Andreas Hilger y Christian Scharff-en bisita

Andreas Hilger eta Christian Scharff

Andreas Hilger doktorea eta Christian Scharff doktorea (biak Ratisbonako Unibertsitatekoak, Alemania) Euskal Herriko Unibertsitateko Ekonomia eta Enpresa Fakultatean izan ziren gonbidatuak, 24.04.22tik 24.04.26ra.

Biek hainbat eskola eman zituzten Graduko lehen eta bigarren mailako ikasleentzat Donostian, adimen artifizialari eta haren ondorioei buruzko erabakiak hartzeko. Halaber, Iberdrolan aplikatzen diren hainbat egoeratarako hitzaldien edukiaren garrantziari buruz eztabaidatzera eta Espainiaren, Euskadiren eta Alemaniaren arteko desberdintasun kulturalak identifikatzera animatu ziren ikasleak. Eduki didaktiko honetaz gain, Erasmus programaz eta ikasleek elkartrukerako dituzten aukerez hitz egin zen.

Hitzaldiez gain, Hilger doktoreak eta Scharff doktoreak Ekonomia eta Enpresa Fakultateko irakasleekin elkartruke sakona izan zuten, bereziki Gurutze Intxaurburu, Rosa Mindeguia eta Anjel Errastirekin. Irakaskuntza-programen orientazioaz eta metodo pedagogikoez eztabaidatu zuten, batez ere Adimen Artifizialari dagokionez. Lankidetza akademikorako kontaktuak ere ezarri zituzten, teknologia digitalaren erabileran dauden desberdintasun kulturalen ikerketari dagokionez.