Gaia
Ardoaren Nazioarteko Merkataritza
Gaiari buruzko datu orokorrak
- Modalitatea
- Ikasgelakoa
- Hizkuntza
- Gaztelania
Irakasgaiaren azalpena eta testuingurua
Se ofrece una panorámica muy práctica en materia de comercio internacional (economía política, gestión y fiscalidad) y se profundiza en las estrategias para captar e interpretar las claves de nuevos mercados y pautas de consumo, modas y tendencias.Irakasleak
Izena | Erakundea | Kategoria | Doktorea | Irakaskuntza-profila | Arloa | Helbide elektronikoa |
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BUSTILLO MESANZA, RICARDO | Euskal Herriko Unibertsitatea | Unibertsitateko Irakaslego Titularra | Doktorea | Elebakarra | Ekonomia Aplikatua | ricardo.bustillo@ehu.eus |
NUÑEZ DOMENECH, GIL | Bodega Torre San Millán | Besteak | wentas.j@wentas.com |
Gaitasunak
Izena | Pisua |
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Conocer los fundamentos teóricos del comercio internacional, economía, política, gestión y fiscalidad del comercio internacional. | 33.0 % |
Captar e interpretar las claves de nuevos mercados y pautas de consumo, modas y tendencias para orientar mejor el producto y adecuarse a las exigencias de nuevos mercados emergentes en el ámbito internacional. | 33.0 % |
Ser capaz de tomar decisiones empresariales en el sector vitivinícola tanto en un entorno local como internacional cambiante. | 33.0 % |
Irakaskuntza motak
Mota | Ikasgelako orduak | Ikasgelaz kanpoko orduak | Orduak guztira |
---|---|---|---|
Magistrala | 20 | 30 | 50 |
Gelako p. | 10 | 15 | 25 |
Irakaskuntza motak
Izena | Orduak | Ikasgelako orduen ehunekoa |
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Azalpenezko eskolak | 18.0 | 100 % |
Gai bat idatziz garatzea | 30.0 | 0 % |
Galdetegiak sortzea | 2.0 | 100 % |
Irakurketa eta analisi praktikoak | 10.0 | 100 % |
Testuen analisia | 15.0 | 0 % |
Ebaluazio-sistemak
Izena | Gutxieneko ponderazioa | Gehieneko ponderazioa |
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Idatzizko azterketa | 50.0 % | 50.0 % |
Lan praktikoak | 50.0 % | 50.0 % |
Irakasgai-zerrenda
1. Teoría del comercio internacional2. Economía política del comercio internacional
3. Organismos reguladores del comercio internacional
4. Análisis de los principales mercados del vino y zonas productoras: características, fortalezas y debilidades.
5. Principales mercados objetivos para el sector vitivinícola español: investigación y selección adecuada.
6. Análisis y elección de los principales mercados emergentes
7. Estructura del mercado: Estrategias de internacionalización
8. Mercados exteriores y entorno macroeconómico
9. Gestión en la exportación de vinos, negociación, contratos internacionales
Bibliografia
Oinarrizko bibliografia
-ARTEAGA, J. (Coord.). 2017. Manual de Internacionalización. ICEX-CECO.- COMPÉS, Raúl y CASTILLO, Juan Sebastián (coords.). 2014. La economía del vino en España y en el mundo. Ed. Cajamar Caja Rural.
- DEL REY, RAFAEL. 2016. El vino español, cada vez más internacional. Distribución y Consumo nº 144, vol. 4, pp. 42-50.
- FEENSTRA, R. C. y Taylor A. M. 2011. Comercio internacional. Reverté Ediciones, Barcelona.
- INTERNATIONAL CHAMBER OF COMMERCE 2016. ICC guide on transport and the Incoterms® 2010 Rules. ICC, Paris.
- JEREZ RIESGO, J. L. 2011. Comercio Internacional. 4ª Ed. Madrid, ESIC.
- MARTÍN CERDEÑO, V. J. 2013. Consumo de vino en España. Distribución y Consumo, nº 127, vol. 2, pp. 54-59.
- TUGORES, J. 2013. Economía internacional. Globalización e integración regional. McGraw Hill.
Aldizkariak
British Food JournalInternational Journal of Wine Business Research
World Development
Wine Economics and Policy
Agribusiness
Agrekon
European Review of Agricultural Economics
Estekak
https://iccwbo.org/http://www.magrama.gob.es/es/estadistica/temas/publicaciones/
http://www.vinetur.com/
http://www.vinosalacarta.com/mundo_suelo.php
http://www.winesfromspain.com/
http://www.oemv.es.