Eduki publikatzailea

NOTICIA-Euskal Herriko Unbiertsitatea, UPV/EHU, ha acogido por un día a los alumnos del Lizeo Bernat Etxepare de Baiona

Euskal Herriko Unibertsitateak Baionako Bernat Etxepare Lizeoko ikasleak hartu ditu egun batez

Lehenengo argitaratze data: 2022/04/13

Irudia

Baionako Bernat Etxepare Lizeoan batxilergo 1. mailan dauden ikasleak izan dira Gipuzkoako Campusean joan den ostegunean, apirilak 7.

Guztira 112 ikasle eta 5 irakasle izan ditugu Campus horretako ikastegiak bisitatzen. Aldez aurretik galde zitzaien ikasleei zein ikastegitan zuten interesa, eta horren arabera banatu dira ikasleak Campusean:

• 20 Ingeniaritza Eskolan
  • 15 Arkitekturako Goi Eskolan
  • 30 Psikologian
  • 15 Enpresa eta Ekonomia Fakultatean
  • 10 Zuzenbide Fakultatean
  • 12 Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatean
  • 10 Kimika Fakultatean

Ikastegi hauek guztiek egin zieten harrera ikasleei, eta bertan ikasteko dituzten aukeren berri eman zieten.

Ikasleak oso ondo hartu zuten jasotako informazio guztia, eta izandako begirunea.