinarriak. Deustuko Unibertsitatea. Bilbao.
- MIQUEL, S.; PARRA, F.; L´HERMIE, C.; MIQUEL, M. J. (2008): Distribución Comercial, Esic argitaletxea, Madril. 6. edizioa.
- MOLINILLO, S. (2012): Distribución comercial aplicada. Esic, Madril.
- REINARES, P.J. eta PONZOA, J.M. (2002): Marketing Relacional. Un nuevo enfoque para la seducción y fidelización del cliente, Financial Times- Prentice Hall, argitaletxea. Madril.
Aldizkariak
El Publicista;
Harvard Deusto Marketing & ventas
Distribución y Consumo
Esic Market.
5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation
- BEGIRISTAIN ZUBILLAGA, MIRENE
- MEDIANO SERRANO, LUCIA
- VILLALBA MERLO, FRANCISCO JAVIER
TaldeakToggle Navigation
01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-20 | 12:00-14:00 | 12:00-14:00 | |||
21-25 | 11:30-13:00 | 11:30-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 1.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
- Aula 1.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
- Aula 1.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
- Aula 1.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
01 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
26-26 | 12:30-13:00 | ||||
30-30 | 12:30-13:00 | 11:30-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 1.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
- Aula 1.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
- Aula 1.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
27-27 | 12:30-13:00 | ||||
28-29 | 11:30-13:00 | 11:30-13:00 | |||
30-30 | 11:30-12:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 1.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
- Aula 1.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
- Aula 1.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
- Aula 1.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
01 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
26-27 | 11:30-13:00 | 11:30-12:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 1.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
- Aula 1.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-20 | 10:00-12:00 | 10:00-12:00 | |||
21-25 | 10:00-11:30 | 10:00-11:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 1.5 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
- Aula 1.5 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
- Aula 1.5 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
- Aula 1.5 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
31 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
26-26 | 11:00-11:30 | ||||
30-30 | 11:00-11:30 | 10:00-11:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 1.5 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
- Aula 1.5 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
- Aula 1.5 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
27-27 | 11:00-11:30 | ||||
28-29 | 10:00-11:30 | 10:00-11:30 | |||
30-30 | 10:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 1.5 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
- Aula 1.5 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
- Aula 1.5 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
- Aula 1.5 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
31 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
26-27 | 10:00-11:30 | 10:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 1.5 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.
- Aula 1.5 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA.