Plastic and Visual Language25922
- Centre
- Faculty of Education and Sport
- Degree
- Bachelor's Degree In Infant Education
- Academic course
- 2023/24
- Academic year
- 4
- No. of credits
- 6
- Languages
- Basque
- Code
- 25922
TeachingToggle Navigation
Teaching guideToggle Navigation
Description and Contextualization of the SubjectToggle Navigation
Haur Hezkuntzarako dramatizazio-proiektu baterako diseinu ikonografikoa gauzatuko da taldeka. Diseinuan kontuan hartuko dira dramatizazio-gidoiaren antolaketa (ekitaldietan eta agerraldietan) eta horietarako eszenografiak (atrezzoa,proiekzioak...).
Diseinuaren nondik norakoak txosten idatzi batean aurkeztuko dira.
Diseinu ikonografikoa erabiliko da antzezlanaren jendeaurreko aurkezpenean.
Skills/Learning outcomes of the subjectToggle Navigation
Esta asignatura tiene por objeto un acercamiento a la comprensión de los fundamentos plásticos en esta etapa para conocer distintos recursos, técnicas y estrategias visuales que acompañen a las narraciones.
Theoretical and practical contentToggle Navigation
TEMA 1.- Descubrimiento estético Fundamentos plásticos del curriculum de Educación Infantil. Elaborar propuestas didácticas sobre estrategias visuales que acompañen a las narraciones, ilustraciones de los cuentos y dramatizaciones.
TEMA 2.- Atrezzo Trabajar diversos elementos plásticos y visuales, inventando materiales para el atrezzo y la escenografía que acompañen el desarrollo de coreografías y dramatizaciones.
TEMA 3.- Historias gráficas. Recursos técnicos, ilustraciones, imágenes, lenguaje gráfico
MethodologyToggle Navigation
Dramatizazio-proiektu ikonografikoaren diseinua eskola-ordu teorikoetan eta gidoi teknikoa ikasgelako praktika-orduetan bideratuko dira.
Assessment systemsToggle Navigation
- Continuous Assessment System
- Final Assessment System
- Tools and qualification percentages:
- Individual works (%): 30
- Team projects (problem solving, project design)) (%): 30
- Moduluko Diziplinarteko lana (%): 40
Ordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation
Ebaluazio irizpide espezifikoak
1. Ikus-lengoaien oinarrizko kontzeptuen identifikazio eta erabilpen zuzena dramatizazio-proiektu ikonografikoak diseinatzean.
2. Ikus-baliabideak erabiltzeko trebetasun maila: oinarrizko material, tresna, euskarri eta tekniken hautaketa, konbinazioa eta manipulazioa.
3. Sormen maila dramatizazio-proiektu ikonografikoaren diseinu idatzian: jariotasuna, malgutasuna, originaltasuna.
4. Zehaztasun maila dramatizazio-proiektu ikonografikoaren gidoi teknikoan.
5. Dramatizazio-proiektu ikonografikoaren egokitzapen maila hezkidetzaren oinarrizko printzipioetara.
6. Hizkuntzaren erabilpen zuzena: ortografia, sintaxia, oinarrizko hiztegia eta hiztegi teknikoa.
7. Txosten idatziaren aurkezpena: ordena, testuak eta irudiak editatzeko oinarrizko programa informatikoen erabilpen zuzena.
Ebaluatzeko tresnak eta kalifikazioak
A) BERTARATZEN DIREN IKASLEAK (gutxienez, eskola-orduen % 75)
1. Dramatizaziorako proiektu ikonografikoa (notaren % 100): talde-lana.
A) Dramatizazio-proiektu ikonografikoaren marko teorikoa
B) Gidoi teknikoa
Bi atalak gainditu beharko dira ikasgaia gainditzeko.
B) BERTARATZEN EZ DIREN IKASLEAK
Azterketa teoriko-praktikoa, bi atalez osatua:
1. Dramatizazio-proiektu baterako marko teorikoa.
2. Gidoi teknikoa.
Azterketaren bi atalak gainditu beharko dira ikasgaia gainditzeko.
Extraordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation
Azterketa teoriko-praktikoa, bi atalez osatua:
1. Narrazio baten sinopsia ekitaldietak eta agerraldietan antolatzea
2. Antzezlan horretarako eszenografia diseinatzea
Azterketaren bi atalak gainditu beharko dira ikasgaia gainditzeko.
Compulsory materialsToggle Navigation
AULA DE PLÁSTICA BOE, BOPV, Decretos Curriculares, R.D. 1513/2006 de 7 de diciembre por el que se establecen las enseñanzas mínimas de la Educación Primaria; Ley Orgánica 2/2006 del 3 de mayo; Decreto 175/2007 de 16 de octubre por el quie se establece el curriculum de educación de la Comunidad Autónoma Vasca
BibliographyToggle Navigation
Basic bibliography
HERNÁNDEZ, F (2007): Espigadores/as de la Cultura Visual. Otra narrativa para la educación de las artes visuales. Barcelona: Octaedro.
- HOYUELOS, A. (2004): La ética en el pensamiento y obra pedagógica de Loris Malaguzzi. Barcelona:. Barcelona: Octaedro-Rosa Sensat S.L.
- MALAGUZZI, L. (2001): La educación infantil en Reggio Emilia. Barcelona.
- NIETO, S. (2005): Razones del profesorado para seguir con entusiasmo. Barcelona: Octaedro.
In-depth bibliography
BELVER, M. H./ ULLÁN A. M. (2007): La creatividad a través del juego. Salamanca: Amarú. - BERROCAL, M. (coord.) (2005): Menús de Educación visual y Plástica. Siete propuestas para desarrollar en el aula. Barcelona: Graò. - BOSCH, E., COLS, C., NICOLÁS, M., VALLVÉ, L., VILA, G. , SANS, S. (2002): Hacer plástica. Un proceso de diálogos y situaciones. Barcelona: Octaedro. - CAJA, J. (coord) (2001): La educación visual y plástica hoy. Educar la mirada, la mano y el pensamiento. Barcelona: Graò.
Journals
Cuadernos de Pedagogía
Web addresses
International Society for Education Through Art: http://www.insea.org/ Museo Pedagógico de Arte Infantil (Madrid): http://www.ucm.es/info/mupai/ - Visual Thinking Strategies: http://www.vtshome.org/ - ARTELEKU, : http://www.arteleku.net/
GroupsToggle Navigation
31 Teórico (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
1-15 | 10:30-12:30 (1) |
Teaching staff
Exam
- January : 16-01-2024 11:30
- May : 29-05-2024 11:30
Classroom(s)
- AULA DE DIBUJO - FACULTAD DE EDUCACION Y DEPORTES-EDUCACION (1)
31 Applied classroom-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages
Weeks | Monday | Tuesday | Wednesday | Thursday | Friday |
---|---|---|---|---|---|
1-15 | 13:00-15:00 (1) |
Teaching staff
Exam
- January : 16-01-2024 11:30
- May : 29-05-2024 11:30
Classroom(s)
- AULA DE DIBUJO - FACULTAD DE EDUCACION Y DEPORTES-EDUCACION (1)