Contenido de XSL
Educación Física y su Didáctica
- Centro
- Facultad de Educación y Deporte
- Titulación
- Grado en Educación Primaria
- Curso académico
- 2020/21
- Curso
- 3
- Nº Créditos
- 6
- Idiomas
- Euskera
DocenciaAlternar navegación
Tipo de docencia | Horas de docencia presencial | Horas de actividad no presencial del alumno/a |
---|---|---|
Magistral | 24 | 36 |
P. de Aula | 24 | 36 |
P. de Campo | 12 | 18 |
Guía docenteAlternar navegación
ObjetivosAlternar navegación
Esta asignatura, en la E.U. de Magisterio de Vitoria-Gasteiz, no se imparte en idioma castellano.
TemarioAlternar navegación
Esta asignatura, en la E.U. de Magisterio de Vitoria-Gasteiz, no se imparte en idioma castellano.
MetodologíaAlternar navegación
Irakaslearen azalpenak ikaslearen banakako eta taldeko lanekin bat dator. Honek eskatzen du ikasleengan parte-hartze aktiboa, lankidetza eta ikaskuntza-bilakaeran, erantzukizuna.
Bai gelako saioetan bai praktikakoetan ikasgaiaren berezko edukiak bizitzea, ulertzea eta barneratzea.
3.1.-Presentziala, talde osoan:
• Edukien aurkezpena, analisia eta eztabaida.
• Zenbait testuen irakurketa kritikoa.
• Sekuentzia didaktikoen diseinua.
• Praktiken analisi kritikoa gertaeren behaketan oinarrituta.
• Etengabeko ebaluazioa.
3.2.-Presentziala, talde txikian
• Praktika motorrak bizitzea.
• Saio praktikoetako proposamen didaktikoen behaketa eta informazioaren erregistroa.
• Eztabaida-taldeak.
• Etengabeko ebaluazioa.
3.3.-Ez presentziala:
• Bibliografia eta beste zenbait materialen bilketa.
• Testuen irakurketa kritikoa.
• Banakako eta taldeko lanak.
• Ikasketa.
3.4.-Harrera-orduak: zalantzak argitzea.
Sistemas de evaluaciónAlternar navegación
Lan idatzia: % 0 eta 50 bitartekoa.
Taldekoa da eta ikaslearen ezagutza pertsonalean eta profesionalean hausnarketa teorikoak eta praktikak bizitzek izan duten eragina ikustea.
Kontuan hartzen da: ildo argia eta antolatua izatea. Zientziaren ezagutzetan eta aurkikuntzetan oinarrituta argudiatzea. Arau ortografikoak eta gramatikalak zaintzea. Aipuak eta informazio-iturriak errespetatzea.
Berezko konpetentziak: 1, 3.
Sekuentzia didaktiko bat praktikan jartzea: . % 0 eta 25 bitartekoa.
Taldekoa da. Kontuan hartzen da: diseinua etapa, ziklo eta kurtsoarekin bat izatea. Zatien arteko koherentzia. Metodologia baliabideetara egokitzea. Ustekabeak kudeatzen jakitea.
Berezko konpetentziak: 1, 2.
Azterketa: % 0 eta 50 bitartekoa.
Banakakoa da. Kontuan hartzen da: ezagutzak bereganatzea. Teoria eta praktika uztartzen jakitea.
Berezko konpetentziak: 1, 2, 3, 4.
Moduluko lana: % 6 eta 20 bitartekoa.
Taldekoa edo banakakoa izan daiteke.
Berezko eta zeharkako konpetentziak guztiak.
Materiales de uso obligatorioAlternar navegación
Esta asignatura, en la E.U. de Magisterio de Vitoria-Gasteiz, no se imparte en idioma castellano.
BibliografíaAlternar navegación
Bibliografía básica
Contreras Jordán O. R. (1997). Didáctica de la educación física. In F. J. Castejón Oliva (Ed.), Manual del maestro especialista en educación física (pp. 229-260).
Contreras Jordán O. R. (2006). La programación como espacio de toma de decisiones. In A. G. Cano Vela & E. Nieto L(Eds.), Programación didáctica y de aula: de la teoría la práctica docente (pp. 43-62): Cuenca : Ediciones de la Universidad de Castilla-La Mancha, 2006.
López Pastor, V. M., Pérez Brunicardi, D., & Monjas Aguado, R. (2003). Buscando alternativas a la forma de entender y practicar la educación física escolar: INDE Publicaciones.
Valle D, M. S. d., & García Fernaez, M. J. (2007). Cómo programar en educación física paso a paso: INDE Publicaciones.
Zagalaz Sánchez, M. L. (2001). Corrientes y tendencias de la educación física: INDE Publicaciones.
Bibliografía de profundización
A.A.V.V. (1993). 1015 juegos y formas jugadas de iniciación a los deportes de equipo (Vol.I y II). Barcelona: Paiditribo.
A.A.V.V. (2003). Buscando alternativas a la forma de entender y practicar la Educación Física escolar. Barcelona: INDE.
BORES,J. (Coord),(2005). La lección de Educación Física en el tratamiento pedagógico de lo corporal. Zaragoza: INDE.
KIRK, D. (1990). Educación Física y curriculum. Valencia: Universidad de Valencia.
TINNING, R. (1990). LA E.F. la escuela y sus profesores. Valencia: Universidad de Valencia
Revistas
Apunts
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación.
REVUE.Education Physique et sport.
Tribunal de convocatorias 5ª, 6ª y excepcionalAlternar navegación
- BASTARRICA VARELA, OLATZ
- INFANTE BORINAGA, GUILLERMO
- MARTINEZ ABAJO, JUDIT
- BASTARRICA VARELA, OLATZ
- INFANTE BORINAGA, GUILLERMO
- MARTINEZ ABAJO, JUDIT
GruposAlternar navegación
31 Teórico (Euskera - Mañana)Mostrar/ocultar subpáginas
Semanas | Lunes | Martes | Miércoles | Jueves | Viernes |
---|---|---|---|---|---|
1-8 | 08:30-09:30 | ||||
16-30 | 08:30-09:30 |
Profesorado
Examen
- Mayo : 19-05-2021 09:00
- Julio : 01-07-2021 11:30
Aula(s) impartición
- AULA 1-1 - FACULTAD DE EDUCACION Y DEPORTES-EDUCACION
- AULA 1-1 - FACULTAD DE EDUCACION Y DEPORTES-EDUCACION
31 P. de Aula-1 (Euskera - Mañana)Mostrar/ocultar subpáginas
Semanas | Lunes | Martes | Miércoles | Jueves | Viernes |
---|---|---|---|---|---|
1-8 | 11:30-13:00 | ||||
16-25 | 11:30-13:00 |
Profesorado
Examen
- Mayo : 19-05-2021 09:00
- Julio : 01-07-2021 11:30
Aula(s) impartición
- GIMNASIO - FACULTAD DE EDUCACION Y DEPORTES-EDUCACION
31 P. de Aula-2 (Euskera - Mañana)Mostrar/ocultar subpáginas
Semanas | Lunes | Martes | Miércoles | Jueves | Viernes |
---|---|---|---|---|---|
1-8 | 13:30-15:00 | ||||
16-25 | 13:30-15:00 |
Profesorado
Examen
- Mayo : 19-05-2021 09:00
- Julio : 01-07-2021 11:30
Aula(s) impartición
- GIMNASIO - FACULTAD DE EDUCACION Y DEPORTES-EDUCACION
31 P. de Campo-1 (Euskera - Mañana)Mostrar/ocultar subpáginas
Semanas | Lunes | Martes | Miércoles | Jueves | Viernes |
---|---|---|---|---|---|
26-30 | 08:30-10:00 | 11:30-13:00 |
Profesorado
Examen
- Mayo : 19-05-2021 09:00
- Julio : 01-07-2021 11:30
Aula(s) impartición
- GIMNASIO - FACULTAD DE EDUCACION Y DEPORTES-EDUCACION
- GIMNASIO - FACULTAD DE EDUCACION Y DEPORTES-EDUCACION
31 P. de Campo-2 (Euskera - Mañana)Mostrar/ocultar subpáginas
Semanas | Lunes | Martes | Miércoles | Jueves | Viernes |
---|---|---|---|---|---|
26-30 | 13:30-15:00 | 13:00-14:30 |
Profesorado
Examen
- Mayo : 19-05-2021 09:00
- Julio : 01-07-2021 11:30
Aula(s) impartición
- GIMNASIO - FACULTAD DE EDUCACION Y DEPORTES-EDUCACION
- GIMNASIO - FACULTAD DE EDUCACION Y DEPORTES-EDUCACION
31 P. de Campo-3 (Euskera - Mañana)Mostrar/ocultar subpáginas
Semanas | Lunes | Martes | Miércoles | Jueves | Viernes |
---|---|---|---|---|---|
26-30 | 16:00-17:30 | 15:00-16:30 |
Profesorado
Examen
- Mayo : 19-05-2021 09:00
- Julio : 01-07-2021 11:30
Aula(s) impartición
- GIMNASIO - FACULTAD DE EDUCACION Y DEPORTES-EDUCACION
- GIMNASIO - FACULTAD DE EDUCACION Y DEPORTES-EDUCACION
32 Teórico (Euskera - Mañana)Mostrar/ocultar subpáginas
Semanas | Lunes | Martes | Miércoles | Jueves | Viernes |
---|---|---|---|---|---|
1-8 | 12:00-13:00 | ||||
16-30 | 12:00-13:00 |
Profesorado
Examen
- Mayo : 19-05-2021 09:00
- Julio : 01-07-2021 11:30
Aula(s) impartición
- AULA 3-4 - FACULTAD DE EDUCACION Y DEPORTES-EDUCACION
- AULA 3-4 - FACULTAD DE EDUCACION Y DEPORTES-EDUCACION
32 P. de Aula-1 (Euskera - Mañana)Mostrar/ocultar subpáginas
Semanas | Lunes | Martes | Miércoles | Jueves | Viernes |
---|---|---|---|---|---|
1-8 | 10:00-11:30 | ||||
16-25 | 10:00-11:30 |
Profesorado
Examen
- Mayo : 19-05-2021 09:00
- Julio : 01-07-2021 11:30
Aula(s) impartición
- GIMNASIO - FACULTAD DE EDUCACION Y DEPORTES-EDUCACION
32 P. de Campo-1 (Euskera - Mañana)Mostrar/ocultar subpáginas
Semanas | Lunes | Martes | Miércoles | Jueves | Viernes |
---|---|---|---|---|---|
26-30 | 13:30-15:00 | 10:00-11:30 |
Profesorado
Examen
- Mayo : 19-05-2021 09:00
- Julio : 01-07-2021 11:30
Aula(s) impartición
- GIMNASIO - FACULTAD DE EDUCACION Y DEPORTES-EDUCACION
- GIMNASIO - FACULTAD DE EDUCACION Y DEPORTES-EDUCACION