Giulia Gorla

Doktoratu-ondoko Ikertzailea

Kimika eta Ingurumen Zientzietako doktorea
Zientzia eta Teknologia Fakultatea

1995ean jaioa, Kimika eta Kimika Industrialeko lizentziatura lortu zuen 2018an Università degli Studi dell’Insubrian. Ondoren, 2019an, Kimikako masterra egin zuen unibertsitate berean. 2023an, Kimika eta Ingurumen Zientzietako doktoregoa lortu zuen, kimikan espezializatuta, eta Cum Laude kalifikazioa lortu zuen “Infrared spectroscopy and Chemometrics: facing analytical chemistry issues through data” doktore tesiarekin. 2024ko urtarriletik, doktoratu ondoko lehen kontratua hasi du UPV/EHUko Kimika Analitikoko sailean, HyperSort – Hypertral Optical Engine proiektuarekin lotuta. "Datu espektroskopikoen azterketa, irudi hiperespektralak eta kimiometriaren aplikazioa eta garapena, Machine Learning eta Deep Learning teknikak barne" hartzen ditu interes zientifikoaren alorrak. Autore nagusi bezala 13 argitalpen egin ditu, eta Università degli Studi dell’Insubriako Zientzia eta Goi Teknologia sailean graduko azken 8 lan ere gainbegiratu ditu, baita master amaierako 3 lan ere.