XSL Content

Plastic and Visual Language25922

Centre
Faculty of Education and Sport
Degree
Bachelor's Degree In Infant Education
Academic course
2023/24
Academic year
4
No. of credits
6
Languages
Basque
Code
25922

TeachingToggle Navigation

Distribution of hours by type of teaching
Study typeHours of face-to-face teachingHours of non classroom-based work by the student
Lecture-based3654
Applied classroom-based groups2436

Teaching guideToggle Navigation

Description and Contextualization of the SubjectToggle Navigation

Haur Hezkuntzarako dramatizazio-proiektu baterako diseinu ikonografikoa gauzatuko da taldeka. Diseinuan kontuan hartuko dira dramatizazio-gidoiaren antolaketa (ekitaldietan eta agerraldietan) eta horietarako eszenografiak (atrezzoa,proiekzioak...).

Diseinuaren nondik norakoak txosten idatzi batean aurkeztuko dira.

Diseinu ikonografikoa erabiliko da antzezlanaren jendeaurreko aurkezpenean.

Skills/Learning outcomes of the subjectToggle Navigation

Esta asignatura tiene por objeto un acercamiento a la comprensión de los fundamentos plásticos en esta etapa para conocer distintos recursos, técnicas y estrategias visuales que acompañen a las narraciones.

Theoretical and practical contentToggle Navigation

TEMA 1.- Descubrimiento estético Fundamentos plásticos del curriculum de Educación Infantil. Elaborar propuestas didácticas sobre estrategias visuales que acompañen a las narraciones, ilustraciones de los cuentos y dramatizaciones.

TEMA 2.- Atrezzo Trabajar diversos elementos plásticos y visuales, inventando materiales para el atrezzo y la escenografía que acompañen el desarrollo de coreografías y dramatizaciones.

TEMA 3.- Historias gráficas. Recursos técnicos, ilustraciones, imágenes, lenguaje gráfico

MethodologyToggle Navigation

Dramatizazio-proiektu ikonografikoaren diseinua eskola-ordu teorikoetan eta gidoi teknikoa ikasgelako praktika-orduetan bideratuko dira.

Assessment systemsToggle Navigation

  • Continuous Assessment System
  • Final Assessment System
  • Tools and qualification percentages:
    • Individual works (%): 30
    • Team projects (problem solving, project design)) (%): 30
    • Moduluko Diziplinarteko lana (%): 40

Ordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation

Ebaluazio irizpide espezifikoak

1. Ikus-lengoaien oinarrizko kontzeptuen identifikazio eta erabilpen zuzena dramatizazio-proiektu ikonografikoak diseinatzean.

2. Ikus-baliabideak erabiltzeko trebetasun maila: oinarrizko material, tresna, euskarri eta tekniken hautaketa, konbinazioa eta manipulazioa.

3. Sormen maila dramatizazio-proiektu ikonografikoaren diseinu idatzian: jariotasuna, malgutasuna, originaltasuna.

4. Zehaztasun maila dramatizazio-proiektu ikonografikoaren gidoi teknikoan.

5. Dramatizazio-proiektu ikonografikoaren egokitzapen maila hezkidetzaren oinarrizko printzipioetara.

6. Hizkuntzaren erabilpen zuzena: ortografia, sintaxia, oinarrizko hiztegia eta hiztegi teknikoa.

7. Txosten idatziaren aurkezpena: ordena, testuak eta irudiak editatzeko oinarrizko programa informatikoen erabilpen zuzena.



Ebaluatzeko tresnak eta kalifikazioak

A) BERTARATZEN DIREN IKASLEAK (gutxienez, eskola-orduen % 75)

1. Dramatizaziorako proiektu ikonografikoa (notaren % 100): talde-lana.

A) Dramatizazio-proiektu ikonografikoaren marko teorikoa

B) Gidoi teknikoa

Bi atalak gainditu beharko dira ikasgaia gainditzeko.



B) BERTARATZEN EZ DIREN IKASLEAK

Azterketa teoriko-praktikoa, bi atalez osatua:

1. Dramatizazio-proiektu baterako marko teorikoa.

2. Gidoi teknikoa.

Azterketaren bi atalak gainditu beharko dira ikasgaia gainditzeko.

Extraordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation

Azterketa teoriko-praktikoa, bi atalez osatua:

1. Narrazio baten sinopsia ekitaldietak eta agerraldietan antolatzea

2. Antzezlan horretarako eszenografia diseinatzea

Azterketaren bi atalak gainditu beharko dira ikasgaia gainditzeko.

Compulsory materialsToggle Navigation

AULA DE PLÁSTICA BOE, BOPV, Decretos Curriculares, R.D. 1513/2006 de 7 de diciembre por el que se establecen las enseñanzas mínimas de la Educación Primaria; Ley Orgánica 2/2006 del 3 de mayo; Decreto 175/2007 de 16 de octubre por el quie se establece el curriculum de educación de la Comunidad Autónoma Vasca

BibliographyToggle Navigation

Basic bibliography

HERNÁNDEZ, F (2007): Espigadores/as de la Cultura Visual. Otra narrativa para la educación de las artes visuales. Barcelona: Octaedro.

- HOYUELOS, A. (2004): La ética en el pensamiento y obra pedagógica de Loris Malaguzzi. Barcelona:. Barcelona: Octaedro-Rosa Sensat S.L.

- MALAGUZZI, L. (2001): La educación infantil en Reggio Emilia. Barcelona.

- NIETO, S. (2005): Razones del profesorado para seguir con entusiasmo. Barcelona: Octaedro.

In-depth bibliography

BELVER, M. H./ ULLÁN A. M. (2007): La creatividad a través del juego. Salamanca: Amarú. - BERROCAL, M. (coord.) (2005): Menús de Educación visual y Plástica. Siete propuestas para desarrollar en el aula. Barcelona: Graò. - BOSCH, E., COLS, C., NICOLÁS, M., VALLVÉ, L., VILA, G. , SANS, S. (2002): Hacer plástica. Un proceso de diálogos y situaciones. Barcelona: Octaedro. - CAJA, J. (coord) (2001): La educación visual y plástica hoy. Educar la mirada, la mano y el pensamiento. Barcelona: Graò.

Journals

Cuadernos de Pedagogía

Web addresses

International Society for Education Through Art: http://www.insea.org/ Museo Pedagógico de Arte Infantil (Madrid): http://www.ucm.es/info/mupai/ - Visual Thinking Strategies: http://www.vtshome.org/ - ARTELEKU, : http://www.arteleku.net/

GroupsToggle Navigation

31 Teórico (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
1-15

10:30-12:30 (1)

Teaching staff

Exam

  • January : 16-01-2024 11:30
  • May : 29-05-2024 11:30

Classroom(s)

  • AULA DE DIBUJO - FACULTAD DE EDUCACION Y DEPORTES-EDUCACION (1)

31 Applied classroom-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
1-15

13:00-15:00 (1)

Teaching staff

Exam

  • January : 16-01-2024 11:30
  • May : 29-05-2024 11:30

Classroom(s)

  • AULA DE DIBUJO - FACULTAD DE EDUCACION Y DEPORTES-EDUCACION (1)