Iruzkin berriak

Ada Lovelaceren eguna: artikulu bat eta pelikula bat (2018-10-09)

Ada Lovelaceren eguna, aurten urriaren 9an. Ildo horretatik bi ekarpen etorri dira Informatika Fakultatetik

1- Edurne Larrazak irakasleak GAUR8 idatzi duen artikulua:

Bitarra: Egiptoarrak, Ada eta beste hainbat pertsona, une eta tresna gogoangarri

2- Adaren inguruan zeuden makinak, pertsonak eta bestelako gertaerak ikusi ahal izango ditugu “Calculating Ada: The Countess of Computing” dokumentalean, urriaren 9an, Ada Lovelace egunean, Ada Lovelace aretoan, arratsaldeko 15:00etan.

Ada, berdin dio zein abizen jartzen diogun, aitarena (Byron), senarrarena (King) edo senarraren tituluarena (Lovelace), Ada da.