Zientziarekiko otorduak Lascarayn

Noiztik: 2017/05/03 Noiz arte: 2017/04/27, 13:30 - 16:41

Kokapena

Bideokonferentzia gela - Lascaray Ikergunea
Miguel Unamuno 3. -01006- Vitoria-Gasteiz (Araba)

Irudia

Deskribapena

Asteazken honetan, maiatzak 3, 13.30etan, ‘Zientziarekiko otorduak Lascarayn' burutuko da Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Arabako campuseko Lascaray Ikerguneko bideokonferentzietarako aretoan. Oraingo honetan, hitzaldia Ana Aiastui Pujana doktoreak eta BIodonostia institutuko hazkuntza zelular eta histologiako plataformen arduradunak eskainiko du, ‘Zelula bizidunen Seahorse bidezko analisi funtzional metabolikoa' izenaz.

Zientziarekiko Otorduak Lascaray Ikerguneak aldian aldi antolatutako jarduera bat da. Ekitaldi horietan ikertzaile gazteek beren esperientziak eta beren posizioa sendotzera eraman dituzten estrategiak partekatuko dituzte, bai eta beren ikerketa ildo garrantzitsuenak aurkeztu ere. Jardueraren jasotzaile dira, ikerkuntzan eta garapenean interesatutako ikasleak, prestakuntzari ekiten dioten ikertzaile gazteak, prestakuntzan ari diren ikertzaile gazteak, finkatutako ikertzaile gazteentzat, ikertzaile nagusientzat eta ikerketa taldeetako arduradunak eta, oro har, irakasle/ikertzaileak.

Informazio gehigarria