Leire Kortazar Oliver

Doktoratu-ondoko Ikertzailea

Ingurumenaren Kutsadura eta Toxikologian Doktorea
Zientzia eta Teknologia Fakultatea

Leire Kortazar Oliverrek Kimikako gradua lortu zuen 2011n, eta, ondoren, Ingurumen Kutsadurako eta Toxikologiako masterra (2012). Bere doktorego-tesia, 2018ko martxoaren 9an defendatua, UPV/EHUko Kimika Analitikoko Sailean egin zuen, eta Cum Laude aipamena eta nazioarteko doktoretza kategoria lortu zituen. Tesia "Development and Implementation of New Analytical Methodologies for the Study of Aciidration in Estuaries" izenekoa da.

Tesiaren helburu nagusia gazitasun aldakorreko estuarioetako alkalinotasuna zehazki zehazteko datu potentziometrikoak tratatzeko modu egokiak aztertzea eta ezartzea izan zen. Ikertzaileak doktoratu aurreko hainbat egonaldi egin ditu Southamptongo National Oceanographic Centren (Erresuma Batua, 2014/07/10 - 2014/08/11), Messinako Unibertsitatean (Italia, 2015/10/01 – 2015/11/06) eta Alemaniako GEOMAR Helmtz Centre for Ocean Research zentroan (2016/02/29).

Doktore-titulua lortu ondoren, IBeA ikerketa-taldean lan egin du doktoratu ondoko ikertzaile bezala. Doktoratu ondoko beka bat lortu zuen UPV/EHUko ikerketa doktoreko langileak espezializatzeko, bi urtez lan egin zuen unibertsitate berak emandakoa. Azken bi urteetan, irakasle-lanetan ere aritu da departamentu berean. Doktoratu ondoko ikertzaile bezala daram urte hauetan, ur naturalen azidotzearekin lan egiten jarraitzeaz gain, haren interes zientifikoak metodologia analitikoak garatzera eraman dira, batez ere injekzio metodoak, datuak aztertzeko kimiometria erabiltzera eta sedimentu eta hondartzetako mikroplastikoekin kutsadura ikertzea. Gradu eta master bukaerako lan batzuk ere gainbegiratu ditu.