Erromanikoaren I. jardunaldiak Araban

Noiztik: 2017/02/01 Noiz arte: 2017/01/26, 19:15 - 15:50

Kokapena

Areto nagusia - Letren Fakultatea
Paseo de la Universidad 5. -01006- Vitoria-Gasteiz (Araba)

Irudia

Deskribapena

Otsailaren 1etik aurrera, Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Letren Fakultateko Areto Nagusian egingo dira Arabako Erromanikoaren I. jardunaldiak, Arabako campuseko Esperientzia Gelek, Erromanikoaren lagunen elkarteak, Artearen eta Musikaren Historia sailak eta Arabako Esperientzia Geletako Ikasle eta Ikasle Ohien Elkarteak (ACAEXA/AEIKE) elkarren laguntzaz antolatuta.

Jardunaldien izenburu orokorra ‘Imajinak, sinboloak eta alegoriak' izango da honako programa honi jarraituko zaizkio:

Otsailak 1, asteazkenaz, 19:15etan.
Ricardo Garay Osma. ‘Mezenasgoa Erromanikoan, legitimatzaile politiko gisa erabilita'.
Otsailak 22, asteazkenaz, 19:15etan.
Felicitas Martinez de Salinas. ‘Imajinaren funtzioa Trebiñuko konderriko eliza erromanikoetan'
Martxoak 8, asteazkenaz, 19:15etan.
Eukene Martínez de Lagos. 'Lizunak dira emakumeak, ene semeok. Lizunkeriaren ikusmolde estereotipatua Erdi Aroko iruditerian'.
Martxoak 22, asteazkenaz, 19:15etan.
Juanjo Usabiaga. ‘Iruditeria erromanikoa. Ikusezina ikuskor sentitu'.
Martxoak 5, asteazkenaz, 19:15etan.
Soledad Silva y Verastegui. ‘Ezkontideek erretratuak Arte Erromanikoan?.
Martxoak 3, asteazkenaz, 19:15etan.
José Javier López de Ocariz. ‘Heriotzaz beste aldeko ikusmolde erromanikoak'.