Breadcrumb

Masters-claves-master-control-smartgrids

Masterraren gakoak

Sare Elektriko Adimentsuak (smartgrids) bi elementu bateratzetik sortzen dira: energia berriztagarri aldakorren iturrien integrazioa hobetzeko beharra (Sorkuntza Banatuarena bereziki) eta teknologia berrien garapena, IKTak eta potentzia elektronika batik bat.

Smartgrid-ei esker, modu eraginkor eta seguruan kudeatu daiteke elektrizitatea, elektrizitate ekoizpena, banaketa eta kontsumoa optimizatuz, ekoizleen eta kontsumitzaileen artean eskaintza eta eskaera orekatzeko helburuaz.

Master honen helburua da kualifikazio handiko profesionalak trebatzea, Smartgrid-en osagai nagusien kontrol eta kudeaketa sistemen diseinuan, integrazioan eta analisian. Horrela, erantzun egin nahi zaio sare elektrikoen eta sorkuntza banatuaren sektoreko enpresa eta zentro teknologikoen eskariari, nazioarteko dimentsio gero eta handiagoa duen testuinguru batean.

Horretarako, prestakuntza programak hainbat arlotako ezagutzak lantzen ditu:

• ereduztapen eta kontrolarekin lotutako teknikak eta metodologiak
  • IKTak
  • potentzia elektronika
  • energia gordetzeko sistemak
  • sare elektrikoak
  • energiaren kudeaketan aplikatu beharreko Adimen Artifizialeko tresnak.

Gainera, ikasleek gaitasun hauek eskuratzen dituzte: aipatutako arloetan sortzen diren arazoak konpontzeko behar diren gaitasunak eta Smartgriden osagaien portaera ebaluatzeko gaitasuna, ebaluazio irizpide espezifikoen bitartez.

XSLaren edukia

Eskainitako plazak

Modalitatea

Ikasgelakoa

Hizkuntza

Ingelesa

Kredituak

Iraupena

1,5 maila

Gutxi gorabeherako prezioa

Irakaslekua

Gipuzkoako Ingeniaritza Eskola

Gipuzkoako Ingeniaritza Eskola. Eibarko Atala

Informatika Fakultatea

Ecole Supérieure des Technologies Industrielles Avancées (ESTIA)

Harremanetarako

Masterraren arduraduna :
CAMBLONG RUIZ, ARITZA

Masters-4-razones-control-smartgrids

4 arrazoi master hau aukeratzeko

• 1.000 ordu baino gehiago hainbat jardueratan (praktikak, MAL, mintegiak, proiektu zehatzen aplikazioa, klaseak…), sektoreko enpresa eta zentro teknologiko ospetsuetan.
  • Bidarteko Ecole Supérieure des Technologies Industrielles Avancées (ESTIA Institute of Technology) eskolaren diploma lortzeko aukera.
  • Lehenengo maila bukatzerakoan, ikasle guztiak praktika ordainduak egiten hasten dira enpresa batean. Praktika hauek lanpostu bat edo doktorego tesi bat aurkitzen errazten dute eta masterreko ikasleen laneratze tasa altu baino altuagoa azaltzen dute.
  • Klase guztiak ingelesez ikas daitezke. Irakasgai batzuk euskaraz, gaztelaniaz edo frantsesez egiteko aukera dago.

Masters-participantes-control-smartgrid

Parte-hartzaileak

Logotipo de Estia
ESTIA Institute of Technology

Masters-salidas-profesionales-control-smartgrid

Irteera profesionalak

• Proiektuen diseinua, mantenimendua eta ardura, energia elektrikoaren sektorean, garraioarenean edo makina erremintarenean.
  • Ikerketa arlo hauetan.

XSLaren edukia