Vitoria-Gasteiz-2. lauhilekoko matrikula zabaltzea (hautazko irakasgaiak)

2. lauhilekoko matrikula zabaltzea (Vitoria-Gasteiz)

Aurkezpena

Fakultateak bigarren lauhileko irakasgaietan matrikula handitzeko aukera eskaintzen du:

• Hautazko irakasgaien kasuan, kupoa estalita ez badago handitu ahal izango da.
  • Ikasleak baldintza akademikoak betetzea: 90 kreditu gaindituta edukitzea eta horietatik 54 lehenengo mailako nahitaezko kredituak izatea.
  • Ikasleak kasuan kasuko ikasturtean 60 kreditu berri edo matrikula berriko 60 kreditu (10 irakasgai) baino gehiago matrikulatuta ez edukitzea.

Prozedura

• Eskaerak eskabide honen bidez egingo dira, betiere ezarritako epeen barruan.
  • La instancia se podrá entregar presencialmente en secretaría o a través del correo electronico.

Informazio gehiago behar izanez gero, Fakultateko Idazkaritzara jo dezakezu posta elektronikoz secretaria.fee-vi@ehu.eus