Martina Metzger eta Jennifer Pedussel Wu-ren bisita

Martina eta Jennifer, Berlin School of Economics and Law-ekoak, bi egunez bisitatu gintuzten. Lehenengo egunean, eta ikasturtearen hasierarekin bat eginez, Erasmusetik Alemaniara joan nahi duten ikasleei, eta zehazkiago, unibertsitate horretara joan nahi dutenei, ADE gradurako titulazio bikoitzeko akordioa duten ikasleei, interesatzen zaizkien hainbat gairi buruzko informazioa eman diezaieten aprobetxatu genuen: ikasketa-planetatik hasi eta gai praktikoagoetaraino, hala nola ostatu-gaietaraino.

Bigarren egunean, gure ikastetxeko hainbat sailen artean egiten ari diren mintegien esparruan, garapen-bidean dauden herrialde batzuetako diru digitalaren erabilerari buruzko ikerketa bat aurkezteko aukera izan genuen. Ikerketa hori unibertsitate horretako ekonomia politikoko nazioarteko institututik egiten ari dira.