Jardunaldia: 'Kantatzen duten herriak'

Kokapena

Leioa-Erandio (Bizkaia)

Deskribapena

Abenduaren 12an eta 13an egingo da “Kantatzen duten herriak” jardunaldiaren 2. edizioa. Hitzaldiak eta mahai inguruak antolatuko dira, beste gaien artean, “musika eta zentzura” bogan dagoen kontua aztertuko da. Izan ere, parte hartzaileen artean Valtonyc eta César Strawberry izango dira. Gainera, hainbat ekitaldi egingo dira musika kontzertuak eta dokumentalen proiekzioak, besteak beste. Ekitaldiak Hezkuntza, Arte Ederren eta Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultateetan egingo dira.

Egitaraua:

Abenduak 12
Goizeko saioa: Musika eta zentsura

Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea, Auditorium

10:30 Ongi etorria

10:45 Dokumentala: “Tijera contra papel. Historia de la nueva censura”

13:00 Mahai ingurua – Mesa redonda

Valtonyc (erbestetik), César Strawberry (Def Con Dos), La Chula Potra, Gerard Escuer (Dokumentalaren zuzendaria)

14:30 Musika: La Chula Potra (Rap)

Arratsaldeko saioa: Errusiar zaratak

Hezkuntza Fakultatea,  Batzar aretoa

16:30 Rock ruso de los años 1970-1990  (Anastasia Lavrentyeva)