Breadcrumb

2018ko martxoaren 20a

Lehenengo argitaratze data: 2018/03/15

“Sufrimentuaren gorputz soziala”(15:00-17:00)

3. mailako Gizarte Langintzako Graduko ikasleak garatutako ekitaldia, “Jardute Profesionalerako Sarrera” irakasgaiaren testuinguruan.
Paolo Freire eta Augusto Boal-en pedagogian eta “zapalduaren antzerkia” edo “konzienziazioaren antzerkia” teknikaketan oinarrituta. Hauen proposamenetatik abiatuz, antzerkia ezberdintasun sozialen egoeretaz kontzientzia eta konpromisoa sortarazi nahi da.

• Lekua: Hezkuntza eta Kirola Fakultateko gimnasioa, Arabako Campusa (UPV/EHU)
  • Nori zuzendua: Unibertsitateko komunitatea eta Gizarte Langileak

Hitzaldia “Gizarte Langintza, genero eta maskulinitateak: aukerak eta erronkak” (17:00-18:30)

Ritxar Bacete-ren eskutik, Gizarte Langilea eta “Nuevos hombres buenos: la masculinidad en la era del feminismo” liburuaren egilea.

• Aurkezpena: Gotzon Villaño eta Edurne Aranguren
  • Lekua: Arabako Campuseko Errektoreordetzako Ekitaldi Gela
  • Nori zuzendua: Unibertsitateko komunitatea eta Gizarte Langileak
  • Antolatzaileak: Arabako Gizarte Langintzaren Elkargo Ofiziala eta Lan Harreman eta Gizarte Langintza Fakultatea