XSL Content

Social Sciences Workshop26503

Centre
Faculty of Education, Philosophy and Anthropology
Degree
Bachelor's Degree In Primary Education
Academic course
2023/24
Academic year
4
No. of credits
6
Languages
Basque
Code
26503

TeachingToggle Navigation

Distribution of hours by type of teaching
Study typeHours of face-to-face teachingHours of non classroom-based work by the student
Lecture-based1218
Applied classroom-based groups4872

Teaching guideToggle Navigation

Description and Contextualization of the SubjectToggle Navigation

"Gizarte Zientzien tailerra" Lehen hezkuntzako graduko 4. mailan eskeintzen den "Lehen Hezkuntzako berrikuntza proiektuak" aipamenean kokatzen da.

Irakasgaia Ondarearen Didaktikan oinarritzen da, ondarearen kontzeptua zentzu zabalenean ulerturik. Bere ezaugarriak direla eta, ondareak aukera desberdinak eskeintzen ditu hezkuntza proiektu berritzaileak bultzatu ahal izateko eta, hain zuzen, kontzeptu hau ulertu eta hezkuntza mailan aplikatzea izango litzateke irakasgaiaren helburuetariko bat. Kurtsoan zehar landuko diren hauetariko aukera batzuk ikerketa eta diziplinartekotasunerako ahalmenak dira, nahiz eta beti Gizarte Zientzien Didaktikaren arlotik aztertu. Beraz, irakasgai honetan parte-hartzeko komenigarria litzateke Lehen Hezkuntzako graduko "Gizarte Zientziak eta beren didaktika I" eta "Gizarte Zientziak eta beren didaktika II" irakasgaiak gaindituak izatea.

Skills/Learning outcomes of the subjectToggle Navigation

Conocer, valorar y desarrollar proyectos, recursos y metodologías para el tratamiento de los diferentes retos sociales de la Escuela

Reflexionar desde una perspectiva crítica sobre las diferentes problemáticas sociales en el contexto educativo actual, analizando las propuestas y recursos de innovación en la enseñanza del área de CCSS

Theoretical and practical contentToggle Navigation

TEMA 1.- LAS CIENCIAS SOCIALES EN EL AULA: EVOLUCIÓN Y TENDENCIAS.

TEMA 2.- PROPUESTAS, RECURSOS Y ESTRATEGIAS DE CCSS PARA EL AULA

MethodologyToggle Navigation

Beharrean arabera irakasleak azalpen teorikoak emango ditu, nahiz eta irakasgaiaren oinarria praktikoa izango den. Kurtsoan

Assessment systemsToggle Navigation

  • Continuous Assessment System
  • Final Assessment System
  • Tools and qualification percentages:
    • Written test to be taken (%): 30
    • Realization of Practical Work (exercises, cases or problems) (%): 70

Ordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation

EBALUAKETA

1.Ebaluaketa jarraia izango da, gelan nahiz gelatik kanpo burutu beharreko jarduera eta

proiektuen bidezkoa.

2.Ebaluaketa jarraiaren baldintzak bete ez izanez gero, azken azterketa idatzia izango da.

Extraordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation

Ezohiko deialdian ohiko deialdirako zehaztutako irizpide berdinak jarraituko dira.

Compulsory materialsToggle Navigation

-BOE, BOPV: Decretos curriculares: REAL DECRETO 1513/2006, de 7 de diciembre, por el que se establecen las enseñanzas mínimas de la Educación primaria. La Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de -DECRETO 175/2007, de 16 de octubre, por el que se establece el currículo de la Educación Básica y se implanta en la Comunidad Autónoma del País Vasco. Suplemento al n.º 218 -martes 13 de noviembre de 2007 -Ordenador. -Audiovisuales -Libros de texto de Conocimiento del Medio.

BibliographyToggle Navigation

Basic bibliography

JOYCE, Bruce; WEIL, Marsha (1985) Modelos de enseñanza, Anaya, Madrid

HERNANDEZ CARDONA, F, Xavier (2002) Didáctica de las Ciencias Sociales, geografía e Historia, Grao, Barcelona

LLOPIS, C.; CARRAL, Cl. (1982) Las ciencias sociales en el aula, Narcea, Madrid

TREPAT, Cristòfol A (1995) Procedimientos en Historia. Un punto de vista didáctico.Grao, Barcelona

In-depth bibliography

ZABALA, A. (coord) Cómo trabajar los contenidos procedimentales en el aula, Grao, Barcelona BALE, J (1989). Didáctica de la Geografía en la Escuela Primaria. Morata. Madrid. PLUCKROSE, H. (1993). Enseñanza y aprendizaje de la historia. Madrid, MEC. Ed. Morata. COMES,P. y TREPAT, C. (1998). El tiempo y el espacio en la didáctica de las ciencias sociales. Graó. Barcelona.

Journals

IBER. Didáctica de las Ciencias Sociales, Geografía e Historia. Enseñanza de las Ciencias Sociales CONCIENCIA SOCIAL TANTAK

Web addresses

http://www.didactica-ciencias-sociales.org http://www.ub.es/histodidactica/ http://www.ehu.es/RafaelLADidacticaCCSS/ http://dewey.uab.es/chicuab/ http://adigital.pntic.mec.es/cpr.utrillas/enlaces/conocimiento.htm

Examining board of the 5th, 6th and exceptional callToggle Navigation

  • IBAÑEZ ECHEVERRIA, ALEJANDRO
  • ODRIOZOLA IRIZAR, ONINTZA
  • VICENT OTAÑO, NAIARA

GroupsToggle Navigation

31 Teórico (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
20-25

12:30-14:30 (1)

Teaching staff

Classroom(s)

  • 1.3 GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (1)

31 Applied classroom-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
20-27

10:30-12:30 (1)

10:30-12:30 (2)

10:30-12:30 (3)

Teaching staff

Classroom(s)

  • 1.3 GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (1)
  • 1.3 GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (2)
  • 3.3 GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (3)

31 Applied classroom-based groups-2 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
20-27

12:30-14:30 (1)

12:30-14:30 (2)

12:30-14:30 (3)

Teaching staff

Classroom(s)

  • 1.3 GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (1)
  • 1.3 GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (2)
  • 1.3 GELA - FACULTAD DE EDUCACION, FILOSOFIA Y ANTROPOLOGIA-EDIFICIO II (3)