Glass Drawing 2022.Boston & Glass Drawing 2022.Osaka arte instalazioak egitea

Instalazioa, diseinua eta laguntzaileak

Laguntzaileak ekinean (Beste leiho bat zabalduko du)

PROIEKTUA - ARTE STEAM IREKIA - IES Miguel de Unamuno BHI

Instalazio artistikoak: Glass Drawing 2022.Boston & Glass Drawing 2022.Osaka

Irudia

 

IES Miguel de Unamuno BHIko DBHko 1. mailako ikasleek egin duten jarduera (bost talde, 117 ikasle) ekintza pedagogikoa da STEAM lan artistiko kolaboratibo bat egiteko ingurune hezitzaile espazial ireki batean.

Hauek dira lankidetza-ekintza honen helburuak:

A. Espazio-ingurune ireki batean hezkuntza-jarduera bat egitea:

  1. Ikasgelatik eta mahaitik kanpo; papera eta arkatza erabili gabe.
  2. Primitiba kognitiboak garatzea (arazoak ulertzea eta konpontzea ikusizko kognitiboen bidez).
  3. Ikasleak motibatzea eta talde-lanaren bidez oztopo pedagogikoak gainditzea, eta eskola-komunitatean lan/obra ikusgarri bat egitea.


B. Jarduera bat egitea STEAM funtsezko ideiak sartuz:

  1. Top-Down diseinua: sistema konplexua (kurba parametrikoen irudi bat) gero eta sinpleagoak diren azpisistemetan (leihoak, kristalak, poligonoak)
  2. Geometria ez-euklidanoetarako sarrera (3D kurba parametrikoak)
  3. Ikasleen STEAM motibazioa, instalazio artistikoa diseinatzeko eta sortzeko beharrezko ezagutza eta tresnei buruz gehiago jakiteko (softwarea, hardwarea, materialak eta prozedurak).

C. Ikaskuntzaren edukia zuzeneko esku-hartzearen bidez eraldatzen du, ikasleen eta hirugarren hezitzailearen (gela/ikastetxea) arteko interakzio-bideak ezartzeko.

D. Obraren beraren garapenarekin lotutako prozesu metakognitiboak erabiltzea, ebaluazio-tresnen bidez, ikaskuntza autorregulatua errazteko.

E. STEAM proiektu bat garatzen laguntzea, hura osatzen duten elementuak egitura didaktiko batean nola erlazionatzen diren aztertuz, ikasgelan kateatutako lan-sekuentziak planifikatzeko.

F. Genero-ikuspegia txertatzea zeharkako curriculum bat garatuz bokazio zientifikoen garapena sustatzeko, batez ere neskengan.

 

DBH. A DBH. B DBH. C DBH. D DHB. F

UNAMUNO INSTITUTUA

A. Z., Nora

A.B., Oihane

A. A., Elene

A.. V.., Maddi

A. F., Andrea

A. V., Ibon

B. G., Hiart

C. T., Markel

D. S., Oier

E. E., Aner

E. Q., Leire Leticia

F. G., Leila Jamila

G. S., June

G. C., Vivian Patricia

G. C., Eder

M. G., Noa

N., Madiabou

N. O., Aitana

O. A, Unai

P. N., Jone

R. S., Oier

R. G., Iker

S. Á., Claudia

V. R., Hector Daniel

Z. B., Elías

M. L., Markel

M. S., Javier

UPV/EHU

Nerea Izagirre

Leire Laskurain

Irati Lerma

Itsasne Lopez

Ane Elordui

Uxue Lizarralde

 

 

 

 

 

UNAMUNO INSTITUTUA

A. P., Aritz

B. M., Sara

B. B., Eneko

C. D., Naomi

C. C., Gorka

C. R., Unax

C. J., Laura

C. D., Eloy Steven

D. M., Saioa Goiuri

D. C., Jennifer

F. D., Onintze

G. J., Daniela

G. L., Melanie Estefanía

J. G., Juan

L. O., Mikel

M. J., Julene

P. P., Maitane

S. A., Jair

S. R., Oihane

S. G., Anta

U. H., Inaxi

UPV/EHU

Arantxa Mendia

Aintzane Garitaonandia

Kiara de Andres

Eneko Gutierrez

Ainhize Helguera

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UNAMUNO INSTITUTUA

A. R., Julen

A. M., Imanol

A. S., Sally Daniela

B. B., Andrea

B. , Alexandra

E. M., Andreu

F. A., Oier

G. A, Pablo

G. A., Darys Camila

G. F., Julen

L. C., Samuel David

M. M., Andrés Steven

O. Z., Iñigo

O. R., Elsa

P. A., Julene

Q. P., Eduardo Renier

R. A, Ainara

R. S., Irati

R. Z., Julene

S. Z., Ainara Lucía

S. D., Lorea

T. C., Asier

V. R., Angie

V. C., Aaron

UPV/EHU

Ikerne Borreguero

María Bortolini

Andrea Barco

Ane Amorrortu

Haimar Bilbao

Aitzol Anton

Elene Urigoitia

Maddi Zugazaga

Alazne Urkiola

Irune Urruticoechea

Markel Zuluaga

Ainhize Zulaika

Irune Velasco

 

UNAMUNO INSTITUTUA

A. S., Radia

A. S., Iker

A. P., Hodei

A. V., Nicole

B. R., Alejandro

C. D., Jessica

C. A., Melissa

C. C., Ana

C. C., Adrian James

E. C., Jonathan

J. T., Allison Naiara

J. B., Marina

L. C., Ariadne Iara

M. E., Ahmed

N. V., Joseba

N. K., Daniel

N. A., Yannick Ndong

P. E., Koldo

R. F., Ibon

UPV/EHU

Saioa Medel

Laida Martínez

Ainara Huesca

Dánae Mikelez de Mendiluze

Ane Mesa

Eneko Martínez

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UNAMUNO INSTITUTUA

A. C., Reda

A. V., Aritz

A. G., Xabier

A. B., Naia

B. G., Izei

C. A., Irati

C. M., Aitor

C. C., Asier Alexander

D. F., Henrique

D. T., Haritz

F. M., Katherine

G. H., Nicolás

G. J., María Rocío

G. A., Iker

G. B, Jon

H. B., Mohamed Amin

J. , I. Amina

L. H., Valentina

M., Rayan

M. R., Unai

O. I., Trinity Esosa

O. S, Maialen

P. M., Joritz

S. C., Libe

T. S., Mayra Shelley

UPV/EHU

June Gutiérrez

Aiara Isusi

Maddi Madariaga

Unai Manrique

Iratxe Marcos

Uxue Marcos

Ainara Marín

 

 

 

 

 

 

 

 

​​​​​​

Elkarlaneko ekipoen araberako banaketa

Irudia

Jarduera Unamuno BHIko DBHko 1. mailako bost gelatako 117 ikaslek egin dute.

Bilboko Hezkuntza Fakultateko 42 ikaslek laguntzen dute proiektu honetan, Unamuno BHIko ikasleei lagunduz eta zuzenduz.

5 geletako ikasleak bi txandatan antolatu dira, 3-4 pertsonako 10 lan-talderekin.

Taldeen izenak hauek dira: eguzkia, Merkurio, Artizarra, Lurra, Marte - Jupiter, Saturno, Urano, Neptuno, Pluton.

Instalazio artistikoen diseinua: Wall Drawing 2022.Boston & Wall Drawing 2022.Osaka

Irudia
gainazal kurbatu parametrikoak

  • Koloreak: zuria, urrea, azure
  • Geometria: gainazal kurbatu parametrikoak

Parte-hartzea.

Irudia

 

Parte-hartzea/Kolaboratzea: ekimen honekin kolaboratu nahi izanez gero (BHF, UPV/EHUko beste ikastegiren batean ala beste nolabaiteko zentroren batean) bidali ezazu email bat arantzazu.lopez@ehu.eus helbidera.

Unamuno BHIko Argazki Galeria