Gaia

XSLaren edukia

Ardoaren Nazioarteko Merkataritza

Gaiari buruzko datu orokorrak

Modalitatea
Ikasgelakoa
Hizkuntza
Gaztelania

Irakasgaiaren azalpena eta testuingurua

Se ofrece una panorámica muy práctica en materia de comercio internacional (economía política, gestión y fiscalidad) y se profundiza en las estrategias para captar e interpretar las claves de nuevos mercados y pautas de consumo, modas y tendencias.

Irakasleak

IzenaErakundeaKategoriaDoktoreaIrakaskuntza-profilaArloaHelbide elektronikoa
BUSTILLO MESANZA, RICARDOEuskal Herriko UnibertsitateaUnibertsitateko Irakaslego TitularraDoktoreaElebakarraEkonomia Aplikatuaricardo.bustillo@ehu.eus
NUÑEZ DOMENECH, GILBodega Torre San MillánBesteakwentas.j@wentas.com

Gaitasunak

IzenaPisua
Conocer los fundamentos teóricos del comercio internacional, economía, política, gestión y fiscalidad del comercio internacional.33.0 %
Captar e interpretar las claves de nuevos mercados y pautas de consumo, modas y tendencias para orientar mejor el producto y adecuarse a las exigencias de nuevos mercados emergentes en el ámbito internacional.33.0 %
Ser capaz de tomar decisiones empresariales en el sector vitivinícola tanto en un entorno local como internacional cambiante.33.0 %

Irakaskuntza motak

MotaIkasgelako orduakIkasgelaz kanpoko orduakOrduak guztira
Magistrala203050
Gelako p.101525

Irakaskuntza motak

IzenaOrduakIkasgelako orduen ehunekoa
Azalpenezko eskolak18.0100 %
Gai bat idatziz garatzea30.00 %
Galdetegiak sortzea2.0100 %
Irakurketa eta analisi praktikoak10.0100 %
Testuen analisia15.00 %

Ebaluazio-sistemak

IzenaGutxieneko ponderazioaGehieneko ponderazioa
Idatzizko azterketa50.0 % 50.0 %
Lan praktikoak50.0 % 50.0 %

Irakasgai-zerrenda

1. Teoría del comercio internacional

2. Economía política del comercio internacional

3. Organismos reguladores del comercio internacional

4. Análisis de los principales mercados del vino y zonas productoras: características, fortalezas y debilidades.

5. Principales mercados objetivos para el sector vitivinícola español: investigación y selección adecuada.

6. Análisis y elección de los principales mercados emergentes

7. Estructura del mercado: Estrategias de internacionalización

8. Mercados exteriores y entorno macroeconómico

9. Gestión en la exportación de vinos, negociación, contratos internacionales

Bibliografia

Oinarrizko bibliografia

-ARTEAGA, J. (Coord.). 2017. Manual de Internacionalización. ICEX-CECO.

- COMPÉS, Raúl y CASTILLO, Juan Sebastián (coords.). 2014. La economía del vino en España y en el mundo. Ed. Cajamar Caja Rural.

- DEL REY, RAFAEL. 2016. El vino español, cada vez más internacional. Distribución y Consumo nº 144, vol. 4, pp. 42-50.

- FEENSTRA, R. C. y Taylor A. M. 2011. Comercio internacional. Reverté Ediciones, Barcelona.

- INTERNATIONAL CHAMBER OF COMMERCE 2016. ICC guide on transport and the Incoterms® 2010 Rules. ICC, Paris.

- JEREZ RIESGO, J. L. 2011. Comercio Internacional. 4ª Ed. Madrid, ESIC.

- MARTÍN CERDEÑO, V. J. 2013. Consumo de vino en España. Distribución y Consumo, nº 127, vol. 2, pp. 54-59.

- TUGORES, J. 2013. Economía internacional. Globalización e integración regional. McGraw Hill.

Gehiago sakontzeko bibliografia

Anderson K. (2010): «The New World in Globalizing Wine Markets: Lessons from Australia»; Wine Economics Research Centre working paper 0910. Adelaide.

Castillo, JS, EC Villanueva, MC García Cortijo (2016): The international wine trade and its new export dynamics (1988¿2012): a gravity model approach. Agribusiness 32 (4), 466-481.

Corsinovi, Paola & Davide Gaeta (2017). "European Wine Policies and their consequences on the global wine trade" Economia Agro-Alimentare, FrancoAngeli Editore, vol. 19(1), pages 59-88.

Couderc, J. P. y Marchini, A. (2011): «Governance, commercial strategies and performance of wine cooperatives: An analysis of Italian and French wine producing regions»; International Journal of Wine Business Research 23(3); pp. 235-257.

Cusmano; L.; Morrison, A. y Rabellotti, R. (2010): «Catching up Trajectories in the Wine Sector: A Comparative Study of Chile, Italy, and South Africa»; World Development 38(11).

Defrancesco, E.; Estrella, J. y Gennai, A. (2012): «Would `New World¿ wines benefit from protected geographical indications in international markets? The case of Argentinean Malbec»; Wine Economics and Policy 1(1).

Hussain, M.; Cholette, S. y Castaldi, R. M. (2008): «An analysis of globalization forces in the wine industry: implications and recommendations for wineries»; Journal of Global Marketing 21(1).

Maurel, C. (2009): «Determinants of export performance in French wine SMEs»; International Journal of Wine Business Research 21(2).

Medina Albaladejo, F. J. y Martínez Carrión, J. M. (2012): «La competitividad de las exportaciones de vino español y el mercado mundial»; XIV. Reunión de Economía Mundial. U. de Jaén 2012.

Recio, P. y Benito, D.G. (2012) El mercado del vino en China. (ICEX).

Sellers-Rubio, R. (2010): «Evaluating the economic performance of Spanish wineries»; International Journal of Wine Business Research 22(1)

Aldizkariak

British Food Journal

International Journal of Wine Business Research

World Development

Wine Economics and Policy

Agribusiness

Agrekon

European Review of Agricultural Economics

Estekak

https://iccwbo.org/ http://www.magrama.gob.es/es/estadistica/temas/publicaciones/ http://www.vinetur.com/ http://www.vinosalacarta.com/mundo_suelo.php http://www.winesfromspain.com/ http://www.oemv.es.

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak