Aintzane_ETXEBARRIA

Aintzane ETXEBARRIA LEJARRETA

Jaiotze data: 1977-11-28
Herria: Amorebieta-Etxano
Helbide elektronikoa: aintzane.etxebarria@ehu.es
Telefonoa: 946017580

FORMAZIO AKADEMIKOA:

  • 1999an Euskal Filologian lizentziatua Deustuko Unibertsitatean.
  • 2007an Euskal Filologian doktorea Deustuko Unibertsitatean "Estrategiak euskararen ikaskuntzan eta irakaskuntzan" izeneko doktore-tesia.

UPV/EHUN ETA KANPOAN EGINDAKO LANA:

  • Deustuko Unibertsitatean euskara-irakaslea 1999tik 2003ra bitartean.
  • Labayru Ikastegian ikertzailea eta irakaslea 2001etik 2009ra.
  • Hizkuntzaren eta Literaturaren Didaktika saileko irakaslea 2009tik, egun, irakasle atxikia Bilboko Irakasleen Unibertsitate eskolan.

IKERKETA-PROIEKTUAK:

  • Proiektuaren izena: "Creación del TOBI para la lengua vasca (eusk_TOBI) y las herramientas didácticas para su aplicación en la enseñanza de la lengua vasca."
    Kategoria: I+D+i
    Erreferentzia: FFI2011-28324
    Erakunde babeslea: Zientzia eta Berrikuntza Ministerioa.
    Iraupena: 2011-2013
    Ikertzaile nagusia: Gotzon Aurrekoetxea

KONTRATUAK:

  • Proiektuaren izena: "Creación de los textos y demás elementos de un producto editorial."
    Erakunde babesleak: GRUPO ANAYA S.A. eta Eusko Jaurlaritza.
    Iraupena: 2010-2012
  • Proiektuaren izena: Euskal Hizkuntza eta literatura DBHrako materiala (1., 2., 3., eta 4.mailak).
    Erakunde babesleak: EREIN ARGITALETXEA eta Eusko Jaurlaritza.
    Iraupena: 2011-2013

HEZKUNTZA BERRIKUNTZARAKO PROIEKTUAK:

  • Proiektuaren izena: BABELIUM PROJECT: Práctica oral de segundas lenguas para alumnos universitarios a través de vídeos colaborativos.
    Iraupena: 2011-2012
    Erakunde babeslea: Kalitate eta Irakasle Berrikuntzaren Errektoreordetza
    Zenbakia: 5 6257
    Koordinatzailea: Julián Gutiérrez Serrano.
  • Proiektuaren izena: Komunikazio gaitasuna: Lehen hezkuntzako irakaslegaiak trebatzen.
    Erakunde babeslea: Euskara eta Eleaniztasuneko Errektoreordetza (Euskarazko Ikasmaterialgintza Sustatzeko 2011ko Deialdia).
    Iraupena: 2011-2012

ARGITALPEN BATZUK:

  • Etxebarria, A., Garay, U., Gaminde, I., Romero A. eta Larrea, K. (2010) "Etorkinen hizkuntzen gaineko azterketen erabilera didaktikoaz: Prosodia" in Correa, José Miguel eta Losada, Daniel (ed.) Jordanadas de Psicodidáctica 2010 UPV-EHU Donostia.

  • Etxebarria, A., Garay, U., Gaminde, I., Romero, A. eta Larrea, K. (2011) "Prosodiaren Ebaluazioa Irakurketa Ozenean." in Aurrekoetxea, G. eta Gaminde, I. (edi.) Prosodiaz eta Hezkuntzaz I. Jardunaldiak/I. Jornadas sobre Prosodia y Educación.

  • Etxebarria, A.; Garay, U. eta Romero, A. (2012):"Implementation of social strategies in language learning by means of Moodle", Journal of language teaching and research, 3-2, 273-282.

  • Gaminde, I., A. Garay, U.; Etxebarria, A.: eta Romero, A. (2013): "Análisis fonológico de las emociones básicas simuladas en las variedades orientales de la lengua vasca", Dialectología (agertzeko).

  • Gaminde, I., Etxebarria, A., Garay, U. eta Romero, A. (2011): "Bokatiboa eta gaitasun prosodikoa: lehen urratsak" Uztaro-59 (5-23).

  • Gaminde, I., Romero, A. Garay, U. eta Etxebarria, A. (2011): "Los tonos de frontera de las oraciones interrogativas absolutas producidas por hablantes bilingües vasco-español." ELA-UNAM-54 (agertzeko).

  • Gaminde, I., Romero, A. Garay, U. eta Etxebarria, A. (2012): "La competencia prosódica en la lectura en voz alta: análisis de los aspectos rítmicos", Onomazein-26 (agertzeko).

  • Gaminde, I., Romero, A.; Garay, U. eta Etxebarria, A. (2013): "Los tonos de frontera de las oraciones interrogativas pronominales producidas por hablantes bilingües precoces en vasco y español", Zeitschrift für romanische Philologie (agertzeko).

  • Gaminde, I.; Etxebarria, A.; Garay, U. eta Romero, A. (2011): "Esaldi barruko eten moten pertzepzioaz". Ikastorratza-8

  • Gaminde, I.; Etxebarria, A.; Garay, U. eta Romero, A. (2012):"Komunikazio gaitasunetik kultura arteko komunikazio gaitasunera: Baliabide didaktikoak" in Mendebalde Kultura Alkartea: Hizkuntzaz Jabetzen (0-6). (209-251 or.) (ISBN: 978-84-15508-08-3)

  • Garay U., Etxebarria, A., Gaminde, I. eta Romero, A. (2011). "Informazioa paralinguistikoaren adierazpidea gaitasun prosodikoaren osagaitzat". Correa, J.M. eta Losada, D. (ed.). Construyendo la identidad investigadora / Identitate ikertzailea sortuz. Jornadas de Psicodidáctica 2011.

  • Garay, U. eta Etxebarria, A. (2010): Irakasleen komunikazio-gaintasuna: hausnarketarako gaia, Uztaro, 73., 39-48.

  • Garay, U., Etxebarria, A., Gaminde, I. eta Romero, A. (2011) "Percibir emociones en lenguas inmigrantes: un aspecto clave en el desarrollo de la competencia comunicativa intercultural" III Congreso Internacional sobre lenguas y culturas del mundo (ICLCW), Granada 30-05/1-06.

  • Garay, U., Etxebarria, A., Gaminde, I., Romero, A. eta Larrea, K. (2011) "Emozioak etorkinen hizkuntzetan: estrategia linguistikoak eta euron pertzepzioa", III Jornadas sobre Lenguas, Currículo y Alumnado Inmigrante, Bilbao, 11-04, in Inmaculada Ballano (koord.): Evaluar la competencia lingüística del alumnado inmigrante (137-150 orr.), Bilbo: Deustuko Unibertsitatea.

  • Garay, U., Gaminde, I., Etxebarria, A. eta Romero, A. (2011): "Gazte euskaldunek testu irakurrietan egiten dituzten grafema hots korrespondentziez." Euskalingua, 19, 17-24.

  • Garay, U.; Etxebarria, A., Gaminde, I. Larrea, K. eta Romero, A. (2011): "Kultura arteko komunikazio gaitasuna: emozioen pertzepzioa hizkuntza etorkinetan" Tantak-23-2; 77-96.

  • Romero, A., Garay, U., Etxebarria, A. (2011): "Una aproximación al estudio de la gramática a través de los documentos de archivo", XII Congreso Internacional de la SEDLL, Granada, 30-11/02-12, in: Mª Pilar Núñez Delgado y José Rienda (ed), La investigación en didáctica de la lengua y la literatura: situación actual y perspectivas de futuro.

  • Romero, A.; Etxebarria, A.; Garay, U. eta Gaminde, I. (2013): "Desarrollo de la competencia en Comunicación Linguistica en primer curso de los Grados de Educación Infantil y Educación Primaria: Una experiencia de aula en la UPV/EHU", in Revista Internacional de Educación y Aprendizaje. (agertzeko).