Iker Alvarez Mora

Doktoratu-ondoko Ikertzailea

Ingurumenaren Kutsadura eta Toxikologian Doktorea
Zientzia eta Teknologia Fakultatea

Iker IBeA taldeko doktoretza-ondoko ikertzailea da 2023ko urtarrilean ikertzaileak hobekuntzako postdoktorego-laguntza jaso zuenetik. Gaur egun, laguntza-programa honen barruan, ikertzaile gonbidatu bezala dago Helmholtz Center for Environmental Research-eko (UFZ, Leipzig, Alemania) analisi-errendimendu handiko estrategia berriak garatzen eta ezartzen dituen sailean (HT-EDA). Bere tesian, unibertsitate berean, Ingurumen Kutsaduraren eta Toxikologiaren programan, metodo berrien garapenean lan egin zuen, ondorio horietarako azterketa automatizatzeko eta edateko uretan, hondakin-uretan eta uretako organismo batzuetan sortzen ari diren kutsatzaileak identifikatzeko. Gainera, bere doktorego-tesiaren zati bat kutsatzaile horiek osasunean eta angularen (Anguilla anguilla) migrazio-portaeran dituzten ondorio kaltegarrien ikerketa metabolomikoan lan duzuen. Hala, Iker espezializatuta dago sortzen ari diren kutsatzaileen eta metabolito endogenoen analisian, bereizmen handiko masen espektrometriari (LC-HRMS) egokitutako kromatografia likidoaren bidez.