GAKOAK - Unibertsitateko Aditua: Ariketa Fisikoa eta Bizi Estilo Osasuntsua

Tituluaren gakoak

Kirolaren Lege berria (39/2022 Legea, abenduaren 30ekoa) Europako Kirol Gutunean jasotako definiziora egokitu da, honako informazio hau kontuan hartuta: “por práctica deportiva todo tipo de actividad física que, mediante una participación, individual o colectiva, organizada o no, profesional o no profesional, se realice con objetivos relacionados con la mejora de la condición física, psíquica o emocional, con la consecución de resultados en competiciones o actividades deportivas, con la adquisición de hábitos deportivos saludables o con la ocupación activa del tiempo de ocio, realizada en instalaciones públicas o privadas, o en el medio natural” (art. 2.1). Horrela, kirola egitea eskubide eta oinarrizko bilakatu da, eta gorputz eta kirol hezkuntzaren sustapenarekin lotzen da bizitzako etapa guztietan, hezkuntza sistemaren barruan zein handik kanpo, bizi kalitatea hobetzeko eta ohitura osasungarriak izateko funtsezko alderdi den aldetik.

Hezkuntza fisikoko profesionalek (“kirol eta jarduera fisikoen hezitzaileek”) osasuna hobetzeko berariaz programatzen eta diseinatzen duten jarduera fisikoa da ariketa fisikoa, eta, dosi egokietan, ohitura lagungarri bezain eraginkorra da gaixotasun kutsakor eta ez-kutsakorren prebentziorako. Hala eta guztiz ere, beharrezkoa da ariketa fisikoa bizimodu osasungarrian integratzea, hau da, elikadura osasungarriarekin eta estresaren kontrolarekin uztartzea.

Jarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientzietan lizentziatua edo graduatua bazara, eta pertsonaren balorazioa eginda jarduera fisikoa programatu, diseinatu eta inplementatuz osasuna hobetzeko konpromisoa baduzu, graduondoko hau egitera animatzen zaitugu.

XSLaren edukia

Eskainitako plazak

Modalitatea

Erdi-presentziala

Hizkuntza

Gaztelania

Egutegia

Iraila 2024

Martxoa 2025

Kreditu kopurua

18 ECTS Kreditu

Gutxi gorabeherako prezioa

Irakaslekua

Facultad de Educación y Deporte. Sección Deporte

4 ARRAZIO - Unibertsitateko Aditua: Ariketa Fisikoa eta Bizi Estilo Osasuntsua

Irudia

4 arrazoi titulu hau aukeratzeko

• Jarduera fisikoan espezializatutako graduondoko bakarra da, “Kirol eta jarduera fisikoen hezitzaileei" zuzendutakoa; ebidentzia zientifikoan oinarritutako programa teoriko-praktikoa du, eta prestigio handiko profesional eta akademikoek ematen dituzte eskolak.
  • Formatu hibridoan egin daiteke (streaming eta aurrez aurre), edo guztiz online.
  • Arlo honekin lotura duten erakundeetan borondatezko praktikak egiteko aukera.
  • Lan merkatuan ezberdinduko zaituen prestakuntza lortuko duzu, eta osasunaren arloan ere aukerak biderkatuko zaizkizu.

IRUDIA - Unibertsitateko Aditua: Ariketa Fisikoa eta Bizi Estilo Osasuntsua

Irudia

IRTEERAK PROFESIONALAK - Unibertsitateko Aditua: Ariketa Fisikoa eta Bizi Estilo Osasuntsua

Irteera profesionalak

Pertsonen osasuna zaintzeko jarduera fisikoa integratzen duten erakunde publiko eta pribatuak, baita autonomoak ere.

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak