XSL Content

Children's Theatre and Drama25880

Centre
Faculty of Education and Sport
Degree
Bachelor's Degree In Infant Education
Academic course
2023/24
Academic year
4
No. of credits
6
Languages
Basque
Code
25880

TeachingToggle Navigation

Distribution of hours by type of teaching
Study typeHours of face-to-face teachingHours of non classroom-based work by the student
Lecture-based4060
Applied classroom-based groups2030

Teaching guideToggle Navigation

Description and Contextualization of the SubjectToggle Navigation

Haur antzerkia zer den eta zer ez den ezagutuko dugu eta ikasiko dugu nola landu daitekeen ikasgelan eta zein ezaugarri eta abantaila dituen hezkuntzarako. Euskal Herrian eta munduan dauden adibide batzuk ezagutuko ditugu haurrentzako antzerkiaren baliabide eta langaien berri izateko. Honekin batera, teknika batzuk praktikatuko ditugu inprobisazioak eginez praktika eta esperimentazioaren bidez antzerkiaren onuretaz jabetzeko eta etorkizuneko lanbiderako tresna baliagarriak eskuratzeko.

Skills/Learning outcomes of the subjectToggle Navigation

Se realizarán composiciones de teatro y se llevarán a cabo diferentes técnicas de dramatización infantil

Theoretical and practical contentToggle Navigation

TEMA 1.-El teatro y el niño, el juego infantil y teatralidad Analizar diversas formas de acercamiento al hecho teatral, la existencia de un teatro infantil y la actividad como juego por parte de los niños.

TEMA2.-El niño actor La dramatización o el juego dramático, concepto, diferencias con el teatro convencional, espontaneidad. Diversas técnicas (títeres, marionetas, máscaras, juegos mímicos), técnicas de creación y manejo.

TEMA 3.-Dramatización y educación Estudiar el papel de la dramatización como elemento creativo y su uso didáctico (dinamización del aula, interrelación, aprendizajes).

MethodologyToggle Navigation

Eduki teorikoak eta praktikoak landuko dira banaka eta taldeka. Modu bibentzialean jorratuko da gaia eta minorreko lana taldekako antzezlan bat izango da. Gogoeta eta ikuspegi kritikoa sustatuko dira.

Assessment systemsToggle Navigation

  • Continuous Assessment System
  • Final Assessment System
  • Tools and qualification percentages:
    • Ikus hurrengo jarraibideak (%): 100

Ordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation

Minorreko irakasgai guztien arteko lan bat egongo da, taldeka egin beharrekoa klasera datozenen artean.

Extraordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation

Azken proba teoriko-praktikoa

Compulsory materialsToggle Navigation

-Ordenador. -Audiovisuales -Libros de LIJ.

BibliographyToggle Navigation

Basic bibliography

CERVERA, Juan (1982) Cómo practicar la dramatización con niños de 4 a 14 años. Madrid. Cincel-Kapelusz.

TEJERINA, Isabel (1994) Dramatización y teatro infantil. Madrid: Siglo XXI

In-depth bibliography

GENUA, Enkarni (1982) Txotxongiloa eskolan. Donostia: Erein. PARICIO, Paco (2005) Títeres y demás parientes. Zaragoza: Pirineum y Titiriteros de Binéfar.

Journals

Behinola CLIJ Tantak Lazarillo

Web addresses

www.oepli.org www.galtzagorri.org www.uclm.es/cepli/ www.fundaciongsr.es www.uvigo.es/anilij

GroupsToggle Navigation

31 Teórico (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
1-15

10:30-12:00 (1)

10:00-11:00 (2)

Teaching staff

Exam

  • January : 11-01-2024 11:30
  • May : 22-05-2024 11:30

Classroom(s)

  • AULA 3-3 - FACULTAD DE EDUCACION Y DEPORTES-EDUCACION (1)
  • AULA 3-3 - FACULTAD DE EDUCACION Y DEPORTES-EDUCACION (2)

31 Applied classroom-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
1-15

09:00-10:30 (1)

Teaching staff

Exam

  • January : 11-01-2024 11:30
  • May : 22-05-2024 11:30

Classroom(s)

  • AULA 3-3 - FACULTAD DE EDUCACION Y DEPORTES-EDUCACION (1)