Gaia

XSLaren edukia

Merkataritza Zuzendaritza, Marketin Aurreratua eta beren Integrazioa Kontsumitzaileen Lehentasunekin

Gaiari buruzko datu orokorrak

Modalitatea
Ikasgelakoa
Hizkuntza
Gaztelania

Irakasgaiaren azalpena eta testuingurua

Esta asignatura presenta los fundamentos del marketing y las 4 políticas o herramientas fundamentales, que conforman el marketing-mix (producto, precio, distribución y comunicación). A partir del análisis y comprensión del comportamiento de compra del consumidor, el alumnado aprenderá a utilizar las herramientas tradicionales de marketing (4 P¿s) y a diseñar una estrategia y un plan de marketing para empresas del sector del vino.

Irakasleak

IzenaErakundeaKategoriaDoktoreaIrakaskuntza-profilaArloaHelbide elektronikoa
IZAGUIRRE OLAIZOLA, JULENEuskal Herriko UnibertsitateaIrakaslego Atxikia (Laguntzaile Doktorea)DoktoreaElebidunaMerkaturatzea eta Merkatuen Ikerketajulen.izaguirre@ehu.eus
RODRIGUEZ NUÑEZ, ESTIBALIZEuskal Herriko UnibertsitateaLan Kontratudun Bitarteko IrakasleaDoktoreaElebidunaMerkaturatzea eta Merkatuen Ikerketaestibaliz.rodriguezn@ehu.eus
VALMASEDA ANDIA, OIHANAEuskal Herriko UnibertsitateaIrakaslego Atxikia (Laguntzaile Doktorea)DoktoreaElebakarraFinantza Ekonomia eta Kontabilitateaoihana.valmaseda@ehu.eus
VICENTE MOLINA, MARIA AZUCENAEuskal Herriko UnibertsitateaUnibertsitateko Irakaslego TitularraDoktoreaElebakarraMerkaturatzea eta Merkatuen Ikerketaazucena.vicente@ehu.eus
URRUTIA SAN JUAN, OSCAR JAVIERBodegas ItsasmendiBesteakoscar@urrutia.info

Gaitasunak

IzenaPisua
Que el alumnado comprenda el comportamiento de compra del consumidor y la importancia de la identificación de las características del mismo, para aplicar los fundamentos del marketing y sus herramientas fundamentales (4PS).33.0 %
Que el alumnado comprenda los fundamentos de la segmentación de mercados y el posicionamiento de productos y su relación con la estrategia de marketing.33.0 %
Que el alumnado adquiera destrezas para la toma de decisiones sobre producto, precio, comunicación y distribución, y se familiarice con la metodología básica para la elaboración de una estrategia y un plan de marketing.33.0 %

Irakaskuntza motak

MotaIkasgelako orduakIkasgelaz kanpoko orduakOrduak guztira
Magistrala183048
Gelako p.121527

Irakaskuntza motak

IzenaOrduakIkasgelako orduen ehunekoa
Azalpenezko eskolak18.0100 %
Eztabaidak2.0100 %
Ikaslearen lan pertsonala45.00 %
Kasu praktikoen ebazpena10.0100 %

Ebaluazio-sistemak

IzenaGutxieneko ponderazioaGehieneko ponderazioa
Bertaratzea eta Parte-hartzea0.0 % 20.0 %
Eztabaida kritikoa ikasgelan0.0 % 10.0 %
Lan praktikoak0.0 % 20.0 %
Lanak taldeka idaztea0.0 % 50.0 %

Irakasgai-zerrenda

1. Fundamentos de marketing y sector del vino

2. Comportamiento del consumidor y mercado del vino

3. Segmentación del mercado y posicionamiento

4. Política de Producto

5. Política de Precios

6. Política de Distribución

7. Política de Comunicación

8. Estrategia y Plan de Marketing

Bibliografia

Oinarrizko bibliografia

KOTLER, P., ARMSTRONG, G. (2014), Marketing (14ª edición). Pearson, Madrid.

KÜSTER, I. (coord.) (2012), Marketing del vino. Ediciones Pirámide, Madrid.

Gehiago sakontzeko bibliografia

ATKIN, T.; WILSON, D.; THACH, L.; OLSEN, J. (2017), Analyzing the impact of conjunctive labeling as part of a regional wine branding strategy, Wine Economics and Policy, 6(2), 155-164. GOODMAN, S. (2012), Principles of wine marketing. Winetitles Pty Ltd. HOFFMANN, D. (2010), European bulk wine prices (available at http://www.weinoekonomie-geisenheim.de/publication). HOFFMANN, D. (2010), How to distinguish brands and generics among wines or could a origin be a brand? (available online athttp://www.weinoekonomie-geisenheim.de/publication). INTERNATIONAL ORGANISATION OF VINE AND WINE (OIV) (2010), State of the vitiviniculture world market OIV report (2002-2010) (available at http://www.oiv.int). JENSTER P.V.; SMITH D.; MITRY D.J.; JENSTER L. (2008), The business of wine. A global perspective, Copenhagen School Press. SCHÄUFELE, I.; HAMM, U. (2017), Consumers¿ perceptions, preferences and willingness-to-pay for wine with sustainability characteristics: A review, Journal of Cleaner Production, 147, 20 March, 379-394. THACH, L.; OLSEN, J. (2015), Profiling the high frequency wine consumer by price segmentation in the US market, Wine Economics and Policy, 4(1), 53-59.

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak