Julene Aramendia Gutiérrez

María Zambrano Doktoratu-ondoko Ikertzailea

Ingurumenaren Kutsadura eta Toxikologian Doktorea
Zientzia eta Teknologia Fakultatea

Julene Aramendia doktorea EHUko ikertzailea da. Ingurumen Zientzietako lizentziatura lortu zuen 2009an. Gero, 2010ean, Ingurumen Kutsaduraren eta Toxikologiaren masterra lortu zuen, eta, 2013an, doktore-titulua doktore-programa berean. Bere doktoregoak nazioarteko saria jaso zuen, Cum Laude eta UPV/EHUko doktoretzako sari berezia. Doktoratu ondoko ikasketak atzerriko unibertsitate eta ikerketa-zentroetan egin ditu, hala nola Pierre et Marie Curieko Unibertsitatean, Jet Propulsion Laboratory and Caltech, Universita degli onso del Sannio eta Aarhus University (Aarhus Institute for Advanced Studies). Haren H indize pertsonala 15 da (Scopus), 51 artikulu zientifiko (Scopus) barne, eta kongresuetan aurkeztutako 120 komunikazio baino gehiago. Ekarpen zientifiko gehienak kultura-ondareko ondasunei, material estralurtarrei eta ingurumen-arazoei lotuta daude. Normalean, teknika analitiko ez-suntsitzaileak erabiltzen ditu, hala nola Raman espektroskopia eta X izpien fluoreszentzia. Gailu eramangarriak erabiltzea ere ikertzen ari dira. Raman laserreko espektrometroaren (RLS) talde zientifikoko kidea da Julene, ESA ExoMars2022 misioan, eta SuperCam tresnaren talde zientifikoko kidea (NASA Mars2020 misioa). Azken mailako 3 lan, masterreko azken 5 lan eta 4 doktoretza gainbegiratu ditu.