Eduki publikatzailea

Zuzenbidea eta giza genoma katedraren

Datu orokorrak

Kokapena
Zuzenbide Fakultatea
Ikertzaile nagusia
Carlos Maria Romeo Casabona
Doktore kopurua
Osakide kopurua
Posta elektronikoa
derechoygenoma@bioderecho.eu
Web orria
(Beste leiho bat zabalduko du) www.catedraderechoygenomahumano.es / www.bioderecho.eu

Osakideak

• Carlos M. Romeo Casabona
  • Aitziber Emaldi Cirión
  • Pilar Nicolás Jiménez
  • Iñigo De Miguel Beriain
  • Emilio Armaza Armaza
  • Elena Atienza Macías
  • Aliuska Duardo Sánchez
  • Iker Conal Fuertes (Doktorego aurreko ikertzailea)
  • Ekain Payan Ellacuria (Doktorego aurreko ikertzailea)
  • Guillermo Lazcoz Moratinos (Doktorego aurreko ikertzailea)

Ikerketa-ildoak

1. Biozuzenbidea.
  2. Medikuntza pertsonalizatua eta aholku genetikoa.
  3. Laguntza bidezko ugalketa.
  4. Biosegurtasuna, bioterrorismoa, larrialdi biologiko, kimiko, nuklear edo erradiologikoei aurre egiteko defentsa.
  5. Osasunari eta genetikari buruzko datu pertsonalen trataera.
  6. Ikerketa, lagin biologikoak eta biobankuak erabilita.
  7. Inplikazio etikoak eta juridikoak gaixotasun arraroetan, eta, bereziki, mugaz gaindiko osasun laguntzaren eskubidea eta adituen sareen sorrera.
  8. Dopina eta kirol medikuntza.
  9. Tekno-genetikatik eratorritako identitate gatazkak.
  10. Informazioaren teknologiak, robotika eta adimen artifiziala.

Transferentzia eta berrikuntza eskaintza

• Lidergoa eta partaidetza I+G proiektuetan.
  • Aholkularitza bai sektore publikoan bai pribatuan.
  • Azterketak, irizpenak eta txostenak egitea.
  • Langileen prestakuntza.
  • Beste lankidetza modalitate batzuk.

Tresneria

• Taldeak, 1993an sortu zenetik, obra bibliografiko oso handia sortu du.
  • UPV/EHUko bibliotekarako (Leioako campusa) bibliografia erostea, funts propioekin.
  • Liburu katalogo zabala, ikerketa eta aholkularitza jarduera indartzeko.
  • Zuzenbidea eta Giza Genoma: Genetika, Bioteknologia eta Medikuntza Aurreratua aldizkaria argitaratzea.

Proiektu aipagarrienak

• Ikerketa proiektua: "Bioterrorismo y Bioseguridad: Bases para la estructuración de nuevos instrumentos jurídico-penales para enfrentar las amenazas biológicas". MINECO. 2015 - 2017.
  • Ikerketa proiektua: "BIGDATIUS: Uso de datos clínicos ante nuevos escenarios tecnológicos y científicos —Big Data—. Oportunidades e implicaciones jurídicas". MINECO/FEDER. Martxan dago.
  • Ikerketa proiektua: "Functional and Clinical Impact of the Genome Analysis in CLL". I+G+B Estatuko Planean sartuta, ISCIII-Ebaluazioko Zuzendariordetza Orokorrak eta Eskualdeen Garapeneko Europako Funtsak (FEDER - "Europa egiteko modu bat") batera finantzatua. Martxan dago.
  • Ikerketa proiektua: "El derecho a la atención sanitaria: delimitación, alcance y satisfacción eficiente a partir del principio de justicia distributiva". JUDEAS. Ekonomia, Industria eta Lehiakortasun Ministerioak finantzatutakoa. MINECO. Martxan dago.
  • Informe sobre Legislación Existente en Medicina Personalizada de Precisión. Instituto Roche Fundazioa. 2017/11/15 - 2018/05/31