Kontsulta publikoa, UPV/EHUko Ikerkuntza eta Transferentzia Plana egiteari ingurukoa

Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen Legeak (39/2015 Legea, urriaren 1ekoa), 133.1 artikuluan dioenez, legearen edo erregelamenduaren proiektua edo aurreproiektua prestatu baino lehen, kontsulta publiko bat bideratuko da administrazio eskudunaren webgunearen bitartez, eta bertan jasoko da zer iritzi duten etorkizuneko arauaren eraginpean dauden subjektuek eta erakunde ordezkagarrienek.

Dokumentu honen helburua da unibertsitateko kideei eta gaiaren eraginpean dauden erakundeei jakinaraztea unibertsitate honek asmoa duela izenburuan aipatutako plana onartzeko, hura prestatzeko prozesuan parte har dezaten.

Beraz, unibertsitateko kideek eta planaren eraginpean dauden elkarte edo bestelako erakundeek ekarpenak aurkeztu ahal izango dituzte (iradokizunak, iritziak eta abar) 2024ko martxoaren 14ra 12:00 arte, egun hori barne. Ekarpenak egin ahal izateko, ezinbestekoa izango da behar bezala akreditatzea eta helbide honetara bidali beharko dira: vrinvestigacion@ehu.eus.

Leioan, 2024ko otsailaren 23a

Dokumentua: