EEF- ODS 11 Ciudades y comunidades sostenibles

Mugikortasun jasangarria

Irudia

KOTXEA PARTEKATU proiektua unibertsitate-komunitatearen artean autoaren erabilera arrazionalagoa sustatzeko borondatetik sortu da. Zerbitzua  ampusera sartzeko ibilgailu pribatua partekatzeko interesa duten pertsonen topaketa erraztean datza.

Fakultateak okupazio handiko ibilgailuentzako aparkalekua du Sarrikon, 6 plazako edukierarekin, zentroaren kanpoko aparkalekuan. Ibilgailua egunero hiru pertsonarekin edo gehiagorekin joan behar da, eta bidaiariak UPV/EHUko ikasleak izan behar dira.

Informazio gehiago:

Bizkaiko Campuseko Errektoreordetza

administratzailea.vicer.campus-bizkaia@ehu.eus

Era berean, Ekonomia eta Enpresa Fakultateak (EEF), Bilboko Udalarekin batera, ikasleak bizikletaz sartzea sustatzen du, Sarrikon bizikleta elektrikoak alokatzeko zerbitzuaren bidez eta erabilera pribatukoak aparkatzeko espazio espezifikoen bidez.

Hiri- eta lurralde-garapen iraunkorra

Ekonomia eta Enpresa Fakultatea konprometituta dago hiri- eta lurralde-garapen iraunkorrarekin konprometitutako profesionalen prestakuntzarekin.

- Bideragarritasunari eta jasangarritasun ekonomiko-finantzarioari buruzko I. ikastaroa lurralde-antolamenduko, hirigintzako eta etxebizitzako planetan, Ekonomista, Lurralde eta Hirigintza Erkidegoarekin (LHE) eta Eusko Jaurlaritzako Lurralde Plangintza, Etxebizitza eta Garraio Sailarekin lankidetzan.

Ikastaro hau lurraldearen antolamenduaren eta hirigintzaren esparruan lan egiten duten ezagutza tekniko eta finantzarioa duten profesionalak izateko beharretik sortu da. Gaur egun, hirigintzaren eta lurralde-antolamenduaren alderdi hori oso debaluatuta dago, txostenak arau-izapide baten betetze huts gisa egiten baitira. Ikastaro honek aukera ematen die ekonomialariei beren ezagutzak egokitzeko, lurralde- eta hiri-garapen iraunkorraren zerbitzura jartzeko.

- Gure hiriak birnaturalizatzen "jardunaldia, Bilbao Urban and Cities Design-ekin lankidetzan

Jardunaldi honetan hirigintzatik, arkitekturatik, ingeniaritzatik, paisajismotik, aholkularitzatik eta unibertsitateko ikasleetatik etorritako pertsonak izan ziren. Hirigintza jasangarriarekin lotutako hainbat gai jorratu ziren, lurraldearen antolamenduan ikuspegi antropozentrikoa alde batera uztearen garrantzia azpimarratuz eta hiri-berdintze batera bideratuz, non naturak emango dituen iraunkortasunaren arloko hirigintza-irtenbideak.